Moderators: Moderators, Userbase Crew

duizend schreef:Appelen en appelen vergelijken aub.
Ze betalen voor cityline bijlange geen 13 euro per maand.
Ook bij bijvoorbeeld scarlet is raw copper maar vijf euro de maand ...
bogy schreef:IPV raw copper kan je beter gewoon een telefoonlijntje van belgacom nemen...
dan moet je géén voip nemen van dommel, maar kan je gewoon voip nemen ergens anders (en heb je al een nummer!)
je neemt gewoon een SIP telefoon (bv gigaset c610) ..
bogy schreef:rommelen met freedays is kak, hou u daar ni mee bezig... je kan beter (al zeg ik het zelf) via een goedkoop label gaan zoals het mijne waar je géén freedays hebt, en waar je ook geen 20ct per minuut betaalt als je naar de gsm belt, maar waar je gewoon 8ct betaalt naar gsm en waar niet een paar tarieven gratis zijn en de rest 'bijna skypetarief'', maar waar alle tarieven de helft tot een derde van het skypetarief zijn...
bogy schreef:daarbovenop rekent mijn label ALLES per seconde vanaf de eerste seconde, en niet per minuut zoals de meeste labels (of per seconde na de eerste minuut)
bogy schreef:voipbuster;
4x30 sec naar vast = gratis
1x30 sec naar gsm = 20ct
tot = 20ct
Belgotel (mijn eigen !!belgisch!! betamax-label)
4x 30 sec naar vast = 4x 0.5ct = 2ct
1x 30 sec naar gsm = 4ct
tot = 6ct
bogy schreef:en jah, een belgacom lijntje kost 11.50€ is dus goedkoper dan raw copper als je er 13€ voor zou betalen...
tevens kan je bij edpnet voor 38€ géén fixed IP krijgen... anders zou ik er mss wel naartoe gaan.... mss...
bogy schreef:(als je een account wil voor m'n voip label, vrijblijvend uiteraard, laat dan maar iets weten; er is namelijk geen publieke 'reclamewebsite' want daar heb ik geen zin om in te investeren... kost alleen maar geld, uiteraard kan je met een account wel tarieven etc bekijken)
bogy schreef:krisken schreef:Maar door de prolemen met hun radius server ben ik daar snel weg gegaan en gekozen voor een andere ISP.
kan je ff verklaren welke problemen je juist had?
Bedoel je (net als ik) de onnodig lange disconnects 's nachts, daar waar je bij andere isp's na een disconnect binnen een seconde of uitzonderlijk twee seconden weer een ip (of lease van je fixed ip) kan krijgen terwijl het bij dommel soms tot een half uur durft duren eer je weer online bent?
ik zoek namelijk al een hele tijd mensen die dit probleem kunnen bevestigen zodat ik eindelijk dommel kan confronteren met het feit dat ik echt wel niet de enige ben en dat ze er iets aan moeten doen (VOORDAT ik weg ben..)

4x30 sec naar vast = gratis
1x30sec naar gsm = 2.5 cent
Totale kost = 2.5 cent

krisken schreef:waar zit het nieuwsserver abonnement ?
Als het gratis moet, neem een HE ipv6 tunnel en je hebt gratis nieuwsservers.

krisken schreef:http://www.he.be/ voor een ipv6 tunnel.

bogy schreef:Bedoel je (net als ik) de onnodig lange disconnects 's nachts, daar waar je bij andere isp's na een disconnect binnen een seconde of uitzonderlijk twee seconden weer een ip (of lease van je fixed ip) kan krijgen terwijl het bij dommel soms tot een half uur durft duren eer je weer online bent?
ik zoek namelijk al een hele tijd mensen die dit probleem kunnen bevestigen zodat ik eindelijk dommel kan confronteren met het feit dat ik echt wel niet de enige ben en dat ze er iets aan moeten doen (VOORDAT ik weg ben..)

VOiD schreef:Wat is dan wel de correcte resellersite van Betamax ?
@Bogy, kan je mij je label laten weten via PM ?
(Dit is trouwens meer een discussie voor het Voip forum ipv. Dommel)

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten