Moderators: Moderators, Userbase Crew

De ongecodeerde uitzending van Actua-TV hebben ze er dan weer afgegooid blijkbaar

svenska schreef:Ja maar dan wel vervangen door ongecodeerde uitzending van Njam.

MClaeys schreef:Moet de openbare omroep niet vrij te ontvangen zijn?Ik dacht dat ze hiertoe verplicht waren

Post made via mobile device ]

sardonis schreef:Misschien is de Mux van Norkring wel beter te ontvangen in mijn regio aangezien ik op 2 km van de zendmast woon. Dus waarom niet gebruik willen maken van deze waarvoor ik als belastingbetaler toch onrechstreeks voor mee betaal?

r2504 schreef:Iedere zender heeft allem muxen (zowel de FTA als deze van TN dus)

svenska schreef:Dat is blijkbaar niet zo: http://norkring.be/index2.php?page=zenderpark_kaart

svenska schreef:Shoot me if I'm wrong

krisken schreef:Volgens dat kaartje zouden er in Gent 2 masten (steunmasten) staan. Ik weet dat er eentje staat op de BGC-toren in Gent (keizer Karellaan). Maar waar staat die andere dan?

potter2 schreef:Njam is FTA , enjoy

svenska schreef:Bij die van Oostvleteren, Meerhout, Oud Turnhout, Nieuwkerken-Waas en Attenrode-Wever staat enkel "DVB-T Telenet", terwijl er bij de andere masten die DVB-T uitzenden staat "DVBT VRT-Telenet".
Dus ik ga er vanuit dat bovengenoemde masten als versterking dienen voor de Teletenne zenders, en dat de FTA VRT zenders daar niet op uitgezonden worden.
Shoot me if I'm wrong

Keer terug naar Andere: DVB-T, TV over Internet (WeePeeTV, ...), TV algemeen, ...
Gebruikers op dit forum: bhaalu, filipleuven, krisken en 1 gast