Moderators: Moderators, Userbase Crew, Te koop moderator

conehead schreef:Het is dit model:
http://www.beslist.be/computers/d0000807692/Fujitsu-Siemens_LifeBook_A531_(_VFY-A5310MF091BE_).html
En daar betaal je minstens meer dan 700€ voor maar via een promo op het werk tegen een goedkopere prijs kunnen aankopen.
Ik heb zelf even op tweakers gekeken en je moet dan wel naar de juiste toestellen kijken natuurlijk, prijs is daar blijkbaar 790 tot meer dan 800€
http://tweakers.net/pricewatch/unsorted/745269/fujitsu-lifebook-a531-i5-5-halen-4-betalen.html

eternum schreef:TS vraagt 605 euro voor één toestel.
Een verschil van 12,48 euro.

philippe_d schreef:De TS heeft het recht om zijn "target" prijs op te geven, het is aan de koper om te beslissen wat hij ervoor wil betalen, toch ?
philippe_d schreef:Indien je een vermoeden hebt van misbruik (vb winstbejag, commerciële activiteit), gelieve dit te melden via de gebruikelijke "meldknop"...

iceke schreef: Laat het ons er dan op houden dat dit een mooie aanbieding lijkt maar het eigenlijk niet is, wanneer je het tekoop forum anders gaat behandelen dan alle andere forum onderdelen, krijg je daar dus geen feedback meer over, en daar is het mij in de eerste plaats om te doen.(niet omdat ik de ts zijn verkoop niet gun.)

philippe_d schreef:Als ik bijvoorbeeld mijn oude FritzBox wil verkopen voor 100€, en er is een koper die er 100€ voor wil geven (misschien heeft hij dringend eentje nodig), dan is er toch niets aan de hand? Ik content, hij/zij content.
Eventuele commentaren zoals "op e-bay kan je ze krijgen aan 50 € of 70 €" zijn toch ook irrelevant ? So what ?
conehead schreef:Deze ts trekt zich niets aan vd huidige actie en gaat zijn prijs daarom ook niet verlagen ... Touwens als je hem aan deze prijs wenst te kopen moet je ook nog iemand vinden die er telkens 3 wil kopen .... en bij deze voel ik me dan ook niet aangesproken om de prijs omwille van deze actie te verlagen.

Keer terug naar Te koop / Gezocht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten