Help:Geen netwerkverbinding meer met mijn laptop

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 691
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 71 keer

type Medion MD 98330 en win 7
http://www.aldi.medion.com/md98330/be_nl/?refPage=aldi

Sedert vanmorgen lukt het niet meer om te surfen.

Rechts onderaan waar de netwerkverbinding getoond wordt, staat een rood kruis erover.
"Niet verbonden, er zijn geen verbindingen beschikbaar"

de toets FN tesamen met de functietoets F7. Het antennesymbooltje verschijnt dan, maar geen verandering, geen netwerkverbinding...

Ik heb al mijn router gereset, maar dit was niet nodig denk ik, de smartphone werkt wel nog met wifi en de
wlan printer ook.

Als ik het netwerkcentrum open en klik op adapterinstellingen wijzigen zie ik geen adapter..
Als ik een nieuwe verbinding wil maken zegt hij "er is geen netwerkhardware gevonden"


Voor het overige denk ik dat alles normaal werkt.


De laptop is nog garantie denk ik, valt dit zelf op te lossen? Kan ik zelf nog iets doen?

dank
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3872
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

Kijk even in appararaatbeheer of je kaart herkent word. Eventueel de fouten herstellen die je opmerkt in de lijst
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Of in apparaatbeheer de driver deïnstalleren, dan herstarten en als het goed is gaat windows de driver terug installeren.
Indien niet zal je met een ander apparaat bij de fabrikant de juiste driver moeten downloaden en installeren op uw laptop.
Afbeelding
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 691
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 71 keer

Inderdaad,

in apparaatbeheer stonden wel een tiental drivers bij netwerkadapters, maar geen enkele goeie.
Vraag mij niet hoe die hierin gekomen zijn??

In de map recovery zat de goeie wlan driver. Ik heb deze opnieuw geinstalleerd en alles werkt terug.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”