Op sommige plaatsen lukt dit, op andere niet, waar het niet lukt is tegen de 3G bereik niet goed genoeg is.
[
Post made via mobile device ]Moderators: Moderators, Userbase Crew
Post made via mobile device ]

Post made via mobile device ]

Is zeker niet het geval, heb al 4 keer 3€ cadeau gehad (kende toen de plaats op de kaart).Ivm die kaart: ik ga er van uit dat dit random gegenereerd word. Bijhouden heeft dus waarschijnlijk weinig zin.

2Flip schreef:Ik heb onlangs "gewonnen" met playandgold (geen netwerkcadeau, maar een fysiek cadeau). Ik kreeg eerst een smsje dat ik in de prijzen gevallen was en was daarom eens gaan kijken naar de gold-geschenken en was zeer opgetogen toen ik zag wat er zoal tussen zat (nintendo DS, koffiemachine, hifi,...). Vandaag kreeg ik mijn prijs doorgemailt: 40 fotoprints bij smartphoto.
Ik heb steeds geleerd: "Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken"; maar ik voel me toch een beetje bedrogen aangezien je als nieuwe klant bij smartphoto sowieso 50gratis prints krijgt...
Nu ben ik dus wel benieuwd.
Iemand die al wel iets (dat de moeite was) gewonnen heeft bij playandgold?
[Post made via mobile device ]

krisken schreef:Zeer tevreden van GC. Bellen via sip lukt op 3G gebieden. Als je op edge zit, gaat het héél wat minder echter.
Ook al in buitenland die 10MB geprobeerd, werkt ook prima.

mgo72 schreef:Euhm,
Ik probeer via de site van proximus te herladen voor 25 euro.
Aangezien ik vorige maand al 25 euro had herladen, zegt die mij dat ik maar 1 herlading kan doen voor zelfde nummer?
Wat doe ik verkeerd? Wou 25 euro, wegens grotere playgold bonus.
Fout!
Een enkele herlaadbeurt per nummer
Je hebt voor dit nummer reeds een herlaadbeurt besteld. De bestelling is beperkt tot één enkele herlaadbeurt per nummer. Kies een ander nummer of beëindig je aankoop om verder te gaan.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten