Goedkoop autoruit vervangen

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Heeft iemand hier adressen van bedrijven/mensen die een voorruit goedkoop vervangen (ik wens de reclame van carglass niet te betalen)

Liefst in oost/west vlaanderen
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
ogy
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 28 aug 2006, 20:55
Bedankt: 3 keer

http://www.autoglasservice.be/

Zeer correcte persoon!
Helft goedkoper dan de carglass!
Ik heb 2 keer voorruit laten verwangen en heel tevreden!
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Yups, ik ben al bij dezelfde firma in Wilrijk geweest, prima service en pakken goedkoper dan Carglass....
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3977
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 410 keer
Bedankt: 100 keer

Mijn nonkel werkt bij carglass en zegt zelf dat ze te duur zijn, dus ik denk dat dat al genoeg zegt ;)
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Te duur , te duur... misschien heeft Carglass wel een ander bussinessplan dan Autoglass Clinic.
Mischien is Carglass hipper, innovatiever, steken ze meer geld in marketing, gebruiken ze producten van betere kwaliteit, willen er mensen uren voor in de rij gaan staan :angel:
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Mja, één ding dat carglass wel heeft is een deftige stock, ook voor oudere voertuigen. Dat kan vaak wel heel handig zijn.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 17490
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 923 keer
Bedankt: 3349 keer
Recent bedankt: 4 keer

iceke schreef:... misschien heeft Carglass wel een ander bussinessplan
Dat denk ik ook: Carglass werkt samen met construtceurs, verzekeringsmaatschappijen, lease ondernemingen. Bedrijven zoals Leaseplan zullen wel niet de "offciële" prijs betalen ... ze sturen enkele honderden auto's per week naar Carglass.
Hun markt is niet de particulier die het zelf moet betalen :)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Fiber Essential (50/8 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.50, aangesloten op Proximus ONT (VLAN20).
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Dat zou ik niet zeggen, hoor, Philippe: in dat geval zouden ze niet al dat geld verspillen aan reclame ;).
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 118 keer

Bedrijfsleiders en verzekeraars horen die reclame ook, en het oogt voor een verzekeraar of leasing-partner alleszins een stuk beter dat er een gekend bedrijf instaat voor deze service. Het verkoopt alleszins een pak beter dan "wij laten glasbreuk herstellen bij Garage Louis van om de hoek" ... (wat niet wil zeggen dat die garage daarom geen goed werk levert)

Philippe heeft hier overschot van gelijk: Carglass moet het vooral hebben van grote bedrijven, verzekeraars, leasingcompanies en de contracten die ze daar mee hebben ... En tja, vlot kunnen leveren zal idd. wel extra kosten met zich meebrengen aan liggend kapitaal, stockage, personeelskost / permanentie ...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

De ster zelf herstellen kost bij carglass €99.
Bij autoglasservice.be 79€ en een nieuwe ruit 260 toch nog paar weken met rondrijden en zien hoeveel de ster mijn zicht stoort maar waarschijnlijk nieuwe ruit.

Bijkomende vraag die steen is natuurlijk vaan een vrachtwagen....moest ik die zijn nrplaat hebben kan ik daar iets mee doen om de kosten op die plaat te verhalen?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Lijkt me onmogelijk te bewijzen dat die van die vrachtwagen afkomstig is.
Dommeluser
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 sep 2008, 21:24
Locatie: Oostkamp
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Proces verbaal laten opstellen bij politie. Vlaamse overheid aansprakelijk stellen. Steenslag gevolg van slechte staat van straat.
Ex Dommel User
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Dommeluser schreef:Proces verbaal laten opstellen bij politie. Vlaamse overheid aansprakelijk stellen. Steenslag gevolg van slechte staat van straat.
klinkt niet slecht en op die plaats is de weg niet zo best ook. Daar ga ik eens voor luisteren.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1929
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik ga altijd naar: http://www.autoglaswetteren.be/
Die zijn ook goedkoper dan Carglass.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1078
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer
Recent bedankt: 2 keer

Dommeluser schreef:Proces verbaal laten opstellen bij politie. Vlaamse overheid aansprakelijk stellen. Steenslag gevolg van slechte staat van straat.
Zou nogal gemakkelijk zijn, zo kan ik dit ook verkopen aan de leasing maatschappij als ze de steenslag op motorkap en stuk willen recuperen bij einde lease tijd.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1294
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Dommeluser schreef:Proces verbaal laten opstellen bij politie. Vlaamse overheid aansprakelijk stellen. Steenslag gevolg van slechte staat van straat.
Gaat niet pakken.
Als je daarentegen in een grote put rijdt, die je niet had kunnen zien, en een platteband of deuk in uw velg rijdt, dat is iets anders.

Ga ook eens bij je eigen automerk luisteren, kan zijn dat die goedkoper zijn.
En alles hangt af van het soort auto he. Als je een hittewerende voorruit hebt, met dan nog eens licht- en regensensor in, dan loopt het snel op voor een nieuwe.

Ik ben alleszins blij met mijn glasbraakverzekering, heb dat er al dubbel en dik uitgehaald in al die jaren.
Een voor- en zijruit die kapotgeslagen was van mijn polo jaren geleden, barst in de voorruit van m'n s40 (en da's een dure) en nu onlangs sterretje erin. Lang leve de wegeniswerken op de e17...
Gebruikersavatar
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 985
Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
Locatie: Meerhout
Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
Bedankt: 88 keer

Bij Auto 5 kan je tegenwoordig ook goedkoop terecht voor de herstelling van een steeninslag in je autoruit (59 €) :wink:
http://www.auto5.be/index_nl.html
Internet/TV: All-Internet TN + TV Vlaanderen
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Proximus / Samsung Galaxy S23
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3064
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer

Bij Renault (dus enkel voor Renault-rijdende medemens, neem ik aan) is het 65€ forfaittair, en 15€ voor iedere bijkomende steenslag impact.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4027
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 102 keer

jaker schreef:Bij Auto 5 kan je tegenwoordig ook goedkoop terecht voor de herstelling van een steeninslag in je autoruit (59 €) :wink:
http://www.auto5.be/index_nl.html
Auto5: Dat is het bedrijf dat opgespoten banden verkoopt als nieuwe !
Daar koop ik niets meer.
Danny B
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2011, 10:52
Bedankt: 1 keer

Hoi,
ik heb net mijn voorruit laten vervangen van een Renault Mégane Grandtour III(laatste nieuwe model).

Een sterretje in de ruit gereden, en gebeld naar mijn garage(Ruts te Mol) of zij het konden herstellen. Geen probleem zeiden ze! We konden de dag nadien al direkt binnenkomen.
Oke, de dag erna dus naar mijn garage. Onze auto wordt in de werkplaats binnen gereden, en enkele minuten later komt de werkman al terug om te zeggen dat onze ruit verder was bebarsten toen ze er de zuignappen op gezet hebben.

Dus we moesten een nieuwe ruit hebben. 638 euro !!!
Ik had dan toch wel gedacht dat ik de ruit bij hen toch iets goedkoper zou krijgen omdat ze dan ook bij hen is verder gebarsten.......maar nee, ik zou de ruit nog geen euro goedkoper krijgen.
Ik vertelde toen dat ik eerst wel eens ging rondbellen over de prijzen bij anderen. Doe maar, zeiden ze, je zal ze toch nergens anders goedkoper vinden. Want het bleek ook de duurste versie te zijn. Akkoustisch, zonnewerend en met regensensor.

Ik toch eerst gebeld naar Carglass. Daar zou het 3 eurotjes goedkoper geweest zijn.

Maar omdat ik niet ver van de Nederlandse grens woon, dacht ik om eens bij onze noorderburen prijs te vragen.

En inderdaad....voor diezelfde ruit....wel een ander merk....dus niet met het renaultlogo in.....maar ook toch met dezelfde kwaliteiten betaalde ik 278 euro.
Jaja je leest goed 278 euro !!! Bij ons ik Belgie zou ik dus 638 euro betaald hebben.
Ook geplaatst, en officieel met BTW in. Dus niet ff int zwart een ruit laten steken.

Hoe kan het verschil zo groot liggen ???

En de service.....PERFECT.
De persoon in kwestie woonde dan nog een heel eind in Nederland, maar hij kwam regelmatig op een camping niet ver van de Belgische grens. Dus ben ik naar daar gereden, en hij ook. Voor mij was het een 50 kilometer, en voor hem ook zoveel ongeveer. En daar heeft hij dan met klasse mijn voorruit vervangen.
Echt TIP TOP service !!!

Dus voor een nieuwe autoruit.......www.automobielglas.com.....Michel van Opstal Tel. 06 5354 3040

Dus spijtig genoeg zal mijn volgende auto niet bij Ruts gekocht worden.....want dit vind ik geen fatsoenlijk werking van hen. Ze hadden toch -want de ruit was bij hen pas door gebroken- een verminderde prijs kunnen aanbieden !!!
Gelukkig eigenlijk niet....anders had ik nooit naar Nederland gebeld.

Prijzen kunnen verschillen hé.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2831
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
Bedankt: 532 keer

Dat "over de grens" kijken is soms héél gezond voor de portemonnee.
Niet enkel voor een voorruit maar soms ook voor een hele auto.

Zo herinner ik me dat een bepaald model ruim 10.000 (tienduizend) euro goedkoper was is de UK. :-D
Wel niet vergeten om dan de optie te nemen met het stuur aan de juiste kant. 8)

De Europese Commissie publiceert ook vergelijkende studies:
Jep, tot 39.7% verschil voor dezelfde auto tussen het goedkoopste en duurste land!

Afbeelding
Bron: Main highlights: technical annex, versie 1/1/2010

De EU tracht je te helpen: edit: Even een voorbeeldje aan de hand van het laatste rapport van de EU:
  • referentieprijs van een Audi A6 gekocht in België: 37.278 euro (excl. BTW en BIV, beiden te betalen in België bij aankomst)
  • referentieprijs van een Audi A6 gekocht in UK: 29.456 euro (excl. BTW en BIV, beiden te betalen in België bij aankomst)
  • referentieprijs van een Volvo XC90 gekocht in België: 35.695 euro (excl. BTW en BIV, beiden te betalen in België bij aankomst)
  • referentieprijs van een Volvo XC90 gekocht in UK: 25.064 euro (excl. BTW en BIV, beiden te betalen in België bij aankomst)
PS Sorry: geen Toyota Prius gevonden in bovenstaand document voor de groene jongens alhier aanwezig... :wink:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Niet alleen wagens, computer onderdelen ook en waarschijnlijk ook nog veel andere zaken, .. soms is het zelfs goedkoper aan huis geleverd uit een ander eu land dan gewoon zelf te gaan halen in een Belgische winkel, eigenlijk is dat toch een beetje te gek voor woorden.
Goztow schreef:Dat zou ik niet zeggen, hoor, Philippe: in dat geval zouden ze niet al dat geld verspillen aan reclame ;).
Ja maar merk je dan ook op dat ze het over de verzekering hebben, dat je niet vooruit moet betalen dat alles ineens geregeld is !? Dat zal dan ook hun doel publiek zijn mensen die gedekt zijn voor glasschade.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Voor de uk krijg je geen gelijkvormigheids attest voor je wagen... Een afrader dus !
Vooral Duitsland is interessant om een wagen te kopen, alhoewel ik heb de mijn jonge tweedehands toch maar gewoon bij NNC gekocht, prijzen waren 500€+ maar wel 3 jaar garantie ipv 1 jaar in Duitsland.
edje525da04
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2011, 16:08

Beste,
bij het terugkomen van vakantie kreeg ik een steentje in de voorruit met als gevolg een gebarsten voorruit.
Ik rijd met een BMW model E60.
Prijs gevraagd bij carglas en daar kostte de voorruit 937 euro (zij gebruiken wel originele ruiten). Bij BMW 809 euro en bij automobielglas.com slechts 300 euro geplaatst wat een prijs verschil voor dat BMW logo. De service was prima bij automobielglas (Michel van Opstal) en hebben de voorruit vakkundig vervangen.
BMW groetjes
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2746
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Edje schreef:De service was prima bij automobielglas (Michel van Opstal) en hebben de voorruit vakkundig vervangen.
________________________________________________________^ ze of we Michel? :wink:
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Electribe
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 37 keer

2 Personen met elk 1 post die dezelfde winkel aanprijzen... Dat ruikt verdacht veel naar spam :roll:
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Mja, op zich is edje525da04 wel actief op andere BMW-forums. hij krijgt het voordeel van de twijfel.
edje525da04
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2011, 16:08

Beste Electribe
Dit is geen spam, als iets goed is vertel ik het graag voort maar als iets slechts is meld ik het ook. Het heeft me wel veel euro's bespaard, we moeten toch elkaar helpen om het zo goedkoop mogelijk te houden. Ik heb dit adres op dit forum gevonden.
Groetjes
Stevi
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2012, 10:25

Ter info: vervanging voorruit V70 bwjr 2005 - getint glas, donkere band bovenaan en met regensensoren:
(alle prijzen zijn all-in - dus incl BTW en montage). De goedkoopste blijkt bovendien ook de beste garantie te geven (lekkage etc) en levert OEM (originele) ruiten

Carglass: 735,24€

Metaglas Tielt: 407€
Autoglas Wetteren: 323€
Autoglass Clinic (Gent): 308€
AGK Autoglas Gent Dampoort: 280€
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

mijn verzekering betaalt dit.
betaal amper 35,00 € per maand aan mijn verzekeringsmaatschappij, vind ik bitter weinig, (wagen Hyundai i20, 2 jaar oud) voor een mini-omnium en ben oa. verzekerd voor glasbraak. (daarnaast ook voor diefstal, natuurrampen en nog een aantal zaken).
dus de verzekering betaalt de vervanging van de ruiten rechtstreeks aan carglass.
vorig jaar mijn voorruit laten vervangen vanwege een barst en de achterruit vermits deze werd ingeslagen.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1929
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 1 keer

@Stevi: Tof prijslijstje. Dit kan later nog van pas komen. Ik woon niet zo ver van Gent
Bedankt om het te posten.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

Ik rij nog steeds rond met een ster volgende maand weet ik dus of ik deze zal moeten vervangen of niet....autokeuring.
Maar inderdaad deze werd me ook aangeraden door een aantal Gentenaars: AGK Autoglas Gent Dampoort.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Marcov
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jan 2013, 11:17

Stel dat je nu niet verzekerd bent en je hebt glasschade. Nog niemand een verzekering afgesloten én dan de ruit laten herstellen?
Marcov
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jan 2013, 11:17

Stevi schreef:Ter info: vervanging voorruit V70 bwjr 2005 - getint glas, donkere band bovenaan en met regensensoren:
(alle prijzen zijn all-in - dus incl BTW en montage). De goedkoopste blijkt bovendien ook de beste garantie te geven (lekkage etc) en levert OEM (originele) ruiten

Carglass: 735,24€

Metaglas Tielt: 407€
Autoglas Wetteren: 323€
Autoglass Clinic (Gent): 308€
AGK Autoglas Gent Dampoort: 280€
Mooi lijstje. Toch frappant die verschillen. AGK hoor ik inderdaad ook vaak als aanrader.
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer

Marcov schreef:Stel dat je nu niet verzekerd bent en je hebt glasschade. Nog niemand een verzekering afgesloten én dan de ruit laten herstellen?
Normaal gezien controleren ze de staat van je auto op het moment dat je een omnium afsluit.
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

een mini omnium kan trouwens ook maar tot een bepaalde leeftijd....ik heb ook al een voorruit laten vervangen bij metaglas in Tielt, idd de helft van carglass. Vorige week een sterretje daar laten herstellen, levenslange garantie en 62 euro betaald ipv 99 bij carglass, moet zeggen bij carglass blijf je de ster zien, bij metaglas is het handwerk met hars en van alles en nog wat en daarna zoals bij de tandarts met een uv-lamp maar het resultaat is dat de ster helemaal weg is, enkel klein wit puntje aan de inslag...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
dannydedeckers
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 maa 2014, 16:38

Modbreak:
geen reclame maken
de goedkooste in autoruiten vervangen en herstellen op de boomsesteenweg 85,aartselaar
klaar in 1u bij autoglasrepair!
Laatst gewijzigd door Goztow 06 mei 2014, 21:34, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: spam verwijderd
bobgil
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jan 2018, 14:43

Modbreak:
geen reclame maken ajb
Iemand ervaring bij https://www.autoruitcentrale.be/ in Kontich?
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

Ik weet niet of deze hier al de revue is gepasseerd: http://www.voorruitspecialist.be
Op mijn vorig werk moest een collega de voorruit van zijn Volvo laten vervangen. Was ongeveer de helft goedkoper dan bij Carglass EN ze komen aan huis. Collega had alle info gegeven via website of telefonisch (weet ik niet meer) en die kwamen met de voorruit naar het bedrijf waar mijn collega zijn auto stond. Hij moest er enkel voor zorgen dat zijn auto binnen stond, dus hij had die in het atelier gezet. Minder dan een uur later was de ruit geplaatst.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ik heb spijtig genoeg mijn vooruit ook al eens moeten vervangen na een inslag van een steen ter hoogte van een vuist die van een vrachtwagen stuiterde in Duitsland. Ik was ook op zoek naar een goedkope oplossing. Probleem is dat de vooruit voor mijn auto nu net in het "duurdere" segment zat (3-lagig). Na een viertal offertes kwam ik nog het goedkoopst uit bij mijn eigen garage. Ik wou weliswaar een vooruit die aan de specs van de constructeur voldeden en Volvo is daar vrij streng in. Ter info : Carglass vroeg 300 euro meer dan Volvo!!

Ik zou voor alle zekerheid ook nagaan hoe de afwerking afgehandeld wordt en dan denk ik aan rubbers, de eventuele verlijming, regensensor en dat soort van die dingen. De vervanging is uiteraard meer dan alleen de kost van de ruit.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”