Forum

Geld van belkrediet naar bank/paypal

Moderators: Moderators, Userbase Crew

Re: Geld van belkrediet naar bank/paypal

Berichtdoor Pidgey op 18 dec 2011, 15:20

Bedankt voor de reacties allemaal!!!!!

Ik denk dat ik een oplossing gevonden heb die voor iedereen goed is.
Meer info volgt nog :)

Goztow schreef:pidgey, ik heb dit alles doorlopen een paar jaar geleden. Voeg me op msn toe?

Gedaan :)
offlinePidgey
Member
Member

Nuttige posts:

Berichtdoor MClaeys op 20 dec 2011, 11:29

Om een of andere reden kan ik mpay niet gebruiken op mijn Pay&Go Generation kaartje o.O Ik krijg steeds de sms dat mijn pingping saldo ontoereikend is, nochtans heb ik 30 euro belkrediet en ik wil maar een kleine 5 euro overschrijven o.O
P 5 nummervanpingpingaanmenbankkaartgekoppelt melding ping
Raptr: MClaeys - Xbox Live: MClaeys - PSN: MClaeys - Guildwars:
Speedtest
Disclaimer: Ik heb niks tegen Telenet noch Belgacom, ik sta gewoon niet altijd achter hun keuze maar tracht me neutraal op te stellen bij het bieden van hulp.
offlineMClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Nuttige posts:
Recente nuttige posts:

Berichtdoor Dima_2005 op 20 dec 2011, 11:34

Je kunt mpay via e-services activeren. Bij mij heeft het gewerkt.
offlineDima_2005
Elite Poster
Elite Poster

Nuttige posts:
Recente nuttige posts:

Berichtdoor VOiD op 20 dec 2011, 11:36

De support van PingPing vertelde mij dat overschrijven via mPay niet mogelijk is.
Internet & TV: Belgacom Comfort Pack
Telefonie: Weepee - OVH - Powervoip - Callcentric - Freevoipdeal - Kiwak - Zadarma - Voiptiger
GSM: Mobistar
offlineVOiD
Elite Poster
Elite Poster

Nuttige posts:
Recente nuttige posts:

Berichtdoor Dima_2005 op 20 dec 2011, 11:59

Ja, maar pingping werkt niet zolang mpay niet actief is :)
offlineDima_2005
Elite Poster
Elite Poster

Nuttige posts:
Recente nuttige posts:

Berichtdoor VOiD op 20 dec 2011, 12:01

Dima, mPay is actief bij mij. Je kan gewoon niet overschrijven via mPay, enkel betalingen doen.
Telefonie: Weepee - OVH - Powervoip - Callcentric - Freevoipdeal - Kiwak - Zadarma - Voiptiger
offlineVOiD
Elite Poster
Elite Poster

Nuttige posts:
Recente nuttige posts:

Geld van belkrediet naar bank/paypal

Berichtdoor MClaeys op 20 dec 2011, 13:10

Het staat op actief in e-services. Was zelfs bezig met instellen maar de laatste pagina gaf een error. Vanavond nog eens proberen.

@VOiP
Maar het moet toch lukken als ik met een pingping account aan een andere betaal?
Raptr: MClaeys - Xbox Live: MClaeys - PSN: MClaeys - Guildwars:
Speedtest
Disclaimer: Ik heb niks tegen Telenet noch Belgacom, ik sta gewoon niet altijd achter hun keuze maar tracht me neutraal op te stellen bij het bieden van hulp.
offlineMClaeys
Elite Poster
Elite Poster

Nuttige posts:
Recente nuttige posts:

Berichtdoor VOiD op 20 dec 2011, 17:52

MClaeys, dat heb ik geprobeerd en dat lukt dus niet. De helpdesk van PingPing vertelde mij dat mPay enkel kan gebruikt worden voor betalingen niet voor overschrijvingen (dit schrijf ik nu al voor de 3de maal).
offlineVOiD
Elite Poster
Elite Poster

Nuttige posts:
Recente nuttige posts:

Berichtdoor ChelloExtremer op 20 dec 2011, 18:11

idd, maar je kan het dus wel gebruiken op becharge en zo uw bonussen opnieuw activeren voor 40cent (voor P&G en GC).
Fix Internet Powered by Telenet Internet120 (&& Mobile Vikings backup)
Fix Voice Powered by Telenet, LocalPhone && BetaMax.
Mobile Powered by Proximus Generation Connect && Tmobile USA.
TV Powered by Telenet Digital && Bhaalu.
offlineChelloExtremer
Premium Member
Premium Member

Nuttige posts:

Berichtdoor silencer op 21 dec 2011, 09:08

Tim.Bracquez schreef:Je kan gewoon iedereen betalen via pingping... Gewoon SMS sturen naar dat short number en in de tekst
Code: Selecteer alles
P 25 3200000000 Omschrijving 1234

Waarbij 1234 je pin is, en 3200000000 de andere persoon zijn nummer. De 25 is het bedrag (maximaal 25 euro). De kost is dan 0,40 per SMS van/naar het short number: 4340 Die andere persoon kan dan zijn bank aan pingping hangen en het geld binnen de 2 dagen uitkeren op zijn rekening. Waarbij jezelf die persoon kan zijn uiteraard.

Moesten mensen dit regelmatig willen doen, hier een actief PingPing accountje... alsook pagina om dit te doen, maar je kan het beter zelf :)

Dit heb ik met Mobile vikings ook geprobeerd, geld gaat niet van mijn beltegoed, enkel de vaste kosten [15 of 40c) gaan ervanaf.
offlinesilencer
Elite Poster
Elite Poster

Nuttige posts:
Recente nuttige posts:

Berichtdoor deams op 22 dec 2011, 13:50

lang gezocht naar een website zoals die van pidgey om bij de oplichters van proximus weg te kunnen...

ik heb maar eens mijn uitbetaling aangevraagd bij de betaallijn van pidgey, kan even bevestigd worden of dat goed is doorgekomen? het gaat hier toch om echt geld, dus wou gewoon even zeker zijn

groeten
offlinedeams
Starter
Starter

Berichtdoor dr.trimble op 22 dec 2011, 17:09

ondertussen mooi een paar dagen na mijn aanvraag mijn centen ontvangen van pidgey. Ik had ook een mailtje ontvangen dat de centen onderweg waren.
Hopelijk blijft alles mooi vlotjes draaien want ik kan dit systeem is een geschenk uit de hemel :angel:
offlinedr.trimble
Pro Member
Pro Member

Berichtdoor Pidgey op 22 dec 2011, 18:19

deams schreef:lang gezocht naar een website zoals die van pidgey om bij de oplichters van proximus weg te kunnen...

ik heb maar eens mijn uitbetaling aangevraagd bij de betaallijn van pidgey, kan even bevestigd worden of dat goed is doorgekomen? het gaat hier toch om echt geld, dus wou gewoon even zeker zijn

groeten

Jap dat is uiteraard goed doorgekomen :)

dr.trimble schreef:ondertussen mooi een paar dagen na mijn aanvraag mijn centen ontvangen van pidgey. Ik had ook een mailtje ontvangen dat de centen onderweg waren.
Hopelijk blijft alles mooi vlotjes draaien want dit systeem is een geschenk uit de hemel :angel:

Er zullen wat veranderingen aankomen, maar het principe/de functionaliteit blijft hetzelfde... :)
offlinePidgey
Member
Member

Nuttige posts:

Berichtdoor silencer op 22 dec 2011, 22:02

Rendement blijft ook hetzelfde?

Ivm pingping:
Kan je ook mobiel betalen via beltegoed met MV (base heeft mpay) ?
Kan je je beltegoed overmaken op je eigen pingping rekening via mpay (denk het niet, nooit gelukt) ? (om dit later te laten overschrijven naar zichtrekening).
Ze hebben verschillende nummers om te betalen (van 15c maar ook van 40c), hebben dezelfde functionaliteit ?
offlinesilencer
Elite Poster
Elite Poster

Nuttige posts:
Recente nuttige posts:

Berichtdoor Pidgey op 23 dec 2011, 03:30

silencer schreef:Rendement blijft ook hetzelfde?

Het zal wrs iets lager liggen dan 62%, maar alleszins hoger dan dat dat op eender welke site wordt aangeboden ;-)
offlinePidgey
Member
Member

Nuttige posts:

Berichtdoor Rke op 23 dec 2011, 09:40

Ik vraag me hetzelfde af als Silencer: hoe kan je pingping gebruiken in combinatie met MPay als je bij een andere provider dan Proximus zit (voor mij BASE)?
offlineRke
Plus Member
Plus Member

Berichtdoor LPS op 23 dec 2011, 12:02

Kan iemand aub een minitutorial maken van een GenConsim en PingPing om GenCon op te laden, ik kan er eigenlijk niet meer aan uit op basis van dit topic (ook niet of het nu eigenlijk werkt of niet)... Thx!
Nokia 2730c + Proximus forcms058
Data: Nokia 6120 + data via fix i'netabo| GPS: BASE C
Fix: WeePee telecom
ADSL: Belgacom VDSL2 Maxi (raw copper)
offlineLPS
Premium Member
Premium Member

Nuttige posts:

Berichtdoor satsurfer op 23 dec 2011, 12:22

+1 Rke & LPS

idd. kan je uw volledig niet opgebruikte belwaarde van Genconnect naar pingping overzetten en dan evt. naar bankrekening. Ik verneem dat dit niet lukt met Mpay, maar ik snap het ook niet echt. Dat van pidgey wel nog.

https://www.targetpay.com zou een hogere rate geven, maar moet je toch zelf tool op een site zetten en zo (bij Pidgey is het gewoon 'call & go' :-D )....snap ik ook niet echt.....

Als ik ooit op GC aangesloten wordt (wacht al 1 week op sim), zal ik pidgey wel proberen.
offlinesatsurfer
Elite Poster
Elite Poster

Nuttige posts:

Berichtdoor silencer op 26 dec 2011, 05:48

LPS schreef:Kan iemand aub een minitutorial maken van een GenConsim en PingPing om GenCon op te laden, ik kan er eigenlijk niet meer aan uit op basis van dit topic (ook niet of het nu eigenlijk werkt of niet)... Thx!

door ChelloExtremer op wo dec 14, 2011 1:33
Na wat testen heb ik dus toch een methode gevonden ... dit werkt effectief echt ...
Is wss niet de bedoeling van BGC, maar is ook zeker niet illegaal ofzo, ik gebruik gewoon de services die ze aanbieden, niet meer, niet minder.

Dus .... voor Generation Connect (of zal ook wel werken met andere P&G kaarten met bonussen) ...
Eerst moet je uw M-Pay activeren via de Proximus E-Services (en u dus eerst registreren op e-services mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Maak dan een PingPing account met uw Generation Connect (of andere P&G) nummer. En activeer via email + SMS.
SMS "MPay" naar 4315 (0.15eur - eenmalig).
Login op uw PingPing account en ga naar "reload" en onder "Automatic reload", klik "Via your Proximus invoice or call credit", selecteer nu "Your Proximus Account"
Ga nu naar http://www.becharge.be/default.aspx?oper=1 (is 'legaal' staat op http://www.pingping.be/wp/use-your-ping ... g/?lang=nl )
Reload voor 25eur (voor Generation Connect - of 15eur voor meeste andere P&G kaarten om bonus te krijgen) en selecteer dat je wil betalen via PingPing ... er moet natuurlijk wel minstens 40cent meer zijn dan herlaadbedrag als beltegoed op je kaart.
En hup, voor 40cent heb je uw bonus(sen) opnieuw voor 30 dagen.

Zou dit kunnen geheimhouden ... but "sharing is caring"! Njoy while it lasts! - don't abuse plskthx.
offlinesilencer
Elite Poster
Elite Poster

Nuttige posts:
Recente nuttige posts:

Berichtdoor satsurfer op 26 dec 2011, 10:46

@ silencer...

maar moet je dan niet meer via pidgey uw belkrediet opbellen (als je die 25 € niet gebruikt om te bellen). blijft die 25 € op uw mpay, en kan je daarmee telkens herladen...mij is dat niet zo duidelijk.....

wat is het verschil met gewoon herladen aan 20 € via de site, en dan via pidgey niet opgebruikte saldo opbellen?
offlinesatsurfer
Elite Poster
Elite Poster

Nuttige posts:

VorigeVolgende

Keer terug naar Telecom Algemeen