Moderator: Moderators

Petrikske schreef:Stilaan slachtoffer van z'n succes aan het worden?

Maar hoe komt het dat de andere MVNO's daar dan geen last van hebben? Ik heb nog geen enkele draad daarvan gezien, al hebben die ook tienduizenden mobiele klanten. Het is raar, juist alsof BASE hen op een kwalitatief minder gedeelte van hun netwerk heeft geplaatst want bij BASE blijft alles vlot lopen... Moeilijk te verklaren imo.Lord Utopia schreef:Is niet door succes, is door slecht netwerk voor MVNO's van BASE. Naast dat feit vind ik niet meer dat ze zijn wie ze ooit waren (op persoonlijk vlak, niet op gebied van producten).

LPS schreef:Maar hoe komt het dat de andere MVNO's daar dan geen last van hebben? Ik heb nog geen enkele draad daarvan gezien, al hebben die ook tienduizenden mobiele klanten. Het is raar, juist alsof BASE hen op een kwalitatief minder gedeelte van hun netwerk heeft geplaatst want bij BASE blijft alles vlot lopen... Moeilijk te verklaren imo.

krisken schreef:Zijn er hier nog MV klanten die de laatste tijd problemen opmerken met hun GSM? Slecht tot geen ontvanst, calls die plots afgebroken worden, smsjes die uren/dagen later toekomen, geen dataverbinding mogelijk etc etc etc. Heb een vermoeden dat dit in mijn regio (Merelbeke - Gent) het base netwerk oververzadigd begint te worden. Gisteren bvb 5x een persoon opnieuw mogen bellen (persoon zat ook bij MV) om het uiteindelijk op te geven en het gesprek verder via weepee af te handelen (fix call).
Wat overigens ook opvalt is het sterk verminderd netwerkontvangst met een GSM die het eerst (ook op MV) perfect deed...
LPS schreef:Maar hoe komt het dat de andere MVNO's daar dan geen last van hebben? Ik heb nog geen enkele draad daarvan gezien, al hebben die ook tienduizenden mobiele klanten. Het is raar, juist alsof BASE hen op een kwalitatief minder gedeelte van hun netwerk heeft geplaatst want bij BASE blijft alles vlot lopen... Moeilijk te verklaren imo.Lord Utopia schreef:Is niet door succes, is door slecht netwerk voor MVNO's van BASE. Naast dat feit vind ik niet meer dat ze zijn wie ze ooit waren (op persoonlijk vlak, niet op gebied van producten).

Keer terug naar Kleine / Virtuele operatoren / MVNO
Gebruikers op dit forum: User_Rudy en 1 gast