[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
Toon onderwerp - Waar en wanneer : official statement ?!? - Userbase
Forum

Waar en wanneer : official statement ?!?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.

Moderators: Moderators, Userbase Crew

Waar en wanneer : official statement ?!?

Berichtdoor maxke op 26 apr 2004, 21:09

Niet om de niet-zo-fijne-kerel uit te hangen , maareuh ... gezien de uiterst transparante manier van communicatie die we gewoon zijn deze vraag: waar en wanneer kunnen we info vinden over de komende nieuws-update/netwerk/snelheid/... van de mogelijke vergaderingen die plaatsgevonden hebben ?

Maxke
offlinemaxke
Starter
Starter

0 0

Berichtdoor Sasuke op 26 apr 2004, 21:26

Maxke,

Aangezien dit pas vorige week donderdag is aangekondigd en men toen zei "volgende week" denk ik dat het vandaag nog wat vroeg is om het al te verwachten ... van zodra er info is, zul je het wel horen..

nooit

@_rEuTeL_ : Gelieve de domme opmerkingen voor jezelf te houden!

Grtz,

Sasuke
Logic - The art of being wrong with confidence !
Afbeelding
offlineSasuke
Elite Poster
Elite Poster

33 12

Berichtdoor Lukse op 26 apr 2004, 21:40

Morgen zou er een vergadering zijn met CEO van Scarlet. :???: :!:
offlineLukse
Premium Member
Premium Member

0 0

Berichtdoor Gast op 26 apr 2004, 21:56

Lukse schreef:Morgen zou er een vergadering zijn met CEO van Scarlet. :???: :!:

Waarna ze waarschijnlijk weer niets mogen zeggen van Scarlet... 't zou niet de eerste keer zijn dat er een "grote vergadering" aangekondigd wordt die een periode van enorme verbeteringen zou moeten inleiden...
offlineGast

Berichtdoor rtl op 26 apr 2004, 21:59

Sasuke schreef:@_rEuTeL_ : Gelieve de domme opmerkingen voor jezelf te houden!
gelieve uw naïefheid voor uzelf te houden
men wacht al 2 maand op een officieel statement, maar "men mag niets zeggen" of "er valt niets te zeggen" of "scarlet heeft het gedaan" of ikweetnietwat
offlinertl
Premium Member
Premium Member

4 8

Berichtdoor [Nob] op 26 apr 2004, 22:03

Sasuke, je kan het de mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze er niet meer in geloven he...

greetz,

Nob

ps. De laatste tijd heb ik niet meer te klagen van 2fit, 't valt redelijk goed mee.
offline[Nob]

Berichtdoor Sasuke op 26 apr 2004, 22:25

[Nob], _rEuTeL_,

Als webvisie zegt via IRC én via TT's dat zij volgende (deze dus) week gaan uitkomen met een officieel bericht i.s.m. Scarlet dan geloof ik dat. Ook al is het niet waar hoef je nog altijd geen posts te maken met "nooit".

En inderdaad, men zegt het al lang ... maar "ooit" zal het opgelost zijn, als je niet kan wachten, probeer dan je contract te verbreken, maar hier komen zeveren en onozele posts maken die enkel tot doel hebben om de provider zwart te maken hoeft niet.

Grtz,

Sasuke
Afbeelding
offlineSasuke
Elite Poster
Elite Poster

33 12

Berichtdoor [Nob] op 26 apr 2004, 22:49

Daarin kan ik je geen ongelijk geven.

Ik "probeer" het langs de twee kanten wat te zien (en soms al wat meer langs de ene dan langs de andere).

greetz,

Nob
offline[Nob]

Berichtdoor Tae op 26 apr 2004, 22:49

Als webvisie zegt dat ze ons op de hoogte gaan brengen over die vergadering dan is dat ook zo dat hebben ze altijd gedaan trouwens.

Alleen word je er niet wijzer van en heeft die vergadering meestal niks opgebracht kwestie van oplossing enzovoort.

Nu is de vraag met wat gaan ze nu afkomen weer met niks of nu toch wel met een oplossing maar de vraag is dan, gaan ze met positief of negatief nieuws afkomen :wink: :???:

Ik denk dat we nog even moeten afwachten deze week.
offlineTae
Premium Member
Premium Member

0 0

Berichtdoor rtl op 26 apr 2004, 23:06

ik hoop dat je gelijk hebt sasuke, maar als het weer onzin blijkt te zijn, wat ga je dan zeggen :-(
offlinertl
Premium Member
Premium Member

4 8

Berichtdoor Sasuke op 26 apr 2004, 23:08

Niets,

Ik hoef mij niet te verantwoorden over hun daden ... ik probeer er enkel voor te zorgen dat de flameposts gedaan zijn ! En dat ik hun geloof is mijn persoonlijke mening. In jouw 2de post zeg jij waarom jij het niet gelooft, en daar is niks mis mee. Enkel die one-line posts of regelrecht aanvallende posts kunnen niet meer door de beugel. Had je dat eerste antwoord van jou direct geantwoord zoals je je 2de post hebt gedaan dan hadden we deze discussie nu niet.

Grtz,

Sasuke
Afbeelding
offlineSasuke
Elite Poster
Elite Poster

33 12

Berichtdoor Spock op 27 apr 2004, 02:03

_rEuTeL_ schreef:
Sasuke schreef:@_rEuTeL_ : Gelieve de domme opmerkingen voor jezelf te houden!
gelieve uw naïefheid voor uzelf te houden
men wacht al 2 maand op een officieel statement, maar "men mag niets zeggen" of "er valt niets te zeggen" of "scarlet heeft het gedaan" of ikweetnietwat

Gelieve wat meer respect te tonen voor uw moderatoren. Gezien de situatie kan ik heel goed begrijpen dat jullie gefrustreerd zijn maar dat is geen oplossing. Integendeel. Het is slecht voor je gezondheid. Als ik moet kiezen tussen mijn gezondheid en internet dan weet ik toch wel te kiezen hoor. Bovendien heeft Sasuske meer dan gelijk als hij zegt dat het nu eens gedaan moet zijn met flames.

Geef Scarlet en anderen het voordeel van de twijfel en gebeurt er niks... doe zelf wat maar start weer geen flame-lawine. Of wil je straks zoals het Vlaams Blok staan wenen 'Waar is de vrije meningsuiting naar toe?'
offlineSpock
Elite Poster
Elite Poster

0 0

Berichtdoor nck op 27 apr 2004, 05:33

oi Sasuke: restecp! :-D
offlinenck
Plus Member
Plus Member

0 0

Berichtdoor [Nob] op 27 apr 2004, 19:42

Met alle respect Spock, maar wat heeft het Vlaams Blok hier nu mee te zien?

Jij die altijd de mening van een ander probeert te respecteren gaat hier nu effe tegen de schenen schoppen van 800.000 Vlamingen.

BTW ik ben hoogstwaarschijnlijk 1 van die 800.000 de volgende verkiezingen en dat heeft de VLD enkel en alleen aan zichzelf te danken.

greetz,

Nob
offline[Nob]

Berichtdoor NuKeM op 27 apr 2004, 21:48

Hou politiek aub zoveel mogelijk buiten (daar zijn andere sites voor), want als het over politiek gaat durft het er wel eens heviger aan toe te gaan dan we tot nu toe kenden in enkele topics...
NuKeM
offlineNuKeM
Content Editor
Content Editor

0 0

Berichtdoor Wref op 28 apr 2004, 14:22

Nog steeds niks :/ en we zijn al midden in de (werk)week :/

en het feit dat niemand A2F meer kan bereiken (telefoon, mail...) boezemt me toch wat "angst" in :/

Sasuke, heb jij nog iets gehoord ? als ik me niet vergis heb/had jij toch al eens telefonisch contact gehad met iemand daar...
offlineWref

einde van de week

Berichtdoor Sike op 29 apr 2004, 10:08

we zijn nu bijna het einde van de week. En er is nog steeds geen officieel statement. Gaan we die deze week nog te zien krijgen?

Sike
offlineSike
Starter
Starter

0 0

Berichtdoor Freek op 29 apr 2004, 10:27

Ik vermoed "binnen 2 weken" :P :twisted: sorry ik kon het ni laten
[mod="meon"]2 weken van gemaakt en je erratum hieronder verwijderd.[/mod]
offlineFreek

Berichtdoor grrr op 29 apr 2004, 11:26

daar gaan we weer,
officieel statement waar blijft dat,
offlinegrrr

Berichtdoor Gast op 29 apr 2004, 11:34

Hoeveel dagen telt een week? Juist ja, 7 (ZEVEN)!!! en NIET MINDER!
offlineGast

Volgende

Keer terug naar ADSL2FIT