Moderators: Moderators, Userbase Crew

conehead schreef:Man man,
ik ben bij dommel maar indien ik bij telenet zou zitten zou ik me om die hun meter niet druk maken ...
of die nu groen, oranje of rood is ...
Jullie betalen al genoeg

iceke schreef:Jamajamajama, bij Dommel kom ik gewoon niet toe met mijn downloads![]()
Dommel 20mbps aan 24u X 30 Dagen = 6,200 Terrabytes
Telenet 30mbps aan 15u X 30 Dagen = 9,250 Terrabytes + nog wat kruimels in de uren dan normale mensen niet hoeven te werken.
en Telenet juicht dit toe, aangezien ze net als Dommel geen "fup" hebben maar "vrij downloaden"

Limburg schreef:
Zonder de moeite te willen nemen dit na te rekenen of er verder op in te gaan, hier lijk je een rekenfout te maken, want: 20x24 > 30x15

Teebee schreef:Dus zondag kan je tussen 02-05h 'smorgens rustig je intensieve downloads uitvoeren?![]()
Sorry, maar de meeste mensen liggen dan in bed of zijn niet thuis.
Heeft er iemand een screenshot gemaakt van het tabelletje en vergeleken of de uren al zijn aangepast? (Nog minder groen dan begin july?)

iceke schreef:Limburg schreef:
Zonder de moeite te willen nemen dit na te rekenen of er verder op in te gaan, hier lijk je een rekenfout te maken, want: 20x24 > 30x15
Ach, ik wou gewoon een statement maken dat mijn "dure" turbonet per Megabyte goedkoper is dan uw "goedkope" Dommel, ook al zetten ze je 9 uur per dag op smallband

duizend schreef:iceke schreef:Limburg schreef:
Ach, ik wou gewoon een statement maken dat mijn "dure" turbonet per Megabyte goedkoper is dan uw "goedkope" Dommel, ook al zetten ze je 9 uur per dag op smallband
ja, maar bij jouw dure turbonet moet je dan nog een ander abbo nemen om op de "normale" uren iets met je internet aansluiting te kunnen doen![]()
En 6 terrabyte per maand ... Wat kost dat aan harddisks ???![]()
Want no way dat je dat allemaal bekijkt, beluisterd, gamed of installeerd op die maand zelf.
En als je het die maand toch niet gebruikt, dan kom je dus wel ruimschoots toe met je 20 Mbit en was het zonde om zo'n duur telenet abbo te hebben

iceke schreef:Ik heb geen harddisk nodig jongen, ik download sneller en meer dan eender wel dsl abbo, waarom zou ik dat bewaren ?
Met 6TB per maand kom ik juist toe,Het enige alternatief is Dommel zonder Fup, maar die kost me juist 1€minder en is 10mbps trager
![]()
![]()
Daarmee zou ik dus 24/24 moeten downloaden,met telenet kan ik rustig stroom besparen tussen 15u en 24u.

eternum schreef:iceke schreef:Duidelijk is wel dat éénmaal Telenet je het "grootgebruikersprofiel" heeft aangemeten dit geldig is tot op het einde van je aanrekeningsperiode!!!!

samsung schreef:Beter zou zijn:
Geen bullshit met groene of andere zones
Geen bullshit met smalband
Geen bullshit met het aantal GB dat je download
Zeker voor zo'n prijskaartje mensen durven op 512 kbit zetten is ronduit schandalig
Deze 3 stappen hierboven dat is VRIJ DOWNLOADEN en niet zoals de dieven het bij telenet nu doen!

Keer terug naar Telenet (Chello, UPC)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten