Moderators: Moderators, Userbase Crew

Sasuke schreef:Gastje1,
Ik vermoed dat jij niet de toestemming hebt gevraagd aan a2f om dit te posten hé ? Soit, je hebt het gedaan en we gaan het ook niet deleten zonder grondige reden.
We weten allemaal dat jij ook aanwezig was op die log, dus om het dan anoniem te posten is wel een beetje laag hé ?
Anyway, wel opletten dat dit het was hoe HIJ (P. Broothaers) het zag, niet hoe zij als ISP (Webvisie) het zien. En ook waren dit geen concrete afspraken.
Voor de rest ben ik ook niet helemaal blij met wat er gezegd was, maar totaal onverwacht vond ik het dan ook weer niet.
Grtz,
Sasuke

gastje1 schreef:Tevens willen de Mods van Userbase aan de lezers laten weten dat ze niet akkoord zijn met het opzet van deze post, maar desalniettemin deze post laten staan omdat ze niet de indruk van censuur willen geven.[/mod]

inter schreef:dan moet die baas opletten wat hij zegt, zeker als hij het volgende doet :
[22.49.33] <00+A2F> mijn vraag is..;
[22.49.38] <00+AnD-> ja...
[22.49.41] <00+Debruineo> gij hebt is een vraag
[22.49.44] [Nob] sets mode: +vv intercept kula
[22.49.44] <00+intercept> 12• 11Thanks for the +v 12•
[22.49.46] <00+A2F> wat willen jullie nu eigenlijk?
hij vraagt dus naar klanten hun mening
op het forum zijn meer klanten te vinden dan op irc dus kunnen die dan ook zeggen wat ze willen als ze deze log lezen
in feite zou de poster van deze log moeten newsposter worden ! hij brengt het laatste nieuws van webvisie op het forum

Davy_117 schreef:Is ook wel belachelijk,ik bedoel maar,dat hij dan tenminste op dit forum iets komt zeggen,ipv nu op zijn tenen getrapt te zijn en niet meer op public irc kanaal te kome.

PowerSoft schreef:iedere grootverbruiker draagt hier een beetje verantwoordelijkheid voor (zonder iemand te willen aanvallen)

unicomplex schreef:slecht voorbeeld nukem,
in een ziekenhuis gaat het enkel over patient - dokter en vertrouwelijke info tss beiden.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten