[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions_str.php(1) : eval()'d code:1)
Toon onderwerp - Paul Broothaers' visie op de toekomst van Adsl2Fit ... - Userbase
Forum

Paul Broothaers' visie op de toekomst van Adsl2Fit ...

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.

Moderators: Moderators, Userbase Crew

Paul Broothaers' visie op de toekomst van Adsl2Fit ...

Berichtdoor gastje1 op 09 apr 2004, 20:02

sorry hoor, maar hoe hij nu bezig is kan echt niet meer hoor. ik ben ook is een keer op irc geweest maar twijfelde of ik dit hier wel zou posten. dit noem ik ten eerst al geen breedband meer en ten 2de zijn het grote bedriegers. nu jullie mening aub

[mod="mod"]In de log geeft de gebruiker A2F, zijnde Paul Broothaers, enkel en alleen zijn persoonlijke visie weer.
Tevens willen de Mods van Userbase aan de lezers laten weten dat ze niet akkoord zijn met het opzet van deze post, maar desalniettemin deze post laten staan omdat ze niet de indruk van censuur willen geven.[/mod]
Bijlagen
a2f log.txt
(31.26 KiB) 260 keer gedownload
offlinegastje1
Starter
Starter

0 0

Berichtdoor UC op 09 apr 2004, 20:13

Het blijft gewoon veel zever en weinig actie... :evil:

Maar thx voor de kopij van de conversatie, ik ga deze gebruiken om mijn contract op te zeggen, als dit geen schuldbekentenis is dan weet ik het ook niet...

Greetz
offlineUC

Berichtdoor Sasuke op 09 apr 2004, 20:14

Gastje1,

Ik vermoed dat jij niet de toestemming hebt gevraagd aan a2f om dit te posten hé ? Soit, je hebt het gedaan en we gaan het ook niet deleten zonder grondige reden.

We weten allemaal dat jij ook aanwezig was op die log, dus om het dan anoniem te posten is wel een beetje laag hé ?

Anyway, wel opletten dat dit het was hoe HIJ (P. Broothaers) het zag, niet hoe zij als ISP (Webvisie) het zien. En ook waren dit geen concrete afspraken.

Voor de rest ben ik ook niet helemaal blij met wat er gezegd was, maar totaal onverwacht vond ik het dan ook weer niet.

Grtz,

Sasuke
Logic - The art of being wrong with confidence !
Afbeelding
offlineSasuke
Elite Poster
Elite Poster

33 12

Berichtdoor inter op 09 apr 2004, 20:55

Sasuke schreef:Gastje1,

Ik vermoed dat jij niet de toestemming hebt gevraagd aan a2f om dit te posten hé ? Soit, je hebt het gedaan en we gaan het ook niet deleten zonder grondige reden.

We weten allemaal dat jij ook aanwezig was op die log, dus om het dan anoniem te posten is wel een beetje laag hé ?

Anyway, wel opletten dat dit het was hoe HIJ (P. Broothaers) het zag, niet hoe zij als ISP (Webvisie) het zien. En ook waren dit geen concrete afspraken.

Voor de rest ben ik ook niet helemaal blij met wat er gezegd was, maar totaal onverwacht vond ik het dan ook weer niet.

Grtz,

Sasuke

-toestemming is niet nodig, irc is public
-na de "kuis" waarvan sprake is EN de oproep om via dit forum problemen via pm door te geven kan ik wel begrijpen dat iemand anoniem reageert.
-er staat wel degelijk dat het Paul zijn idee was in thread

en neen, de post is niet van mij :)
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
offlineinter
Pro Member
Pro Member

0 0

sasuke

Berichtdoor unicomplex op 09 apr 2004, 21:02

hiervoor heb je geen toestemming nodig om te te kunnen/mogen posten.

irc is een vrij kanaal en al wat gezegd is kan/mag gelogd worden.
als A2F nu al zou zeggen wat wel en niet gepost mag worden gaan we toch regelrecht op een dictatuur af man, is het dat dat je zou willen? ik denk niet dat er veel users zijn die daarmee tevreden zouden zijn.

afin, nu hebben we er nog een conversatie bij, maar veel lost het toch niet op, gewoon wat gezaag rond de limiet al of niet, maar voor de rest nie veel nieuws onder de zon.
je moet als ISP op VOORHAND weten dat als je UNLIMITED abos aanbiedt je ZOWIESO zware users aantrekt. OF als je deze wil controleren op een of andere manier moet je een heel goed systeem hebben om dit te doen, maar dit zou volgens mij nog altijd inbeuken op het provacy recht om te doen en laten (unlimited) wat men wil volgens het contract.

daar heb je dan weer de discussie van legaal niet legaal, maar nogmaals, hoe zouden ze dit gaan controleren zondder zelf een aantal regels te gaan breken?

ik zie eerlijk gezegd niet veel hoop meer op beterschap en denk dat ik, als ik een kans zie, mijn contract op gerechterlijke wijze ga opzeggen. en terug stap naar mijn vorige ISP telenet, waar ik ook op 4 mbit zat en altijd gebruik maakte vh nachtsurfen en nachtelijk downloaden. en pratisch nooit gedisconnect geraakte en 99% uptime volgens het contract had (snelheid, SERVICE vd HELPDESK, CORRECTE info op de website, ...)

heb er al heeeeeel veel spijt van gehad aangezien ik nu ook een jaar vast zit aan BGC om de telefoonlijn te betalen.

volgens mij is het gewoon faulse advertising geweest en een hoop boerenbedrog.
dit is MIJN visie op de zaak (zoals ook A2F zo elegant zou zeggen)

mvg Uni
offlineunicomplex
Member
Member

0 0

Berichtdoor metal op 09 apr 2004, 21:18

voila, ze wisten van int begin dat ze grote gebruikers gignen aantrekken en ze wisten ook volgens mij dat dit problemen zou geven. maarja volgende week in de krant da nen provider zen boeke heeft mogen dicht doen omwillen van oplichterij.

Das mijn menig.

Groetjes haatelijke a2f gebruiker
offlinemetal
Premium Member
Premium Member

3 1

Berichtdoor spacekiek op 09 apr 2004, 22:08

ik snap het toch niet hoor ... in het buitenland hanteren ze vrijwel toch ook geen limieten ?! Ok, mss weleenswaar geen 4Mbit, maar dat hebben we nu toch ook niet echt bij A2F ...

Over die 50GB limiet die daar geopperd werd op IRC: dat is bull en daarmee tekenen ze meteen hun eigen doodvonnis! Ik betaal nu zowel voor telenet & A2F omdat ge op dat laatste gewoon niet kunt rekenen, dus ongeveer 80€ aan internet/maand!!! Als ze daar zo'n miserig limietje gaan invoeren van 50GB, kan ik evengoed extra blokken bij Telenet kopen en veel aan nachtsurfen doen, dan kom ik er ook makkelijk aan !!!

Tenslotte ben ik nog niet zo overtuigd dat het invoeren van limieten vrijwel alle problemen zal oplossen! Ze blijven immers afhankelijk van Scarlet en deze kunnen nog steeds dwars blijven liggen ...
offlinespacekiek
Elite Poster
Elite Poster

0 0

Re: Paul Broothaers' visie op de toekomst van Adsl2Fit ...

Berichtdoor inter op 09 apr 2004, 22:09

gastje1 schreef:Tevens willen de Mods van Userbase aan de lezers laten weten dat ze niet akkoord zijn met het opzet van deze post, maar desalniettemin deze post laten staan omdat ze niet de indruk van censuur willen geven.[/mod]

Persoonlijk zie ik niet in wat er verkeerd aan deze post zou kunnen geweest zijn.
Welke opzet zien jullie dan?
Ik zie enkel een log waarin Paul zijn visie op de toekomst vertelde. Waarom zou niet iedereen die mogen weten?
Persoonlijk vind ik dat het hier vermelden van toekomstvisies wel degelijk moeten kunnen, zeker als ze van 1 van de 2 bazen van webvisie komen.
Reeds meermaals klaagde ik het gebrek aan officiële communicatie aan. Als er dan info op dit forum verschijnt (waar Webvisie zelf al naar verwees in TT's) zijn de mods niet akkoord met het opzet ...
'k snap het ergens niet
offlineinter
Pro Member
Pro Member

0 0

Berichtdoor Sasuke op 09 apr 2004, 22:12

Inter,

Die irc post kan ook opgevat zijn als een gesprekje met de aanwezigen. Als jij met een wat vrienden in het café aan't babbelen bent met de baas van een andere firma ga je toch ook niet de volgende dag dit op internet zetten hé ?

grtz,

Sasuke
Afbeelding
offlineSasuke
Elite Poster
Elite Poster

33 12

Berichtdoor inter op 09 apr 2004, 22:25

dan moet die baas opletten wat hij zegt, zeker als hij het volgende doet :
[22.49.33] <00+A2F> mijn vraag is..;
[22.49.38] <00+AnD-> ja...
[22.49.41] <00+Debruineo> gij hebt is een vraag :p
[22.49.44] [Nob] sets mode: +vv intercept kula
[22.49.44] <00+intercept> 12• 11Thanks for the +v 12•
[22.49.46] <00+A2F> wat willen jullie nu eigenlijk?

hij vraagt dus naar klanten hun mening
op het forum zijn meer klanten te vinden dan op irc dus kunnen die dan ook zeggen wat ze willen als ze deze log lezen

in feite zou de poster van deze log moeten newsposter worden ! hij brengt het laatste nieuws van webvisie op het forum :)
offlineinter
Pro Member
Pro Member

0 0

Berichtdoor Sasuke op 09 apr 2004, 22:28

Round and round it goes ...

Je kan deze post vanuit verschillende richtingen bekijken, daarom dat er ook niks word weggelaten. Enkel hebben we onze MOD priviliges gebruikt om extra duidelijkheid te scheppen over de oorsprong van de post. Dat ik deze post een beetje "laag" vind, is persoonlijk :)

Grtz,

Sasuke
Laatst bijgewerkt door Sasuke op 09 apr 2004, 22:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
offlineSasuke
Elite Poster
Elite Poster

33 12

Berichtdoor PowerSoft op 09 apr 2004, 22:29

de klanten van a2f snakken naar deze informatie, maar door het posten van dit gesprek zou het wel eens kunnen dat meneer Broothaers volgende keer misschien iets minder gaat open zijn op het internet?

Enfin wat ik wil zeggen is dat je soms niet te open mag zijn met informatie ook, sommige mensen hebben nu eenmaal verbloemde informatie nodig en niet de harde feiten

(dit is mijn persoonlijke mening)
offlinePowerSoft
Premium Member
Premium Member

0 0

Berichtdoor NuKeM op 09 apr 2004, 22:44

inter schreef:dan moet die baas opletten wat hij zegt, zeker als hij het volgende doet :
[22.49.33] <00+A2F> mijn vraag is..;
[22.49.38] <00+AnD-> ja...
[22.49.41] <00+Debruineo> gij hebt is een vraag :p
[22.49.44] [Nob] sets mode: +vv intercept kula
[22.49.44] <00+intercept> 12• 11Thanks for the +v 12•
[22.49.46] <00+A2F> wat willen jullie nu eigenlijk?

hij vraagt dus naar klanten hun mening
op het forum zijn meer klanten te vinden dan op irc dus kunnen die dan ook zeggen wat ze willen als ze deze log lezen

in feite zou de poster van deze log moeten newsposter worden ! hij brengt het laatste nieuws van webvisie op het forum :)

Volgens mij bedoelde hij dat niet als een directe vraag, maar eerder als opmerking. (ja ook al zei hij 'mijn vraag is..').
Ook moet je het in de context zien van wat eraan vooraf ging.
En waarom zou hij niet even op irc een vraag mogen stellen aan de aanwezigen, daar is toch niets mis mee?
Maar kom, Paul is daarjuist al komen zeggen dat het de laatste keer is dat hij nog wat komt vertellen op het public irc kanaal :( Bedankt Gastje!
NuKeM
offlineNuKeM
Content Editor
Content Editor

0 0

Berichtdoor Davy_117 op 09 apr 2004, 22:53

Is ook wel belachelijk,ik bedoel maar,dat hij dan tenminste op dit forum iets komt zeggen,ipv nu op zijn tenen getrapt te zijn en niet meer op public irc kanaal te kome.
offlineDavy_117
Plus Member
Plus Member

0 0

Berichtdoor NuKeM op 09 apr 2004, 23:04

Davy_117 schreef:Is ook wel belachelijk,ik bedoel maar,dat hij dan tenminste op dit forum iets komt zeggen,ipv nu op zijn tenen getrapt te zijn en niet meer op public irc kanaal te kome.

Het is niet dat hij niet meer komt, hij zal gewoon 2 keer nadenken voor hij nog eens een babbel begint met ons over dit soort dingen neem ik aan.. en ik geef hem geen ongelijk!
Dat irc kanaal is publiek toegankelijk, maar dat wil nog niet zeggen dat je de inhoud daarvan zomaar moet gaan rondstrooien..
De wachtzaal en vele gangen van een ziekenhuis zijn ook publiek toegankelijk, stel dat ik daar lekker alle gesprekken ga opnemen en die daarna op de radio laat horen... ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel!
NuKeM
offlineNuKeM
Content Editor
Content Editor

0 0

Berichtdoor PowerSoft op 09 apr 2004, 23:10

stel jezelf eens in zijn schoenen, en vraag je misschien eens af hoe jij je zou voelen als ze dit met jou deden

het is voor hem ook niet makkelijk om deze zaken toe te geven ofzo, hij komt er tenminste voor uit dat het niet meer mogelijk is

en zoals hij zelf ook zegt, hiervoor zal hij wellicht nog vele nachten slaap laten, en iedere grootverbruiker draagt hier een beetje verantwoordelijkheid voor (zonder iemand te willen aanvallen)
offlinePowerSoft
Premium Member
Premium Member

0 0

slecht voorbeeld

Berichtdoor unicomplex op 09 apr 2004, 23:13

slecht voorbeeld nukem,

in een ziekenhuis gaat het enkel over patient - dokter en vertrouwelijke info tss beiden. hier gaat het em over ALLE A2F gebruikers die geaffecteerd zijn door deze problemen. het gaat ook op voor de users die "geen of weinig" problemen ondervinden, omdat die dan ook 2 keer gaan nadenken vooraleer nog iemand A2F aan te raden.

er moet gewoon vanwege Scarlet en A2F nu een duidelijke respons komen van wanneer de problemen nu eindelijk gaan opgelost zijn. zolang dit er niet komt gaan er blijven speculaties komen en kan/gaat ieder gesprek tss A2F-Scarlet-Users telkens op verschillende manieren opgevat worden.

mvg Uni
offlineunicomplex
Member
Member

0 0

Berichtdoor vscomp op 09 apr 2004, 23:18

Gastje1,

Volgens mij was dit een gesprek met de mensen op het IRC kanaal, hoe zou jij het vinden indien men dit bij jou deed? Inderdaad je zou het ook niet weten te appreciëren. Wel ik denk dat Paul nu net hetzelfde denkt.
Wat zal het resultaat zijn? : Paul zal zwijgen over dit soort zaken. Allemaal dankzij mensen die het toch maar niet kunnen laten het aan de grote klok te hangen, alseerst is dit het standpunt van enkel Paul , niet van de andere Webvisie medewerkers.

Alsook waarom zijn het grote bedriegers? Ik zou eens een andere ISP directeur willen ontmoeten die hetzelfde verteld als Paul , zij vertellen het zoals het is. Wat u wellicht tegensteekt is het feit dat er limieten komen als het van Paul afhangt.

Misschien ookeens positief uit de hoek komen : UPLOADVERBRUIK wil hij niet laten meetellen. Al een zeer goed punt.
Alsook 50 GIG limiet , met de optie om bij te kunnen kopen is zeer veel voor de lage prijs die wij betalen.

Dit is echter mijn mening,

Stijn
offlinevscomp
Plus Member
Plus Member

0 0

Berichtdoor inter op 09 apr 2004, 23:18

PowerSoft schreef:iedere grootverbruiker draagt hier een beetje verantwoordelijkheid voor (zonder iemand te willen aanvallen)

toch voel ik me aangevallen hoor, lees onderstaande copy vanop hun site, ik neem waar ik voor betaal dus hoeft niemand me iets te verwijten of verantwoordelijk te stellen !
offlineinter
Pro Member
Pro Member

0 0

Re: slecht voorbeeld

Berichtdoor NuKeM op 09 apr 2004, 23:40

unicomplex schreef:slecht voorbeeld nukem,

in een ziekenhuis gaat het enkel over patient - dokter en vertrouwelijke info tss beiden.

Ja? In de wachtzaal en de gangen ook? Als ik iets kan horen op een publieke plaats wil dat zeggen dat om het even wie het kon horen, dus mag iedereen het weten, dus mag ik het op de radio laten horen... om maar even de waarschijnlijke gedachtengang van de topicstarter te volgen

Het gaat hier gewoon over etiquette, net etiquette.

Eigenlijk had ik deze post in eerste instantie willen wegvegen, maar dat heb ik niet gedaan omdat we dan kritiek zouden krijgen (hé inter ;) ).

De informatie achter de post is zelf ook al niet zo denderend. Paul wil een limiet... ja... so... Webvisie is niet van Paul alleen, dus er staat nog niets vast, dus de moeite nog niet om te gaan posten hier, de mensen weer lastig te vallen met onzekerheden en weer een hele hoop blabla te krijgen rond iets dat nog lang niet vast staat. Trouwens iedereen weet toch al dat een limiet een spijtige mogelijkheid is (ook al doen ze alles om het te vermijden).
NuKeM
offlineNuKeM
Content Editor
Content Editor

0 0

Volgende

Keer terug naar ADSL2FIT