Moderators: Moderators, Userbase Crew

LowLife schreef:Telenet = Afzetters

pipodeclown schreef:Ik heb hier in Keulen een 20Mbit FUP kabel abo en vaste lijn inclusief BTW voor 19,99€/maand.
Bewijs genoeg dat Telenet afzetters zijn?

pipodeclown schreef:Ik heb hier in Keulen een 20Mbit FUP kabel abo en vaste lijn inclusief BTW voor 19,99€/maand.

bonny schreef:ik had mischien gedacht om over te schakelen naar Dommel.
50euro per maand 20mb/s ongelimiteerd. Kameraad van mij haalt gemiddeld 200gb a 300gb per nacht af
aan data voor andere mensen en hij heeft nog nooit een e-mail gekregen van dommel.

ddd schreef:bonny schreef:ik had mischien gedacht om over te schakelen naar Dommel.
50euro per maand 20mb/s ongelimiteerd. Kameraad van mij haalt gemiddeld 200gb a 300gb per nacht af
aan data voor andere mensen en hij heeft nog nooit een e-mail gekregen van dommel.
200 a 300GB per maand zeker?

iceke schreef:pipodeclown schreef:Ik heb hier in Keulen een 20Mbit FUP kabel abo en vaste lijn inclusief BTW voor 19,99€/maand.
Goh, deze zomer op vakantie kostte een koffie op café 1.1€, moet ik nu alle cafe's in Belgie ook afzetters vinden ?

iceke schreef:Die Hollanders hebben geen kabeldekking van 99.99999999% zoals hier in Belgie

Chinaski schreef:Als het puur om het volume download gaat kan je niet beter zitten dan bij Dommel (die ook de pioniers waren in het afschaffen van limieten), ik was er een hele tijd tamelijk tevreden klant. Nadelen waren de lage snelheid (mijn lijnwaardes waren ook niet van de beste) en de niet bestaande helpdesk. Op het laatst kreeg ik dan nog eens veel disconnects, dus heb besloten het nog eens te proberen bij Telenet (was indertijd mijn eerste provider). En nu weer ziet het ernaar uit dat een volgende wissel van provider er dik inzit

bonny schreef:[
Hmmm met andere woorden blijft telenet de betere dan ?

Chinaski schreef:bonny schreef:[
Nee ik zou voor Dommel kiezen, zeker als volume bellangrijk is (maar ook andere zaken zoals bvb. het niet blokkeren van poorten)
Vind je snelheid belangrijker ja dan..

samsung schreef:Een zeer slimme zet van Telenet zou zijn hun prijzen te doen dalen met 20 %, abonnementen laten zoals ze zijn en ze hebben direct duizende klanten erbij

Chinaski schreef:bonny schreef:[
Nee ik zou voor Dommel kiezen, zeker als volume belangrijk is (maar ook andere zaken zoals bvb. het niet blokkeren van poorten)

duizend schreef:Chinaski schreef:bonny schreef:[
Nee ik zou voor Dommel kiezen, zeker als volume belangrijk is (maar ook andere zaken zoals bvb. het niet blokkeren van poorten)
Dommel geeft gegarandeerd 20 mbit op hun vdsl lijn
Is dat momenteel niet snel genoeg ???

Keer terug naar Telenet (Chello, UPC)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast