Moderators: Moderators, Userbase Crew

Uzzi schreef:Wacht een paar dagen zou ik zeggen, tot het stof gaan liggen is. Kun je in eer en geweten een beslissing nemen

jeanke36 schreef:Uzzi schreef:Wacht een paar dagen zou ik zeggen, tot het stof gaan liggen is. Kun je in eer en geweten een beslissing nemen
ik was eerst van plan om naar dommel te gaan maar aangezien ik al slechte dingen heb gezien heb ik er al geen zin meer in.
wel heb je daar echt onbeperkt dus zonder fup!
ergens anders ga je dit nog niet zien denk ik de komende jaren...

Avenger 2.0 schreef:jeanke36 schreef:Uzzi schreef:Wacht een paar dagen zou ik zeggen, tot het stof gaan liggen is. Kun je in eer en geweten een beslissing nemen
ik was eerst van plan om naar dommel te gaan maar aangezien ik al slechte dingen heb gezien heb ik er al geen zin meer in.
De vraag is wel hoelang dat gaat blijven duren. Als alleen de klanten die terabytes per maand downloaden daar gaan blijven zal rap gedaan zijn met 'onbeperkt'...

jeanke36 schreef:daar ben ik nog niet zo zeker van
je kan daar ook al een abonnement hebben van 500 giga!

jeanke36 schreef:daar ben ik nog niet zo zeker van
je kan daar ook al een abonnement hebben van 500 giga!

jeanke36 schreef:Uzzi schreef:Wacht een paar dagen zou ik zeggen, tot het stof gaan liggen is. Kun je in eer en geweten een beslissing nemen

Uzzi schreef:Vroeger was Dommel altijd de eerste met nieuwigheden op de proppen te komen (VDSL2 bijvoorbeeld) maar deze keer heb ik de indruk dat ze hun plaatje nog niet rondhebben.

Post made via mobile device ]

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten