FunkStar schreef:We zullen hem moeten PM'en misschien wil hollebollegijs juist via PM wel spreken
Dat gaan we dus niet doen
Moderators: Moderators, Userbase Crew
FunkStar schreef:We zullen hem moeten PM'en misschien wil hollebollegijs juist via PM wel spreken

meon schreef:Trivial, die kans is heel groot en is waarschijnlijk zelfs het geval ja...

volgende poorten staan dicht vanaf gisteren : 23,80,443 .
u kan deze terug vanaf volgende week open zetten via de e-service na aanvaarden van de nodige risico voorwaarden.

Jelly schreef:Na het aanvaarden van de nodige risico voorwaarden... Wat een manier om hun in te dekken...

Jelly schreef:Na het aanvaarden van de nodige risico voorwaarden... Wat een manier om hun in te dekken...

Trivial schreef:Ok, ik kreeg volgende info.volgende poorten staan dicht vanaf gisteren : 23,80,443 .
u kan deze terug vanaf volgende week open zetten via de e-service na aanvaarden van de nodige risico voorwaarden.
Ik heb echter een host waar ik nog steeds aankan via poort 443, 161, maar niet meer via een poort >8000.
En een andere host kan ik totaal niet meer aan, niet op 443, niet op een hogere poort, geen snmp op p161, alles potdicht
@Belgacom, please check your config!

Eva_van_Belgacom schreef:1) Je kan je applicaties op een andere poort configureren
2) Er kan de mogelijkheid gegeven worden om de poorten terug te openen voor inkomend verkeer. Dit kan enkel gebeuren met expliciete toestemming en op eigen risico.
Bel daarvoor naar 080022700 optie 1.

meon schreef:Belgacom dekt zich wel in: ik moet een document, dat ik toegestuurd krijg ondertekend terugsturen, waarin ik verklaar kennis en verantwoordelijkheid te nemen van het openen van die poorten.
Al bij al: toch netjes dat de mogelijkheid bestaat; en als het betekent dat het Internet er veiliger op wordt heb ik er geen problemen mee.

selder schreef:Hebben ze niet port 80, 443 enzoverder dichtgegooid?

r2504 schreef:selder schreef:Hebben ze niet port 80, 443 enzoverder dichtgegooid?
Mooi dat je ze alvast terug kan laten open zetten... bij Telenet staan ze voor eeuwig en altijd dicht

Keer terug naar Belgacom (Skynet)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten