Kosten van een creditcard

liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Inderdaad Tomby, per jaar is er een limiet op de cashback. Voor een van de kaarten al behaald (100 eur). Vond het zelf te weinig.

Btw, peterschapsactie hier ook. Wie klant wordt via een bestaande klant zoals mij wint 30 eur en ikzelf 20. Ik moet wel wat gegevens zoals gsm en geboortedatum hebben denk ik. Heb het al 2 keer gedaan hier via userbase.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8269
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 526 keer
Recent bedankt: 12 keer

liegebeestig schreef:Inderdaad Tomby, per jaar is er een limiet op de cashback. Voor een van de kaarten al behaald (100 eur). Vond het zelf te weinig.
Idd. Want op de merchant fees is er geen plafond hoor.

Dus eenmaal die 100 EUR bereikt in het jaar verhoogt hun winst alleen nog meer. Je zou nochtans verwachten dat ze hun goede klanten zouden belonen (terzijde, die AMEX mijlen kaart keert een bonus aan je uit wanneer je >20k uitgeeft per jaar).

Ik zou die kaart gebruiken tot 100 EUR bereikt is en dan de rest van het jaar een andere kaart met rewards gebruiken. Eenmaal het jaar voorbij weer fe 100 EUR cashback kaart gebruiken. Niet laten pluimen.
Lustra
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 okt 2018, 18:38
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

q-tec schreef:Beo bank als je eens dat kantoor moet zijn manman wat een zootje ongeregeld als ik die klanten daar hoor (kanten hé, niet beo bank) maar blijkbaar trekken ze wel een bepaald cliënteel aan.
Beobank is de bank van de armoede,
dat er af en toe een slimme klant tussenzit die een beetje geld verdient aan hun producten nemen ze er daar graag bij...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2401
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 102 keer

liegebeestig schreef:
q-tec schreef:Ik heb dit jaar €475 verdiend aan de beo bank MC en Visa kaarten...ok wel redelijk wat met uitgegeven ook maar bon dat is toch al een serieus bedrag me dunkt.

Beo bank als je eens dat kantoor moet zijn manman wat een zootje ongeregeld als ik die klanten daar hoor (kanten hé, niet beo bank) maar blijkbaar trekken ze wel een bepaald cliënteel aan.
Hoe doe je dat als de ene kaart 200 eur en de andere 100 eur als limiet heeft? Min 10 eur abo kosten? Ik heb de kaarten zelf ook al lang maar zit toch met die maxima.
200 cash back visa
100 cash back master
€100 gratis voucher gewonnen via visa voor een of andere box voor weekendje.
3 tickets Walibi

Mooi meegenomen noem ik dat.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Dat kan natuurlijk kloppen. Dank voor de verduidelijking. En waar zat die visa wedstrijd dan?
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Er was eerder ook sprake van Europabank. Als klant van Europabank kan ik van die bank zelf niets slecht zeggen.

Ik heb een VISA-charge card (een echte bieden ze niet aan) en een zicht- en spaarrekening met debitkaart.

Ze behandelde mij zeer correct, namen ruim de tijd voor mij om alles uit te leggen en waren zeer zorgvuldig om die VISA-kaart toe te kennen. Ze geven niet aan elke hond een VISA-kaart. Ze kijken naar uw inkomsten en schulden. Er is geen enkele poging gedaan om mij een krediet te verkopen.
Gebruikersavatar
Geert-Jan
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 14 okt 2016, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 27 keer

Jack Daniels schreef:Ik heb MasterCard.
Transactiekosten bij betalingen: 0
Maandelijkse of jaarlijkse kosten: 0
Limiet : 2500 euro
Enne... Waarom zou je geld afhalen met kredietkaart? Het kost je geld. Je kan je gewone bankkaart gebruiken binnen de eurozone, kost niks om geld af te halen.
Die heb ik ook van Argenta :banana:
Het is voor mij een noodkaart voor het geval Bancontact of het bankennetwerk weer eens plat ligt.
In Duitsland gehad en dan kan je met de Mastercard gewoon een bank binnenlopen voor wat geld.
Verder gebruik ik die niet buiten wat Internet aankopen als kan dat tegenwoordig ook perfect met BC.
Afbeelding

Groeten,

Geert-Jan.
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”