Werkt Belwaarde.net nog correct?

lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Lang verhaal maar ik meen me te herrineren dat ik +-€20,00 had geparkeerd in mijn account. Nu dat een tijdje geleden terug aanmeldde stond dat nog steeds in mijn account maar ik kon het niet laten uitbetalen. Email gestuurd en als antwoord gekregen dat ik alles al uitbetaald is.

Spijtig genoeg kan ik bij Orange blijkbaar geen info krijgen over mijn gebelde nummers dus ik zit zonder geldig bewijs. Nu wil ik de site wel blijven gebruiken aangezien niemand anders betere tarieven aanbiedt. Maar aangezien er van de cijfers in mijn account niet veel lijkt te kloppen zou het me niet verbazen als er nog eens geld verdwijnt. Werkt de site bij jullie nog wel correct?

Afbeelding

Ik vermoed dat het bedrag van €42,00 gespaard in totaal klopt. Er is in realiteit €19.72 uitbetaald geweest dus ik snap er niets meer van. Jammer voor de eigenaar aangezien die betalingen manueel lijkt uit te voeren maar nu durf ik het niet meer te riskeren om geld in zijn database te laten staan.

PS: Ik beweer niet dat het 100% zeker is dat er geld verdwenen is, het kan zijn dat ik het me verkeerd herriner maar dat betwijfel ik.
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”