buy way stopt...nieuwe prepaid visa?

ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 25 keer

Revolut geeft een prepaid kaart, N26 geeft een debit kaart, wat niet helemaal hetzelfde is...

(Overigens zijn beiden mastercards, geen visa, maar het lijkt erop dat dit geen probleem is voor de OP).
Gebruikersavatar
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1099
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 258 keer
Bedankt: 94 keer

Simon963 schreef:Heb je de kaart toevallig ook aan uw PayPal gelinkt? Of aan een OVH account?
Heb ze toegevoegd aan mijn Google Play account om mijn HBO Now abonnement mee te betalen, maar voor de rest gebruik ik ze altijd rechtstreeks.
Gebruikersavatar
diepvries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
Locatie: W-VL
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 6 keer

Even een update, mijn virtuele Revolut kaart is ondertussen aangemaakt. Er moet minimaal 10 euro op uw rekening staan alvorens je deze kaart kan aanmaken. Deze 10 euro staat nog steeds op mijn kaart na het aanmaken van de virtuele kaart dus de virtuele kaart is wel degelijk gratis.

Voor OVH heb ik ondertussen ontdekt dat ik ook kan werken met prepaid, "call me crazy" maar die optie had ik niet zien staan ofwel stond ze er niet enkele weken terug. :bang: Dus voor OVH ga ik deze kaart voorlopig niet gebruiken.

Hoe dan ook lijkt Revolut een goede keuze, al heb ik ze dus wel nog niet nodig gehad. :angel:
:???: Orange LOVE 150Mbps
:???: Fortinet 60F + Linksys LGS116P + UCK G2 Plus + UAP AC Pro
:???: OVH VOIP + Gigaset C530IP
:???: iPhone 13 256 GB - Proximus Zen
:???: iPhone XR 64 GB - Orange Go Plus
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”