Bitcoins gekocht

woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2322
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 183 keer
Recent bedankt: 1 keer

JamesEarlGray schreef:Allemaal leuk en wel, maar weet goed dat jouw winst een ander zijn verlies betekent. Geld bestaat niet ineens uit het niks, het komt van érgens. Dat je op klassieke aandelen speelt en 'op geluk' hoopt winst te maken (op kosten van een ander) volgens de regels van het spel, tot daar aan toe, maar om de markt bewust te manipuleren om een ander zijn geld af te pakken (want daar komt het op neer), dat is ethisch gezien best wel richting de bodem aan het zakken.
Inderdaad, met dat verschil dat iedereen die met heel dat cryptocurrent gedoe bezig is, daar ook vanop de hoogte is. En het eigenlijk niet meer dan wat touwtjetrek onder gelijkgezinden is :-)
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1322
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 135 keer

Neen, dat gaat niet op. Stel nu dat het gaat om investeringspakketten die met totaal gebrek aan transparantie worden doorverkocht aan de gewone mens. Dan is DIE er de dupe van, cf. de crash van 2008. (Ok, dat is geen cryptocoin en het is best een verre doortrekking, maar je snapt het wel)

Je kan niet stellen dat iedereen er dusdanig mee bezig is en op de hoogte is van alle subtiele mogelijkheden en kansen op winst of pech, dat iedereen die daar geld heeft zitten vogelvrij verklaard kan worden. Toch niet in mijn ogen.
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1265
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 49 keer

Dan moet je u maar inlezen. Je weet nu éénmaal dat die BTC markt volatiel is.
Als je dit niet weet/wist dan heb je uzelf niet ingelezen.

Let op: ik snap jullie commentaar wel tot op een bepaalde hoogte hoor, maar de één zijn dood is de ander zijn brood...

Ik stond ook zeer sceptisch tegenover die P&D groepen. Op Telegram staat het er vol van en zijn praktisch allemaal scam.
Die Discord groep waar ik inzit begint pas te pumpen op het afgesproken uur (heb ik bekeken in de charts). Dus ze spelen het wel eerlijk (in hoeverre het volledige Crypto wereldje eerlijk is/kan zijn).

Ik nam nu de eerste 3 keren deel met een klein bedrag (€50) en haal er altijd meer uit.
jossie
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 13 nov 2006, 19:33
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Argon schreef: Ik nam nu de eerste 3 keren deel met een klein bedrag (€50) en haal er altijd meer uit.
wil je me invite sturen voor de pump en dump groep, wil dit wel eens vandicht bekijken.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Kennis van mij heeft zelf met kameraad een trading app ontwikkeld, eigen algoritmes en heeft ongeveer een 900$ per maand winst.
Hij deelt dit met niemand, enkel zij 2. Geen familie, vrienden, ... Ook voor geen maandelijkse fee (al voorgesteld) :)

De inleg die ze beide hebben gedaan was niet echt hoog te noemen dus wel behoorlijk jaloers dat ik die kennis niet heb...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ik heb ook vrienden die in beleggersclubjes zitten en met dergelijke dingen bezig zijn maar het blijft onvoorspelbaar... al doen ze het natuurlijk beter dan iemand zonder enige ervaring of kennis, maar ook bij hun gaat het wel eens grondig fout.

De beurs is geen exacte wetenschap dus ik geloof niet echt in die "constante"... anders zou je kennis met een groter kapitaal spelen.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1297
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 63 keer

Dafke schreef:Kennis van mij heeft zelf met kameraad een trading app ontwikkeld, eigen algoritmes en heeft ongeveer een 900$ per maand winst.
Hij deelt dit met niemand, enkel zij 2. Geen familie, vrienden, ... Ook voor geen maandelijkse fee (al voorgesteld) :)

De inleg die ze beide hebben gedaan was niet echt hoog te noemen dus wel behoorlijk jaloers dat ik die kennis niet heb...
Everybody's a genius in a bull market :-)

Zelf zit ik in een (betalende) discord groep (0.2 BTC lifetime, 0.02 BTC monthly). Hier doen ze TA en FA van bestaande munten, onderzoek naar ICO's, deelname aan pvt sales van ICO's, small caps, ... Het kost mss wel wat, maar ik had de lifetime VIP er uit in 3 dagen...
Het is geen P&D groep. In zo'n groepen ben je altijd het kanonnenvoer, de admins hebben zich namelijk al lang ingekocht ...
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

Voorbeeld van een Pump & Dump:

Afbeelding

Wat me wel opvalt is dat ze veel opener zijn dan die Telegram groepen, ze maken het duidelijk dat niet iedereen wint:
Afbeelding

edit:
Ik vind dat dit wel bevestigt dat je winst kan maken als je slim genoeg bent om niet te duur in te kopen, als je koopt tijdens de dip na de eerste piek. Maarja hoe ver dipt hij? Als je pech hebt denk je dat hij genoeg gedipt heeft en koop je nog steeds duurder dan je kan verkopen. Als



Ook is duidelijk te zien dat die candle hun goal van 0.034 BTC haalt. Zelf spreken ze van 0.081 BTC maar dat kan ik niet terugvinden op dezelfde exchange die zij gebruiken.



Voor de duidelijkheid, ik probeer niet aan te tonen dat dit een goede investering is ik probeer gewoon uit te zoeken hoe het kan dat mensen hier winst uit maken en dat ze niet gewoon op een hoge prijs kopen waarna het rechtstreeks terug crasht.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

lanadekat schreef:Voorbeeld van een Pump & Dump:
Sorry, maar ik snap het nog altijd niet. Waar wordt er juist gepumpt ? Is dat om 21u ? Ik zie daar een enorm hoog volume ? Als dat al die pumpers zijn, dan 2 bedenkingen: 1) sommige van de pumpers kopen dus aan de piekkoers, 2) dat groot volume moet ook nog eens terug verkocht geraken.


PS: hier nog een straf staaltje scamming in de BTC wereld : https://cnn.com-cat.finance/satoshi-nak ... k7lhkys%3D& . Ik kwam deze gewoon als ad tegen op Facebook. Bemerk vooral het valse CNN adres, maar bemerk hoe goed dit nagemaakt is, inclusief zogezegde Facebook commentaren die uiteraard allemaal positief zijn, maar ook voornamelijk van mensen die volgens hun Facebook profiel ook helemaal niets met technologie hebben :bang: .
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Dat is geen volume maar de prijs, ze jagen die gezamelijk de hoogte in om kort daarna met winst terug te verkopen.

Die ad op Facebook gisteren ook gezien en onmiddellijk gerapporteerd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

decat schreef:Dat is geen volume maar de prijs, ze jagen die gezamelijk de hoogte in om kort daarna met winst terug te verkopen.
De vertikale groene en rode lijntjes zijn volume. Als je een groot volume aankoopt dan is dat niet allemaal aan dezelfde prijs, want je koopt gewoon de uitstaande verkooporders op, dus wie van die groep eerst is, koopt nog wel aan de laagste koers, maar de laatsten kopen al aan de topkoers. Als de koers dan niet verder stijgt door aankopen van mensen buiten de P&G groep dan zijn die laatsten in de P&G groep de pineut als de koers al direct terugvalt na de pump.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Ik heb de imgur links niet geopend, ben enkel afgegaan op de grafiek met de prijs.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

decat schreef:Ik heb de imgur links niet geopend, ben enkel afgegaan op de grafiek met de prijs.
Ik heb het ook over die grafiek met de prijs... :roll:
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

En als je zoiets organiseert, dan koop je toch gewoon wat in voor 21.00, altijd winst... laat de rest het risico maar lopen. Of mis ik hier weer iets ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Tomby schreef:
Ik heb het ook over die grafiek met de prijs... :roll:
Ik zie daar geen verticale groene en rode lijntjes. :wink:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

decat schreef:Ik zie daar geen verticale groene en rode lijntjes. :wink:
Hebben we het wel over dezelfde grafiek ? Die van lanadekat zijn post hierboven om 22:46 gisteren.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

Ik had het op deze, lijkt me enkel het verloop van de prijs waar je de p en d goed ziet en de coin daarna in waarde terug ziet afnemen.Afbeelding
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

Als jij daar de groene en rode vertikale volume-lijntjes niet ziet, moet je toch dringend ofwel een nieuwe bril ofwel een nieuwe monitor/gsm kopen :).
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

HAHA die vanonder waren me tot nu nog niet opgevallen. :lol: :oops:
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

De meeste coins zijn serieus aan het dalen precies. Waarschijnlijk omwille van het nieuws uit Zuid-Korea zeker? Als iemand weet wanneer het een goed moment is om terug te kopen, laat maar weten :D
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Dit zou wel eens de oorzaak kunnen zijn...
https://www.ccn.com/china-looks-ban-cen ... g-reports/

Panic sales, moment om te kopen dus :wink:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5081
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 5 keer

Misschien een te simpel vraagje maar kan iemand mij een simpele tut geven omtrent het opstarten van een wallet. ik zal dat vanavond dan eens rustig bekijken.

Is het ook gelijk welke coins of kies ik beter de bekendere?
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Eventjes snel tussen de soep en de patatjes door...

Je kan bij blockchain.info een wallet aanmaken voor bitcoin, litecoin en ethereum. Een ETH-wallet kan je ook aanmaken op myetherwallet.com

Voor coins zelf kan je bijv terecht bij BTCdirect.eu
Zij hebben ook een handleiding op hun website:
https://btcdirect.eu/nl-be/bitcoin-wallet

Minder bekende coins kan je vaak niet rechtstreeks kopen, hiervoor kan je terecht op exchanges (bijv binance.com).
Litebit.eu biedt een groter aantal coins aan, kopen gaat daar vrij makkelijk (maar ze hebben vrij hoge fees).

Alleszins veel plezier!
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 918
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 83 keer

boonpwnz schreef:Misschien een te simpel vraagje maar kan iemand mij een simpele tut geven omtrent het opstarten van een wallet. ik zal dat vanavond dan eens rustig bekijken.

Is het ook gelijk welke coins of kies ik beter de bekendere?
Dat is uw eigen keuze je mag doen wat je wilt.
Wel raad ik u aan om wat onderzoek te doen bv. dit: https://bitinfocharts.com/comparison/tr ... rp.html#3m

bv. Bitcoin met een fee die nog steeds gemiddeld 25 USD bedraagt per transactie, persoonlijk zie ik dit niet als betalingsmiddel van de toekomst. Misschien dat het als een soort belegging wel blijft maar zelfs met upgrades zoals lightning zal het duur blijven.
Dan heb je andere coins zoals Ripple, Stellar met ZEER lage fees. Maar die zijn gecentraliseerd en in controle van 1 bedrijf dat in principe je geld kan afnemen.
Je hebt ook coins die zo goed als zeker scams zijn waaronder vooral Bitconnect (ponzi scheme), Dash (premine), Bytecoin (premine), ...
Meestal valt ook op dat deze claims maken van decentralisatie maar toch meer gecentraliseerd zijn dan ze willen toegeven bv. masternodes bij Dash.

Persoonlijk zou ik investeren in iets dat niet super duur is en dat een goede development en doelgroep heeft. Mijn persoonlijke keuze gaat uit naar Monero. In theorie zo goed als onmogelijk te traceren transacties. Tenzij je het meedeelt weet niemand hoeveel Monero je stuurt, hoeveel je bezit, ...
Verder komen er binnenkort bulletproofs (lagere fees), lightning networks, hardware wallet en in de verre toekomst project Kovri (I2P Router) wat ongeveer werkt zoals TOR.

Maar om eerlijk te zijn, ik heb ondertussen al gezorgd dat ik winst heb door een deel te verkopen. En de rest van mijn coins houd ik nog even bij aangezien ik ze kan missen moesten ze waardeloos worden.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Het gaat hard :eek:
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

T is tijd om in te kopen.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

bijna nergens kan je nog een account maken om te kopen ^^
Iemand advies?
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

Hangt ervan af wat je wil kopen. Als je met euro's wil kopen kan je via de eerder geposte link bij btcdirect.eu nog altijd een account aanmaken en zelfs met Bancontact betalen (daarstraks nog gedaan). Coinbase lijkt me ook nog altijd te werken om te registreren.
Als je echt wil traden ga je naar een binance of dergelijke gaan kijken. Die leggen de registratie van tijd wel stil maar momenteel lijkt dat wel te werken (indien niet kan ik je altijd een referral aanleveren mocht dat nodig zijn, maar ga deze niet zomaar posten gezien dat misschien wel tegen de regels is).

Waar had je misschien een account willen aanmaken?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

decat schreef:T is tijd om in te kopen.
Altijd lachen dit soort opmerkingen. Ik zou het aantal mensen dat op die manier zwaar hun vingers verbrand heeft, niet willen te eten geven. Iemand die zich nog LHSP herinnert ? Ik zeg niet dat er met BTC hetzelfde gaat gebeuren, maar het is niet omdat de koers nu bijna gehalveerd is, dat hij niet nog 5 keer kan halveren. Het feit blijft dat er diverse factoren zijn die van BTC een duidelijk risico maken (duidelijk niet geschikt als betaalmiddel, veel scams, populair in organized crime, ...). Vergeet ook niet dat zelfs met de huidige koersen er nog een hoop mensen zijn met enorme winsten en die ook nog altijd hun winsten kunnen nemen.
Er is overigens ook een beurswijsheid die zegt: never catch a falling knife.

PS: de 10.000 grens wordt nu wel zwaar op de proef gesteld. Er werd in elk geval een serieus groot stuk van de openstaande kooporders aan 10.000 uitgevoerd, wat betekent dat er zeker genoeg verkopers zijn aan die prijs. Bemerk overigens dat de BTC dus ondertussen al 10% lager staat tov wanneer je die uitspraak deed...

EDIT: en ondertussen alweer 8% gestegen op minder dan een uur... In elk geval is de BTC een heel leuk speeltje voor traders :P.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Een beetje rood...
Screen-Shot-2018-01-16-at-12.45.56-PM-980x620.png
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ik ben echt benieuwd of het naar de weerstand op 8000 en een klets $ gaat terugvallen, mijn aankooppos. op 9000 ga ik wat terugschroeven naar 8400$
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Ik hier ETH op 600.. Maar ik denk dat em zomaar is naar 450 ook zou kunnen gaan. Ik denk dat dat in ieder geval plausibeler is dan naar 800 terug te gaan..
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

iceke schreef:de weerstand op 8000 en een klets
Vanwaar dat niet-rond getal ? Is dit een weerstandsllijn op basis van TA of zo ?
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Half....
btc.jpg
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
Bedankt: 101 keer

@Tomby: redelijk wat mensen hebben zich inderdaad pijn gedaan. Met de 'moment' bedoelde ik niet moment van het posten maar eerder de periode waar de crypto's nu door moeten. Blijven opvolgen en bij herstel wat kopen. Het is trouwens het tweede of derde jaar op rij dat het twee weken na nieuwjaar crasht en zich daarna stilaan terug herstelt.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6790
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 614 keer
Recent bedankt: 3 keer

Als het verleden een teken is voor de toekomst kan het nog wel ff doorzakken ;-)
2013 -90% (maar eigenlijk -70%)
2014 -65%
2015 -35%
2016 -36%
2017 -53% (tot nu toe hé)
Dat is dus ATH december naar diepste punt in jan-feb.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Wereldwijd is meer dan 175 miljard dollar aan waarde verdampt.
Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20180117_03304455
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 167 keer
Bedankt: 42 keer

't is precies gedaan met dalen!
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2278
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Locatie: Oost-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 92 keer

bollewolle schreef:Hangt ervan af wat je wil kopen. Als je met euro's wil kopen kan je via de eerder geposte link bij btcdirect.eu nog altijd een account aanmaken en zelfs met Bancontact betalen (daarstraks nog gedaan). Coinbase lijkt me ook nog altijd te werken om te registreren.
Als je echt wil traden ga je naar een binance of dergelijke gaan kijken. Die leggen de registratie van tijd wel stil maar momenteel lijkt dat wel te werken (indien niet kan ik je altijd een referral aanleveren mocht dat nodig zijn, maar ga deze niet zomaar posten gezien dat misschien wel tegen de regels is).

Waar had je misschien een account willen aanmaken?
Ik zou graag enkele kleinere munten willen inkopen zoals ripple en co.



Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Internet = EDPnet
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

iceke schreef:Ik ben echt benieuwd of het naar de weerstand op 8000 en een klets $ gaat terugvallen, mijn aankooppos. op 9000 ga ik wat terugschroeven naar 8400$
Gaat ineens wel heel snel die richting uit. De $10k psychologische grens was nog redelijk persistent, paar keer vrij snel terug opgeveerd na erdoor gezakt te zijn. Vandaag zijn we echter gewoon ook los door de $9000 gezakt. Was er enig negatief nieuws of zo ?
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”