Tankkaart die kan gebruikt worden bij meerdere tankstations

Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Hallo,

Een ambulancefirma is op zoek naar een tankkaart die niet merkgebonden is, maar waarbij je minstens bij twee of meer merken terecht kan voor je brandstof.
Bestaat dit? Hoe is het gebruik in BE?

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Ik kan met m'n Shell kaart in alle tankstations in BE tanken, behalve Texaco. In het buitenland alleen maar bij Shell.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

Da's interessant. Om welke shell kaart gaat het dan precies? Op http://www.shell.be/nl/products-service ... -card.html lijkt het enkel te gaan over shell-stations.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6309
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 506 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 7 keer

Wij hadden vroeger op het werk een bankkaart die beperkt was tot alleen tanken, ik dacht van KBC.
J.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

wij gebruiken hier
http://networkfuelcard.be

werkt voor esso, shell, total en q8

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

Joe de Mannen schreef:Wij hadden vroeger op het werk een bankkaart die beperkt was tot alleen tanken, ik dacht van KBC.
J.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Yep, hier vroeger ook zo een tankkaart van KBC. Kon je in elk benzinestation mee terecht, ongeacht het merk. Is ondertussen afgeschaft wegens de te grote administratieve rompslomp.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Vroeger hadden we op het werk een kaart van "Network One" waar een aantal grote merken op aangesloten waren (geen idee of dit nog bestaat).

Ondertussen hebben we een andere kaart voor enkel nog Q8 :-(
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Die network one is volgens mij het huidige network fuel.
Gebruikersavatar
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 610
Lid geworden op: 03 feb 2012, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 73 keer
Recent bedankt: 3 keer

DKV Card kan je mee bij 1185 tankstations betalen in BE (denk enkel voor diesel want is gericht op truckers)
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 922
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 231 keer
Bedankt: 80 keer
Recent bedankt: 1 keer

Als je het op een goedkope manier wil doen: Vraag 2 of meerdere kaarten aan, bij Q8, Tecaco, ... zelf. (natuurlijk wel meer code's en administratie).
Robrecht
Plus Member
Plus Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 01 jul 2013, 07:16
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

VAB-Multimerken tankkaart

Q8, Octa+, Power, Texaco, Avia, DCB
Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

axs schreef:wij gebruiken hier
http://networkfuelcard.be

werkt voor esso, shell, total en q8
'k Heb er ook zo eentje. Die zijn de max. Je moet al raar doen om niet binnen de 5km een tankstation te vinden waar je kan tanken.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2630
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 221 keer

Enige vreemde is dat ik af en toe bij bepaalde stations een andere terminal moet gebruiken wegens 'kaart geweigerd'
Vreemd ... want andere terminal werkt perfect! Lijkt me echt iets van configuratie op de terminal zelf aangezien ik ondertussen perfect weet welke ik moet gebruiken en welke gaat weigeren.
UBremoved9108
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 29 keer

Fleetpass hier. Avia, texaco, q8, power
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

selder schreef:Ik kan met m'n Shell kaart in alle tankstations in BE tanken, behalve Texaco. In het buitenland alleen maar bij Shell.
Met welke kaart selder? :O


Sent from my iPhone using Tapatalk
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Bedankt voor al deze tips! Ik geef ze door. Hopelijk helpt het een beetje :-)

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6438
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Ken schreef:
selder schreef:Ik kan met m'n Shell kaart in alle tankstations in BE tanken, behalve Texaco. In het buitenland alleen maar bij Shell.
Met welke kaart selder? :O
Doeme ja, ik dacht er een foto van te nemen, maar ze ligt nog in m'n auto en ben 't vergeten :)

Er staat zo'n euhm "rare" "M" op, ik denk dat die van Shell is, en ik kan dan ook in België bij Total en Esso enzo tanken, alleen bij Texaco niet.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer

Hier ook fleetpass
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 956
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 91 keer

Iemand nog een update voor wat momenteel goeie tankkaarten zijn voor de zaak? Het zou maar voor 1 auto zijn in ons geval. Zou liefst van al niet enkel aan 1 tankstation vasthangen. All tips are welcome, beetje nieuw territorium voor mij :-)

PS: mijn excuses voor het omhoog schoppen van een ouder topic maar denk dat het nuttiger is de info gegroepeerd te houden op 1 plaats
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 14441
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1600 keer
Bedankt: 1194 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ter info ik heb net een vergelijking gemaakt tussen de kaart van shell die wij hebben en de kaart van Total die wij ook hebben (fusie...). Total was iets goedkoper doordat zij geen administratiekosten vragen en shell wel. Na een mailtje naar ons contact bij shell zijn de administratiekosten die 4 euro per kaart per maand waren gehalveerd naar 2 euro per kaart per maand. ;-) daardoor zijn ze nog iets goedkoper maar de moeite niet meer om te vervangen. Gemakkelijk een paar honderd euro gespaard op een jaar.

Dus tip: offerte vragen bij total en dan onderhandelen over de administratiekosten indien je shell neemt.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

Ik heb Fleetpass (TEXACO, OCTA+, POWER, AVIA, LUKOIL, GABRIËLS) + Network Fuel Card (die komen samen). Werkt quasi overal. In de praktijk gebruik ik de NFC het meeste (Esso, Shell, Q8, Total). Ik denk eraan om ook nog een Dats kaart aan te vragen om dekking echt volledig te maken. Ik denk dat die gratis is. Moet het nog eens nakijken.
Met die FNC en Fleetpass kan je ook tanken in NL op veel plaatsen. Maar dat weiger ik te doen wegens obscene benzineprijzen daar :).
jimghw
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 apr 2004, 11:31
Bedankt: 12 keer

Ik gebruik sinds kort een Xximo kaart, 2.95 euro per maand, overal in België (of zelfs in het buitenland tegen betaling) te gebruiken...

Heel wat voordelen: steeds 14 cent korting op de officiële prijs bij Lukoil, Esso en enkele kleinere ketens, overal waar Visa geaccepteerd wordt is deze kaart te gebruiken.

Verder is dit ook een mobiliteitskaart: geen bonnetjes meer bewaren dus, inbegrepen bij de maandelijkse kosten: betalingen bij parkings/tolwegen, huur van fietsen bij villo,..., carwash en taxi/uber.

Dit is nog verder uit te breiden tegen betaling (elektrisch laden, openbaar vervoer, bonnetjes horeca op factuur,...)

Ok, dit is niet gratis, maar door het voordeel dat je kan tanken waar je maar wil (met extra korting), haal je die 2.95 euro er zeker uit.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Gebruik hier sinds enkele maanden DKV, zeer tevreden van!
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
Gebruikersavatar
bralm
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 30 jan 2011, 19:31
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 7 keer

Voor een kleine onderneming de OCTA+ hybrid card. Ik kan ermee tanken in OCTA+, Texaco, Q8, Esso, Lukoil, Avia, Power, Gabriels, G&V, Maes en het DCB-netwerk. Maar wij tanken voornamelijk aan hetzelfde tankstation. Echter beperkt tot maximum de Benelux.

Vroeger hadden we fleetpass, uit ervaring merkte ik dat de gefactureerde tarieven steeds duurder waren dan de prijs aan de pomp.

In een andere onderneming gebruikte ik de euroShell Card, geldig in heel Europa, was wel handig!
My_download
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 09 apr 2004, 11:43
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 26 keer

Wij hebben een Shell kaart waarmee je enkel bij Shell en Esso kan tanken.
De afgelopen 5 jaar heb ik welgeteld één nieuw Esso (express) station weten openen, maar ik kan zo een tiental Shell/Esso lokaties opnoemen die ondertussen naar een ander merk zijn overgestapt.

Total en (iets minder) Q8 stations vind je op zowat elke hoek van de straat, maar ik moet echt flink omrijden om een Esso of Shell te vinden.
Behalve in Rotselaar langs de E314 vind je ze ook nergens langs een snelweg en hun respectievelijke apps zijn bedroevend... Ook via Waze is het niet evident om Shell/Esso stations op te sporen omdat ze vaak geregistreerd staan op naam van de uitbater en niet het merk dat ze voeren.

Ik ben alvast die stomme Shell kaart meer dan beu...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

My_download schreef:Ik ben alvast die stomme Shell kaart meer dan beu...
Lijkt me een luxe probleem... al moet ik ook toegeven dat het even aanpassen was bij de overschakeling van Total naar Q8.
My_download
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 09 apr 2004, 11:43
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 26 keer

Lijkt me een luxe probleem...
Het luxe probleem is vooral dat management loonkost als "fixed" beschouwd en vergeet dat dat niet hetzelfde is als gratis. Als je zo'n 500 bedrijfswagens hebt rijden en iedereen moet telkens 15-20 minuten om rijden om te gaan tanken, dan doen ze dat zowat allemaal op weg naar het werk. De tijd die ze dan later aankomen wordt écht niet in gehaald later op die dag.

Maar het is natuurlijk géén kost die ergens zichtbaar op een rekening staat, en dus is het een kost die "vergeten" mag worden.

En als je maar voor genoeg dergelijke verborgen extra kosten je ogen sluit dan wordt je op een gegeven moment wakker en vraag je je af hoe het in godsnaam mogelijk is dat al je concurrenten het zoveel beter doen...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

My_download schreef:iedereen moet telkens 15-20 minuten om rijden om te gaan tanken, dan doen ze dat zowat allemaal op weg naar het werk. De tijd die ze dan later aankomen wordt écht niet in gehaald later op die dag.
Geen idee hoe het bij jou zit... maar desnoods rij ik 5 uur rond om te tanken... de tijd is steeds in mijn nadeel.

Dat kilometers rondrijden het prijsvoordeel van tankkaart teniet doet is een andere vraag (maar uiteindelijk rij ik eigenlijk zo goed als nooit om voor een Q8 station).
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

My_download schreef:en iedereen moet telkens 15-20 minuten om rijden om te gaan tanken, dan doen ze dat zowat allemaal op weg naar het werk. De tijd die ze dan later aankomen wordt écht niet in gehaald later op die dag.
wow
Als ik 20 minuten later kom, wat de reden ook is, stopt mijn dag ook gewoon 20 minuten later.
Gelukkig niet noodzakelijk die dag zelf, maar gespreid over een maand is er geen ontkomen aan :).

Ik ken wel mensen die een Shell kaart hebben (waar in BE vind je nog Shell stations) en die moet 30 minuten rijden (H/T) om te gaan tanken. Dan ben je wel geschoren :) Dan zou ik toch gaan klagen bij HR.
Ik heb hier 3 Total stations op een afstand van 2 keer niks. Waarom we per sé bij het duurste station van BE moeten tanken, weet enkel HR... :?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Ik heb voor mij ook de Fleetpass aangeschaft.
Ik kan tanken bij volgende stations: Q8, Texaco, Octa+, Avia, Power, DCB, Lukoil, Gabriels.

Daarnaast krijg ik ook de ESSO kaart erbij, waarbij is dus aan Esso stations kan tanken. Bij alle stations krijg je de weekprijs, buiten bij Q8 en Esso stations zonder winkel, daar krijg je de laagste pompprijs.

Dus enkel Total en Shell zitten van de grote niet in het pakket, wat voor mij niet erg is, omdat als ik toch dringend moet tanken ik gewoon de bankkaart van de zaak gebruik, maar dan wel zonder korting.

Voordeel is ook aan Fleetpass dat ze Velocity gebruiken, waar alle facturen, kaartgegevens, ... kunnen bekeken en aangepast worden.
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Dafke schreef: Bij alle stations krijg je de weekprijs, buiten bij Q8 en Esso stations zonder winkel, daar krijg je de laagste pompprijs.
Wat bedoel je daar juist mee? Over de Network Fuel Card heeft de leasingmaatschappij me ooit verteld dat we altijd een korting op de officiële prijs krijgen, tenzij het tankstation zelf een hogere korting geeft. Aangezien je met de Network Fuel Card bij Shell, Esso, Total en Q8 kan tanken is die standaardkorting maar beperkt (zal een paar cent zijn). Maar veel stations geven een veel hogere korting, dus als je daar gaat tanken krijg je die korting (de korting die je sowieso met de kaart krijgt vervalt dan; het is niet cumulatief). Is dat wat je bedoelt?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Zie de uitleg op de site :)


Welke prijs betaal ik met een Fleetpass+ tankkaart?
Met een Fleetpass+ tankkaart betaalt u op bijna 1000 tankstations een unieke, vaste weekprijs. Dit wil zeggen dat uw prijs geldig is van maandagmorgen tot zondagavond, zodat u precies weet wat u zal betalen. U geniet van deze weekprijs op alle stations van Octa+, Avia, Power, DCB en Esso. U kan bij Q8 en Texaco terecht aan de pompprijs, waardoor u meeprofiteert van de bodemprijzen van Q8 easy en Texaco Xpress!
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1590
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 132 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ah, dus dat betekent dat je mogelijk méér betaalt dan wanneer je met een gewone bankkaart zou betalen. Esso in Wommelgem geeft bv 16 cent korting, vermoedelijk meer dan je met die FleetPass+ kaart krijgt. Of zie ik dat fout?
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1929
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik zoek een tankkaart om bij Total te tanken met een mooie korting.
Hierboven wordt http://networkfuelcard.be aangehaald.
Die link komt uit bij "Network Fleetcard".
Die doen echter geen Total meer, ze geven mij ook geen korting. Tanken aan pompprijs.

Ik keek ook bij Total zelf. Die geven slechts 6,1 ct/l korting en vragen mij een maandelijkse kost van 2 € voor hun kaart.
Weet iemand iets beter voor Total ?
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

krisken schreef:waarbij je minstens bij twee of meer merken terecht kan voor je brandstof.
Bestaat dit? Hoe is het gebruik in BE?
Ik heb al een tijdje een MAES kaart, kan je bij MAES en bij Shell / Esso en Texaco mee tanken, postpayment net na eind van de maand.

Deze kaart is gratis!
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://www.octaplus.be/nl/multimerken-tankkaart

Kaart is gratis. Werkt in de stations ;
Met de HybridCard kan je in België terecht in alle 1.850 tankstations van de merken OCTA+, Esso, Lukoil, Q8, Texaco, Avia, Gabriëls, G&V, Maes, Power en het volledige DCB-netwerk.
Heb zo'n kaart. De korting is eigenlijk zeer beperkt. Pincode kan niet aangepast worden. En de kaart werkt via het uitlezen van de magneetstreep en dat is [censuur].
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 971
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 63 keer

Heb ook al jaar en dag zo een Network Fuel Card + Fleet Pass (https://www.tankkaart.be/nfc/). Kan je praktisch overal met tanken. In de praktijk gebruik ik altijd die NFC, de fleet pass gebruik ik maar zelden als het echt niet anders kan.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1929
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 124 keer
Recent bedankt: 1 keer

MarkDM schreef:Ik zoek een tankkaart om bij Total te tanken met een mooie korting.
Hierboven wordt http://networkfuelcard.be aangehaald.
Die link komt uit bij "Network Fleetcard".
Die doen echter geen Total meer, ze geven mij ook geen korting. Tanken aan pompprijs.

Ik keek ook bij Total zelf. Die geven slechts 6,1 ct/l korting en vragen mij een maandelijkse kost van 2 € voor hun kaart.
Weet iemand iets beter voor Total ?
Dit is een oud topic dat ik oprakelde. Met een nieuw probleem.
Eigenlijk antwoordt er niemand op mijn vraag....
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7918
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 734 keer

Hier ook octa+ kaart via de werkgever. Bij ons gaat er 10 cent per liter brandstof af van de geldende prijs. Altijd mooi meegenomen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1974
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hier Network Fleet Card (SHELL, ESSO, LUKOIL, DATS24 EN Q8).

Ik neem nooit een tankkaart bij de leasing maatschappij omdat ik de wagen soms enkele maanden na beëindigen van het contract gebruik (renting) of van leasing maaatschappij verander.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”