Netflix gaat mogelijk optreden tegen paswoord sharing

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

As growth slows, Netflix investors demand the company crack down on password sharing.

Netflix may soon be cracking down on users who share their passwords with non-household members.
Investors are demanding that the company take action against free-loading Netflix users after disappointing Q3 earnings. While the company initially forecast paid net adds would increase year after year, pricing changes and increased competition caused growth to stall. Global net adds totalled to 7.6 million for the fourth quarter, compared to 8.8 million the same quarter last year.

Bron: https://mspoweruser.com/as-growth-slows ... d-sharing/
Gebruikersavatar
LighScan
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 16 jul 2011, 13:12
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 5 keer

Uit dezelfde bron:
That’s, however, a big ask and the company currently has no “big plans” to impose any sanctions.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

In andere bronnen wijzen ze erop dat de amerikaanse markt voor netflix verzadigd is en nu er daar ook nog eens concurrentie bij komt, is het misschien niet de moment om eigen klanten weg te jagen.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Zal wat afwegen zijn - de klanten die je bijkrijgt door dat ze niet zomaar mwwr kunnen sharen, en de klanten die je erdoor verliest.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Ach, van tijd tot tijd moeten ze dat nog eens in de pers gooien, om aan de investeerders maar vooral de copyright owners duidelijk te maken hoe "streng" ze wel zijn.
Investors responded positively to Netflix’s quarterly earnings. The video-streaming company undershot its forecast for new subscribers in America during the third quarter, though that was still a rebound from the previous three months, when it lost domestic users. It added 6.3m international customers, above expectations. Netflix also lowered its outlook, as it braces for the launch of rival streaming services from Apple and Disney next month.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Met één muisklik ga ik van 14€ naar 8€/maand, en desnoods naar Apple of Disney later. Geen paniek dus...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

wied schreef:Met één muisklik ga ik van 14€ naar 8€/maand, en desnoods naar Apple of Disney later. Geen paniek dus...
Dat is bij mij hetzelfde. Ik hoef ook geen 4k kwaliteit.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

Ook weer iets dat ik al jaren voorspel.
Steeds las ik hier dat TV niet interessant, want Netflix was veel goedkoper, was reclamevrij, en dat kon je delen met maten.
Ik heb altijd gezegd dat dat niet zou blijven duren, en dat dat was om marktaandeel te kopen.
En zie, er zijn al een paar prijsstijgingen geweest, en er zullen er nog volgen.
En nu wordt waarschijnlijk het delen onder vrienden aangepakt.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 18 keer
Recent bedankt: 1 keer

Daar wordt tv niet opeens weer interessant door. Misschien Disney of de dienst van Apple. Maar tv is toch wat anders.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Prijsstijging!? Ik betaal al 5 jaar dezelfde prijs. En met de komst van Apple/Disney e.a. zie ik ze daar niet vlug verandering in brengen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

wied schreef:Prijsstijging!? Ik betaal al 5 jaar dezelfde prijs. En met de komst van Apple/Disney e.a. zie ik ze daar niet vlug verandering in brengen...
Dan is dat wellicht omdat je, net zoals bij mij, met Google Play betaalt ? Twee jaar terug is er een prijsstijging geweest, maar die heb ik zelf nooit gezien. Ik betaal nog altijd €11.99 (en geen €13.99) voor Premium.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Denk niet dat het voorlopig echt grote concurrent voor TV is. Op wat uitzonderingen na is het eerder iets dat er extra bij komt (tv duur? pakken we er nog een abo bij) en die massale 'cablecutters' toename zie ik toch (nog) niet. Aanbod overlapt wel vrij veel.
Origineel ook meer gericht naar verhuur films (of was dat nog andere, nog voor ze in .be waren), daar zijn de alternatieven nooit echt succes geworden. Hier is het vooral nadelig voor fnac/amazon (koopdvds zijn zeer hard afgenomen, tv al lang niet meer maar al voor netflix)
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

@Tomby

Eerste uur klanten worden inderdaad beloond door Netflix. PX en TN klanten kunnen hiervan enkel maar dromen :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

wied schreef:Eerste uur klanten worden inderdaad beloond door Netflix. PX en TN klanten kunnen hiervan enkel maar dromen :-D
Zou dat de reden zijn ? Ik ging er altijd van uit dat het een administratieve fout van hen was gekoppeld aan Google Play. Vooral ook omdat ze ondertussen al lang Google Play niet meer ondersteunen en er dus ook geen aandacht meer aan besteden.
Ben ook wel al klant sinds de launch in België (blijkbaar al 5j geleden ondertussen - time flies!).
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Ik veronderstel/hoop maar dat het een reden kan zijn. Ik hou ze wel wakker daar door regelmatig van formule te wisselen: wanneer ik dan terug van 8€ naar 14€ ga, kan ik meteen terug op 4 schermen kijken! Ze zijn dus wel klantvriendelijk bezig...
PS: ik betaal via Paypal

tien schrijft: ...en die massale 'cablecutters' toename zie ik toch (nog) niet...
Dat weten ze bij TN en PX wel beter: Yugo, Tadaam, Epic Combo, Love Duo, VRTNU, VTMgo...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

wied schreef:Ik veronderstel/hoop maar dat het een reden kan zijn. Ik hou ze wel wakker daar door regelmatig van formule te wisselen: wanneer ik dan terug van 8€ naar 14€ ga, kan ik meteen terug op 4 schermen kijken! Ze zijn dus wel klantvriendelijk bezig...
Ik wil je niet uit je euforie halen, maar volgens mij betaal jij gewoon de normale prijzen vandaag. Namelijk:
- Basic: 1 scherm / SD : €7.99
- Standaard: 2 schermen / HD : €10.99
- Premium: 4 schermen / UHD : €13.99
De prijsverhoging van oktober 2017 was overigens enkel voor Standaard en Premium, dus vandaar dat jij ook niets gemerkt hebt van een prijsverhoging.

EDIT: dit waren de prijzen bij lancering in 2014 :
€7,99 - 1 stream - sd-kwaliteit
€8,99 - 2 streams - hd-kwaliteit
€11,99 - 4 streams - hd-kwaliteit
Dus blijkbaar is het Basic abonnement in al die tijd zelfs nog geen euro gestegen.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Sorry Tomby, ik was die duurdere premium prijs helemaal vergeten inderdaad. Boulder heeft daar eigenlijk dus wel een punt. Maar tijdens diezelfde periode heeft PX mijn internet start ook met 2€/maand verhoogd :-(
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

ze gaan iets moeten doen.

https://premium.techpulse.be/netflix-st ... overleven/

de vraag is of dit zal helpen
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2266
Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 70 keer

Even offtopic: proximus internet start is toch gelimiteerd tot 100gb? Gaan jullie daar niet snel over met Netflix kijken?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Netflix instellingen laten toe om steevast SD signaal te ontvangen, waarna de upscaling chip van mijn Sony Bravia TV een erg goed beeld vertoont gelukkig. Wij kijken ook nog veel FTA satelliet lineair...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1926
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 110 keer
Recent bedankt: 4 keer

Hoe controleer je eigenlijk of er sprake is van paswoord delen met vreemden? Je kan op IP-adres controleren, maar je kan ook netflixen op gsm of opreis?

Zelf hebben wij spotify (met 4 gezinsleden), maar nog nooit iets gemerkt van controle. Terwijl spotify beweert echt te strijden tegen account sharing.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7191
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 374 keer
Recent bedankt: 1 keer

Block schreef:Hoe controleer je eigenlijk of er sprake is van paswoord delen met vreemden? Je kan op IP-adres controleren, maar je kan ook netflixen op gsm of opreis?

Zelf hebben wij spotify (met 4 gezinsleden), maar nog nooit iets gemerkt van controle. Terwijl spotify beweert echt te strijden tegen account sharing.

bvb om het xx aantal dagen moet je geconnecteerd zijn met uw ipadres.
De vraag is natuurlijk of ze het in werkelijkheid gaan doen
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

Er zijn nu al cijfers dat het piraten terug in de lucht zit, vanwege "te dure streaming door exclusieve reeksen waardoor je meerdere diensten moet betalen"; dit anti-sharen zou niet helpen.
Nu betaalt men tenminste nog, ook al is het niet in de spirit van de regels. Jaag die mensen weg en ze kijken mss weer gratis.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

"Meerdere diensten moet betalen"
Moeten? Niks te moeten, wissel gewoon af. Maand 1 dienst 1, maand 2 een andere,... Niks wisselt zo eenvoudig als een streaming dienst. Je gaat niet dood van even je abo stop te zetten omdat een ander een beter aanbod heeft. En je voorkeuren gooien ze niet weg, die staan op u te wachten als je weer activeert. Ik snap daar het probleem niet echt. Ja, jammer dat ik bepaalde series niet kan zien op platform x maar wel op y, dan wissel ik wel eens af, ik zal er geen cent meer voor betalen.
Dat ze maar eens beginnen overal hetzelfde aanbod te geven, de catalogus hier vs de US bvb.
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 6009
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 507 keer
Recent bedankt: 3 keer

Ook niet altijd even eenvoudig als er meerdere mensen gebruik van maken (zelfs binnen 1 gezin) en dus andere smaken/voorkeuren hebben.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5198
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 226 keer

wied schreef:Prijsstijging!? Ik betaal al 5 jaar dezelfde prijs. En met de komst van Apple/Disney e.a. zie ik ze daar niet vlug verandering in brengen...
Meer versnippering dus, met exclusieve content verspreid over meerdere providers.
Ik zie het voordeel niet, de echte veelkijkers gaan straks een veelvoud betalen van toen ze nog 'gewoon' keken (lineair, of door zelf van zenders op te nemen).
Iets wat ik altijd gezegd heb.

Het verhaal dat het goedkoopste abonnement niet verduurd is, is ook niets nieuws.
TV Vlaanderen volgde ook die strategie, goedkoop lanceren, dan duurdere abonnementen lanceren, dan de duurdere abonnementen in prijs verhogen, het goedkoopste abonnement bleven ze zo lang mogelijk vanaf.
Maar uiteindelijk zijn die ook gestegen.

Het enige wat ik mij nog afvraag, gaan ze mettertijd ook opnieuw met reclame afkomen?
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

devilkin schreef:Ook niet altijd even eenvoudig als er meerdere mensen gebruik van maken (zelfs binnen 1 gezin) en dus andere smaken/voorkeuren hebben.
Kwestie van afspraken te maken, op die andere platformen zullen die ook wel hun ding vinden. Er zijn genoeg mensen die van Provider switchen vanwege de voetbalrechten, dan lukt dit ook wel lijkt me, eenvoudiger zelfs.
Charle
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 okt 2019, 08:00
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Netflix heeft het grote voordeel dat je kan pauzeren wanneer je wil, zonder extra kosten.

In de zomer kijken wij veel minder tv, dus heeft netflix geen zin en zijn we meer dan tevreden met Vrtnu en vtmgo

Dat men even veel zal betalen of zelfs meer is finaal uw eigen keuze (hebberig gedrag) en is een indoctrinatie van telenet.
devilkin schreef:Ook niet altijd even eenvoudig als er meerdere mensen gebruik van maken (zelfs binnen 1 gezin) en dus andere smaken/voorkeuren hebben.
Kwestie van opvoeding?
Men kan beter vroeg beseffen dat men in het leven keuzes moet maken.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Series als Chernobyl en The Handmaid`s Tale zitten achter een (extra!) betaalmuur, resp. bij TN en PX. Wie niet kan kiezen moet dus maar voor het volle pond betalen :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
Charle
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 okt 2019, 08:00
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Of gewoon geduld hebben...

beide series zijn namelijk aangekocht door canvas
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6595
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 343 keer
Bedankt: 273 keer

Juist, dat is dan wachten tot april 2020! The Handmaid`s Tale werd gelukkig al getoond op channel 4...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3724
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 111 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 3 keer

Charle schreef:Men kan beter vroeg beseffen dat men in het leven keuzes moet maken.
Ik krijg vaak de indruk (en niet alleen via dit forum) dat dit voor de jonge generatie een enorm probleem is :roll:
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4276
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 97 keer

Ohja, hier een family account voor Spotify, en voor Netflix een Standard HD plan waarop we met heel de familie (6) zijn, op jawel, 1 zelfde account.
Ze zouden beter een Family account abonnement maken zoals Spotify, waarbij iedere family user z'n eigen account heeft.
Internet = Proximus Fiber 1000/500 & back-up Telenet 300/30 / Fixed & mobile phone = Dstny SmartMobile + Samsung S23 & OVH VoIP Entreprise TV = FTA IPTV + Netflix / Network = 100% MikroTik powered / / I'm using Atera RMM to run my IT business, Atera offers a 30-day free trial, learn more here.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 8974
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 199 keer
Bedankt: 690 keer
Recent bedankt: 2 keer

DarkV schreef:
Charle schreef:Men kan beter vroeg beseffen dat men in het leven keuzes moet maken.
Ik krijg vaak de indruk (en niet alleen via dit forum) dat dit voor de jonge generatie een enorm probleem is :roll:
Wannee men van tv series en films de facto de westerse cultuur heeft gemaakt, kan men niet verwachten dat mensen gaan accepteren geen toegang te hebben tot hun eigen cultuur.
Ik kan ook pakweg Da Vinci of Van Gogh schilderijen bekijken zonder daar excessief te moeten voor betalen.
Charle
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 okt 2019, 08:00
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Maar als je alles van Da Vinci of Van Gogh wil gaan bekijken zal je thans een veelvoud aan inkomtickets voor alle verschillende musea moeten kopen.

Voorbeeld: momenteel is er de Da Vinci expositie in het Louvre, toegangsprijs: 17 euro

Of bestaat er zoiets als een Da Vinci / Van Gogh ticket die je in heel de wereld gratis toegang geeft tot alle musea die iets van deze heren in de collectie hebben?
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1335
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 66 keer

Charle schreef: Of bestaat er zoiets als een Da Vinci / Van Gogh ticket die je in heel de wereld gratis toegang geeft tot alle musea die iets van deze heren in de collectie hebben?
images.google.com :angel:
Gebruikersavatar
heist_175
Moderator
Moderator
Berichten: 14885
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 484 keer
Bedankt: 1054 keer
Recent bedankt: 15 keer

Charle schreef: Of bestaat er zoiets als een Da Vinci / Van Gogh ticket die je in heel de wereld gratis toegang geeft tot alle musea die iets van deze heren in de collectie hebben?
Net zomin dat ThePirateBay u toegang geeft tot alle cinema's in de wereld.
Wat is uw punt eigenlijk?
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1372
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 114 keer
Recent bedankt: 5 keer

Krijg juist een melding op mijn telefoon dag Apple TV+ 1 jaar gratis is bij mijn nieuwe iPhone.
Mooi meegenomen.
Vond Netflix te duur worden voor de content die ze aanbieden, dat heb ik dus een tijd geleden opgezegd.
1 gratis, is dus wel leuk om textiel of het eventueel kan voldoen.
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 214
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 17 keer

Heeft er nog iemand een mail ontvangen waarbij Netflix laat weten dat ze betaling via Google Play niet meer aanvaarden?
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3443
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 96 keer

DarkV schreef:
Charle schreef:Men kan beter vroeg beseffen dat men in het leven keuzes moet maken.
Ik krijg vaak de indruk (en niet alleen via dit forum) dat dit voor de jonge generatie een enorm probleem is :roll:
in januari een miljoendure wereldwijde reclame maken voor film a en dan moeten vaststellen dat ge die in land a kutn zien maar bij u nog tot december moet wachten.
het economische systeem is nog gelijk de jaren 80
dan kwam een cd eerst in de vs uit en een half jaar later hier, die tijd ligt al ff achter ons en gewoon boos zijn op de klant is geen oplossing (of op diens gemoed werken dat 'm een dief zou zijn)

6 streamingdiensten a rato van 10 euro is ook teveel zeker als ge alles op 5 minuten kunt binnen halen.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”