Met een virtuele telefooncentrale op VoIP wil Telenet KMO's overtuigen om hun telefooncentrale te laten vallen.
Het Mechelse kabelbedrijf wil met FreePhone Business de basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale aanbieden aan kleine- en middelgrote ondernemingen. Het geheel is beheerbaar via een webportaal of via een app (iOS en Android) waarmee gebruikers hun vaste lijn ook kunnen koppelen aan een smartphone.
Bron: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/tel ... 94611.html
Telenet heeft alternatief voor telefooncentrale
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
- petrol242
- Elite Poster
- Berichten: 4368
- Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Mobistar is eind april met Edpnet daarvoor in zee gegaan voor de bediening van de KMO markt. Een iets gezondere benadering vind ik persoonlijk dan onze twee grootste telecom operatoren, die het op hun eentje doen. Proximus had al zijn GSM-netwerk en Telenet heeft Base overgenomen.D3bian schreef:Doet mij denken aan Mobiline van Mobistar, dat bestaat al eventjes en werkt heel vlot.
De samenwerking tussen Mobistar en Edpnet biedt in ieder geval nog een alternatief tegen de twee grote reuzen.