Telenet heeft alternatief voor telefooncentrale

Ander nieuws dat te maken heeft met topics die op userbase kunnen besproken worden
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Met een virtuele telefooncentrale op VoIP wil Telenet KMO's overtuigen om hun telefooncentrale te laten vallen.

Het Mechelse kabelbedrijf wil met FreePhone Business de basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale aanbieden aan kleine- en middelgrote ondernemingen. Het geheel is beheerbaar via een webportaal of via een app (iOS en Android) waarmee gebruikers hun vaste lijn ook kunnen koppelen aan een smartphone.

Bron: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/tel ... 94611.html
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2520
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 263 keer

Vooral heel erg handig is dat je op je smartphone je vaste lijn kan ontvangen ipv doorverbinden. Iets waar vele zelfstandige van dromen.

Sent from my A0001 using Tapatalk
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1257
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Doet mij denken aan Mobiline van Mobistar, dat bestaat al eventjes en werkt heel vlot.

Ben eens benieuwd of dat van Telenet stabiel gaat zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

D3bian schreef:Doet mij denken aan Mobiline van Mobistar, dat bestaat al eventjes en werkt heel vlot.
Mobistar is eind april met Edpnet daarvoor in zee gegaan voor de bediening van de KMO markt. Een iets gezondere benadering vind ik persoonlijk dan onze twee grootste telecom operatoren, die het op hun eentje doen. Proximus had al zijn GSM-netwerk en Telenet heeft Base overgenomen.

De samenwerking tussen Mobistar en Edpnet biedt in ieder geval nog een alternatief tegen de twee grote reuzen.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”