BASE stopt er mee

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Hallo,

Ja, BASE stopt er mee. Maar wel binnen de context van "internet providers".

Mijn vader heeft al heel lang ADSL + vaste telefoon. Eerst was dat Tele2, dan is dat BASE geworden. Nu heeft hij "Home pack 4" van BASE. Heel trage (echt) ADSL en "gratis" bellen naar vaste nummers. Kost 34,99 EUR per maand.

Hij heeft nu een brief ontvangen dat BASE daarmee gaat stoppen tegen 17 maart 2017.

Maar, goed nieuws! Als bestaande klant bij Telenet (wat zo is, voor digitale TV) kan hij overstappen naar Telenet. En dit tegen toch wel zeer goede voorwaarden. Gratis installatie.

En - vooral - gedurende 2 jaar het pakket "whop" tegen de prijs van "Home pack 4". Dus whop tegen 34,99 euro gedurende 2 jaar. Gewone prijs is 67,50 euro.

Dat is toch wel een mooie migratieregeling.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2138
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

't zou raar zijn moesten ze dat blijven aanbieden. Al bij al heeft het nog lang geduurd alvorens ze internet en telefonie klanten overzetten naar hun eigen netwerk (Telenet).
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Lees ik het goed?
WalterB1 schreef: Maar, goed nieuws! Als bestaande klant [...] kan hij overstappen naar Telenet. En dit tegen toch wel zeer goede voorwaarden. Gratis installatie.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

road rebel schreef:Lees ik het goed?
Ja, toch volgens de brief die hij ontvangen heeft en ik gelezen heeft. Is dat zo speciaal?

Mijn vader is reeds bestaande klant met TV. Dus internet installeren zou niet veel werk mogen zijn.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Als hij digitale tv heeft met Digibox/Digicorder, dan zou er reeds een modem moeten zijn voor de interactiviteit, dus in dat geval hoeft er zelfs niemand langs te komen. Men kan dan gewoon vanop afstand de internet- en telefoonverbinding activeren.

Maar, ben je zeker dat die € 34,99 voor internet, telefoon én tv is? Zou dat niet € 34,99 voor internet en telefoon zijn + hetgeen hij nu betaalt voor tv (abonnement kabeltelevisie + eventueel huur Digibox/Digicorder)?
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

nickz schreef:Als hij digitale tv heeft met Digibox/Digicorder, dan zou er reeds een modem moeten zijn voor de interactiviteit, dus in dat geval hoeft er zelfs niemand langs te komen. Men kan dan gewoon vanop afstand de internet- en telefoonverbinding activeren.
Ja en nee. Hij heeft een modem, ja. Met dus een RJ-45 en RJ-11 aansluiting. Voor mij zou dat goed zijn maar als ze het zo doen is dat slechte service.

Ik verwacht dat ze zijn telefoon komen aansluiten en vooral een toestel met wifi komen installeren en de computers instellen.

Niet iedereen is technisch. Ik had vandaag een klant op mijn werk aan de lijn die een verificatie link per briefpost had ontvangen en het lukt hem niet die link op te vragen. Dat zijn mensen die enkel de webbrowser gebruiken en googlen naar alles om iets op te vragen. Na veel geknoei ging hij wachten op zijn broer die beter was met computers. Het lukte mij niet de klant te gidsen naar het opvragen van de verificatielink.


nickz schreef: Maar, ben je zeker dat die € 34,99 voor internet, telefoon én tv is? Zou dat niet € 34,99 voor internet en telefoon zijn + hetgeen hij nu betaalt voor tv (abonnement kabeltelevisie + eventueel huur Digibox/Digicorder)?
Tja, ik weet enkel wat ze in hun brief schreven. Daar staat wel degelijk in dat whop 67,48 euro kost en dat gedurende 2 jaar men dat kan hebben tegen de kost van het Home pack 4.

In de brief erkennen ze dat mijn vader klant is bij Telenet voor digitale TV (decoder in eigendom). Ze vermelden geen prijs die men gaat moeten betalen, enkel dat het de prijs is van Home Pack 4. En die prijs is 34,99 euro.

Aangezien "whop" blijkbaar is internet+telefoon+TV zou dat voor de drie diensten moeten zijn.

Ik heb mijn vader aangeraden wanneer hij contact neemt met Telenet om op dit voorstel in te gaan dat nog eens uitdrukkelijk na te vragen.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

WalterB1 schreef:Ja en nee. Hij heeft een modem, ja. Met dus een RJ-45 en RJ-11 aansluiting. Voor mij zou dat goed zijn maar als ze het zo doen is dat slechte service.

Ik verwacht dat ze zijn telefoon komen aansluiten en vooral een toestel met wifi komen installeren en de computers instellen.
Ja oké, als dat nog een oude modem is zonder Wi-Fi, dan zullen ze die inderdaad wel komen vervangen.
Rikkie
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 jan 2017, 11:34

Post eens die brief van Telenet.
Ben benieuwd.
Want nergens kan je iets terug vinden dat Base gaat stoppen !
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Aanvulling en correctie;

De eerste brief gaf een andere indruk maar het is dus niet zo dat mijn vader voor 34,99 euro Whop gaat krijgen gedurende 2 jaar. Het is enkel het onderdeel internet ( Fiber 100) en vaste telefoon voor de prijs van Home pack 4.

In het totaal komt
internet+tv+ telefoon op iets van een 51 euro gedurende 2 jaar. Digicorder in eigendom. Dat is al een flink stuk minder voordelig. Na de twee jaar is het iets in de 58 euro per maand. Gratis installatie.

@rikkie ; dit gaat hier over BASE als provider van vast internet en vaste telefonie. Wat ze al lang niet meer verkopen. Het is dat onderdeel van BASE-diensten dat stopt, niet BASE in zijn geheel.
Gebruikersavatar
diepvries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
Locatie: W-VL
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 6 keer

Dan zou ik toch uw vader aanraden over te stappen naar Scarlet, lijkt mij een gelijkaardig aanbod dat zij hebben met de trio.
:???: Orange LOVE 150Mbps
:???: Fortinet 60F + Linksys LGS116P + UCK G2 Plus + UAP AC Pro
:???: OVH VOIP + Gigaset C530IP
:???: iPhone 13 256 GB - Proximus Zen
:???: iPhone XR 64 GB - Orange Go Plus
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Simon963 schreef:Dan zou ik toch uw vader aanraden over te stappen naar Scarlet, lijkt mij een gelijkaardig aanbod dat zij hebben met de trio.
Ja, ik ben zelf tevreden Scarlet Trio-klant. Objectief gezien zou dat heel goed zijn voor mijn vader. 'Fiber 100' is volstrekte overkill.

Maar ik weet beter dan daar over te beginnen. De overstap van analoge telefonie naar Tele2 (nu BASE) Internet ADSL & vaste telefoon) was mijn idee en is toen lang geleden moeizaam verlopen. En eigenlijk heeft dat nooit deftig gewerkt. De download is een 3,5 Mbps down. De modem is instabiel en reboot vele keren per dag spontaan.

Ik heb toen vele jaren moeten horen dat hij nooit van Belgacom weg had moeten gaan. Mijn advies om Tele2 te contacteren om dit op te lossen volgde hij niet op. Of mijn voorstellen om een andere provider te kiezen. Zoals alles bij Telenet te nemen, aangezien hij daar ondertussen digitale TV had.

Ik ben blij dat BASE er mee stopt, anders was dit nooit in orde gekomen. Installatie is nu komende dinsdag. Hopelijk verloopt dat vlot.
Gebruikersavatar
diepvries
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 03 jan 2017, 13:40
Locatie: W-VL
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 6 keer

WalterB1 schreef:
Simon963 schreef:Dan zou ik toch uw vader aanraden over te stappen naar Scarlet, lijkt mij een gelijkaardig aanbod dat zij hebben met de trio.
Ja, ik ben zelf tevreden Scarlet Trio-klant. Objectief gezien zou dat heel goed zijn voor mijn vader. 'Fiber 100' is volstrekte overkill.

Maar ik weet beter dan daar over te beginnen. De overstap van analoge telefonie naar Tele2 (nu BASE) Internet ADSL & vaste telefoon) was mijn idee en is toen lang geleden moeizaam verlopen. En eigenlijk heeft dat nooit deftig gewerkt. De download is een 3,5 Mbps down. De modem is instabiel en reboot vele keren per dag spontaan.

Ik heb toen vele jaren moeten horen dat hij nooit van Belgacom weg had moeten gaan. Mijn advies om Tele2 te contacteren om dit op te lossen volgde hij niet op. Of mijn voorstellen om een andere provider te kiezen. Zoals alles bij Telenet te nemen, aangezien hij daar ondertussen digitale TV had.

Ik ben blij dat BASE er mee stopt, anders was dit nooit in orde gekomen. Installatie is nu komende dinsdag. Hopelijk verloopt dat vlot.
Klinkt mij bekend in de oren :beerchug:
:???: Orange LOVE 150Mbps
:???: Fortinet 60F + Linksys LGS116P + UCK G2 Plus + UAP AC Pro
:???: OVH VOIP + Gigaset C530IP
:???: iPhone 13 256 GB - Proximus Zen
:???: iPhone XR 64 GB - Orange Go Plus
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

WalterB1 rikkie heeft nu base en ik had dit gelezen en hier gemeld.
Maar is terug een kat in een zak.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
Rikkie
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 jan 2017, 11:34

Beste Walter

Ik heb al jaren Base4 home.
Maar een dergelijke brief heb ik tot nu toe niet ontvangen.
Heb ook geen weet dat Base (internet + telefonie) , nu van Telenet , er zou mee stoppen !
Daarom mijn vraag om die brief eens te lezen !
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2029
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 143 keer
Recent bedankt: 1 keer

Rikkie schreef:Beste Walter

Ik heb al jaren Base4 home.
Maar een dergelijke brief heb ik tot nu toe niet ontvangen.
Heb ook geen weet dat Base (internet + telefonie) , nu van Telenet , er zou mee stoppen !
Daarom mijn vraag om die brief eens te lezen !
Beste Rikkie,

Ik zal eens zien of ik die brief u kan/mag bezorgen. Mijn advies is om die vraag aan BASE te stellen. Ik kan mij goed inbeelden dat men de bestaande klanten in groepjes aan het contacteren is voor de migratie. Het onzinnig als men de instroom zelf onder controle heeft de installatiedienst te gaan overbelasten.

Wat ook kan zijn is dat het iets te maken heeft met de centrale waarop mijn vader is aangesloten. Dat men ADSL daar niet langer kan aanbieden en men de moeite of kosten niet wil doen voor zo'n end-of-life product en daarom de klant naar Telenet stuurt.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1597
Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

Het is toch niet meer dan normaal dat Base Proximus zo weinig als mogelijk inkomsten gunt?
Ze gaan zoveel als mogelijk inkomsten richting Telenet sturen, de eigenaar van Base !!

En ook normaal dat niet alle klanten tegelijkertijd aangeschreven worden: het heeft geen zin de technische en commerciële diensten te overbelasten door iedereen tegelijkertijd aan te schrijven.

Daarnaast kunnen ze ook enkel klanten aanschrijven waar Telenet mogelijk is.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Base heeft voornamelijk ADSL klanten, amper VDSL klanten. En ADSL is in 2017 EOL. Als je in de LEX'en geen eigen apparatuur hebt voor ADSL dan is het finito.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5230
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 520 keer
Recent bedankt: 9 keer

Wie weet gaat telenet base nog gebruiken zoals proximus scarlet gebruikt en komt er een kabel aanbod bij base...
Fluppeke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 750
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

krisken links naar lectuur op bipt website hierover? Ik dacht dat ze dan adsl gingen leveren vanuit de ROP?

@stoppen van home pack 4
Ik wist niet dat het nog bestond.. base heeft dus enkel zijn snow klanten verkocht indertijd ...
Oerconservatief die vader ;) Het ging bij mij thuis gelukkig iets beter.. na 56K en skynet werd het op mijn advies achtereenvolgens scarlet student, scarlet one , dommel homeconnect , dommel netline , scarlet ADSL+OVH .
Met ook de nodige problemen bij soms ook bij het overstappen .. maar uiteindelijk is het besef dat hij veel goedkoper af is groter dan de lasten die er soms zijn geweest.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

ADSL vanuit de ROP kan inderdaad. Maar dan heb je geen eigen apparatuur staan in de LEX. Dus Dommel zal zijn oude Cityconnect producten dan niet kunnen aanbieden.

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Ontheronix
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 2 keer

Hier ook een Homepack 4, maar geen brief gekregen. ..Oei juist, na 5 keer vragen aan de helpdesk om ons adres te corrigeren was het nog steeds niet in orde dus ze hebben waarschijnlijk naar het verkeerde adres gestuurd :roll: En mailen kunnen ze ook niet blijkbaar. Gelukkig lees ik het hier :-)
EDPnet blijkt nu voor 24,95EUR/maand ADSL+telefonie+raw copper aan te bieden: http://edpnet.be/nl/thuis/internet.html Lijkt mij een waardige vervanger?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

https://www.scarlet.be/nl/internet/adsl/
12 Mbps/625 kbps UL (edpnet 740 kbps)

50 € installatie (0 € indien zelf) + 50 € activatie? edpnet
scarlet: 50 € activatie (je moet zelf voor adslmodem zorgen en installatie) + 50 €
Full Telecom: 99 €: "Een technieker zorgt voor de installatie van de DSL-modem die je zelf hebt aangeschaft."
Ontheronix
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 2 keer

Da's zonder telefonie voor zover ik zie?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5754
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 536 keer
Bedankt: 347 keer
Recent bedankt: 1 keer

en zonder tv :-)
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2492
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 221 keer

krisken schreef:Base heeft voornamelijk ADSL klanten, amper VDSL klanten. En ADSL is in 2017 EOL. Als je in de LEX'en geen eigen apparatuur hebt voor ADSL dan is het finito.
Pardon ? Waar staat er ergens dat ADSL in 2017 EOL is ? Ikzelf heb op een locatie nog een Mobistar ADSL verbinding aan 15€/maand. Tot nu toe nog geen bericht dat die stopgezet zou worden :angel:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
James.
Premium Member
Premium Member
Berichten: 563
Lid geworden op: 20 okt 2008, 19:56
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 32 keer

Ontheronix schreef:Da's zonder telefonie voor zover ik zie?
Bij EDPnet zit telefonie er voorniet bij!
broekskes
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 maa 2010, 10:42

Hee VOiD, volgens Astel stopt Orange met de Mobistar ADSL, ik vermoed dan ook dat ze je eerstdaags wel zullen contacteren
benieuwd wat ze gaan voorstellen om jouw huidige oplossing aan 15 € te vervangen ;-)
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 576
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 36 keer

broekskes schreef:Hee VOiD, volgens Astel stopt Orange met de Mobistar ADSL, ik vermoed dan ook dat ze je eerstdaags wel zullen contacteren
benieuwd wat ze gaan voorstellen om jouw huidige oplossing aan 15 € te vervangen ;-)
Waar heb jij dat gelezen bij ASTEL?
Ik weet wel dat de klanten die destijds bv. Base hadden ook met hun Mobistar-login in de modem konden.

Mvg,

Steven
tom 2012
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 mei 2012, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Sinds deze middag geen internet meer!
Nooit een brief ontvangen dat ze er mee gaan stoppen, wat nu? Is er een technisch defect of hebben ze er de stekker uitgetrokken? Bij de klantendienst is een grote wachtrij...
Schoon mannen zijn dat wel bij Telenet, advies van Bracke zeker :evil: ?

Edit: zonet telefoon gehad van de klantendienst en het blijkt dus inderdaad afgesloten, ze zeggen dat "iedereen" een brief gekregen heeft. Zou jij eens moeten proberen, je factuur niet meer betalen en zeggen dat je een brief gestuurd hebt om het abonnement op te zeggen.
Ontheronix
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 2 keer

Best dat ze stoppen met hun geklungel ;) De webmail is nog toegangelijk maar dat zal ook niet lang meer duren zeker?
tom 2012
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 mei 2012, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Geklungel?
Toch vrij tevreden over geweest, sinds het begin bij Versatel altijd onbeperkt internet gehad voor weinig geld. De laatste jaren ook onbeperkt gratis bellen zowel tijdens piek als dal, iets dat je bij Telenet niet eens kan krijgen! Het enige min punt was dat de DNS server het soms liet afweten maar dat is ook makkelijk op te lossen door deze van Google als backup te gebruiken.

Nu is natuurlijk de vraag welke provider we het best nemen, twijfel tussen Telenet en EDPNet. Telenet/Base is ons een brief vergeten sturen en ze sluiten ons zomaar af dus we hebben al zever en zijn nog niet eens klant :roll:
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 576
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 36 keer

Tom,

er zijn verschillende alternatieven, zelfs over het gsm-netwerk. Ik heb je trouwens nog een persoonlijk berichtje gestuurd.
tom 2012
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 mei 2012, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Ik zoek vooral onbeperkt internet, vaste telefoon, publiek IPv4, mogelijkheid om no-ip.com in te stellen op de router en alle poorten op de router kunnen "forwarden". Vooral voor dat laatste vrees ik bij Telenet niet mogelijk is (gehoord van collega's op het werk).
JrCv
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 12 nov 2003, 10:56
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 10 keer

Hier ook bij een kennis zonder bericht de boel afgesloten... Ik dacht omdat er daar nog geen bericht was dit gefaseerd ging verlopen, blijkbaar niet. Propere jongens daar bij Telenet.

Verstuurd vanaf mijn P9000 met Tapatalk
tom 2012
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 mei 2012, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Het is dus Telenet geworden want ze wilden hier ook digitale TV hebben. Wel nieuwe coax en UTP kabels door heel het huis mogen trekken :P
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”