Uitschrijven uit base sms'jes over voetbal

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik krijg van Base voortaan spam over voetbal en sporza, wat mij 0.0 interesseert, vanaf het nummer 19021

Als daar STOP naar antwoord, dan is dit tegenbericht FAILED.

Als ik dan naar het nummer 1940 bel, is het onmogelijk om een medewerker te spreken, ik krijg enkel achterlijke voorgekauwde antwoorden die verwijzen naar de BASE website.

Ik vind dit 0.0 service, en neen achterlijk voetbal interesseert mij 0.0
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6783
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 2 keer

Haha, ik dacht dat dit van mijn proximus kaart kwam...
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Zeer irritant
Bijlagen
Screenshot_2016-06-25-16-19-52[1].png
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6783
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 2 keer

sms SMS STOP naar 1912 ?
Ben met de klantendienst aan't bellen ;-)
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 154 keer
Recent bedankt: 1 keer

Das gewoon reclame voor gratis data die je krijgt. Hou je niet van voetbal, ga dan gewoon wat kattenfilmpjes op Youtube bekijken of luister naar iets op Spotify. Dat ganse voetbalcircus/Rode Duivels kunnen voor mij ook vierkant de boom in, maar een gegeven paard ga ik toch ook niet in de bek bekijken. Kortom mochten ze mag gratis data geven tijdens het EK, dan zou ik zeer blij mee zijn. Je kan het gebruiken om de match gratis te streamen,maar ook voor iets anders.
Meer info: http://www.belga.be/nl/press-release/de ... ?langpr=NL
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6783
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik kijk niet naar commerciële zenders omdat er reclame tussenzit, ik gebruik een adblocker om geen youtube reclame te hoeven slikken, ze hoeven dus ook niet met SMS reclame af te komen op mijn smartphone, gratis data of niet....
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6783
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 225 keer
Bedankt: 613 keer
Recent bedankt: 2 keer

iceke schreef:sms SMS STOP naar 1912 ?
Ben met de klantendienst aan't bellen ;-)
Na 30 minuten heb ik het opgegeven... maar heb vandaag wel geen SMS meer ontvangen
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Djeezes... Hoeveel betaalt de voetbalbond eigenlijk voor al die reclame? Langs alle kanten word je om de oren geslagen met die zever. Iedereen MOET en ZAL die Rode Duivels leuk vinden, de wedstrijden volgen, supporteren met onnozele vlaggetjes, spiegelhoezen en andere rommel. Zelfde met de app van HLN.be: schakel onder 'pushberichtgeving' alle sporten (inclusief voetbal!) uit en enkel nieuws in en toch word je lastiggevallen telkens dat die pipo's een bal in een net schoppen...

De moderne 'brood en spelen', het plebs laat zich graag manipuleren om dat leuk te vinden en daarmee mee te doen... Ik heb overigens niets tegen mensen die écht in voetbal geïnteresseerd zijn, wel tegen al die onnozelaars die als schapen met de kudde meelopen terwijl ze niets van voetbal kennen en er buiten een WK of EK nooit naar kijken. Als je dan in een stad aan een drukke baan woont heb je ook nog eens al die debielen die al claxonnerend door de straten rijden en roepen na een 'overwinning'...

Verstuurd vanaf mijn Xperia-smartphone met Tapatalk
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Modbreak:
fullquote uit vorige post verwijderd
nickz schreef:Djeezes... Hoeveel betaalt de voetbalbond eigenlijk voor al die reclame? Langs alle kanten word je om de oren geslagen met die zever. Iedereen MOET en ZAL die Rode Duivels leuk vinden, de wedstrijden volgen, supporteren met onnozele vlaggetjes, spiegelhoezen en andere rommel. Zelfde met de app van HLN.be: schakel onder 'pushberichtgeving' alle sporten (inclusief voetbal!) uit en enkel nieuws in en toch word je lastiggevallen telkens dat die pipo's een bal in een net schoppen...

De moderne 'brood en spelen', het plebs laat zich graag manipuleren om dat leuk te vinden en daarmee mee te doen... Ik heb overigens niets tegen mensen die écht in voetbal geïnteresseerd zijn, wel tegen al die onnozelaars die als schapen met de kudde meelopen terwijl ze niets van voetbal kennen en er buiten een WK of EK nooit naar kijken. Als je dan in een stad aan een drukke baan woont heb je ook nog eens al die debielen die al claxonnerend door de straten rijden en roepen na een 'overwinning'...

Verstuurd vanaf mijn Xperia-smartphone met Tapatalk
Ik vind voetbal achterlijk. Kijk elk land zal wel eens random winnen, dat een groot deel van de bevolking zich dan optrekt aan het feit dat zijn land gewonnen heeft, en dat de verliezers dan depressief en aggressief worden ..... dat is gewoon debiel als je je geluk laat afhangen van een externe factor die je niet onder controle hebt. Dat is basiskennis NLP, maar het plebs kent natuurlijk niks van zelfontwikkeling.

Het feit dat er na matchen krapuul tegen mekaar vecht, auto's klaxxoneren, dat is er voor mij allemaal te veel aan. Waarom schaffen ze dit gewoon niet af? Het levert de machtskakkerlakken meer op om de bevolking te sussen met voetbal met de nodige calamiteiten die eraan verbonden zijn, dan het af te schaffen, want oh het plebs zou misschien eens wakker kunnen worden en in opstand komen omdat ze tijd hebben om na te denken, dat ze werken voor een kleine elite die op hun kap zich verrijkt.

Dus vul de tijd van het plebs met idiote TV programma's en dom vermaak, zo heb je ze onder controle, en komen ze niet in opstand tegen hun onderdrukkers, de procentueel kleine elite waarvoor ze werken.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1533
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

ub4b schreef:Dus vul de tijd van het plebs met idiotie en dom vermaak, zo heb je ze onder controle, en komen ze niet in opstand tegen hun onderdrukkers.
Inderdaad! Dat deden de Romeinen meer dan 2000 jaar geleden al met hun 'brood en spelen' en vandaag werkt dat nog steeds...
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

nickz schreef:
ub4b schreef:Dus vul de tijd van het plebs met idiotie en dom vermaak, zo heb je ze onder controle, en komen ze niet in opstand tegen hun onderdrukkers.
Inderdaad! Dat deden de Romeinen meer dan 2000 jaar geleden al met hun 'brood en spelen' en vandaag werkt dat nog steeds...
Deze omschrijft het met mooiere woorden, ik heb er zelf geen mooie woorden voor:

http://www.indymedia.be/index.html%3Fq= ... 10198.html

En zelfs politici geven het toe:

http://bertanciaux.be/brood-en-spelen/
Brood en Spelen, een veelbeproefde techniek voor het omzeilen van de democratie.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Zouden ze niet beter zo'n gevaarlijke sport afschaffen?

http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode- ... eden.dhtml
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”