laatse factuur

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
Remco12
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 jun 2012, 12:31

Beste,

Ik zit met een probleem aangaande de laaste factuur bij base Home Pack 4.
Ik ben overgestapt en is nu de2de maal een herinnering ontvang dat ik de laatste factuur niet heb betaald.Volgens hun klantendienst MOET ik deze factuur NIET betalen aangezien ik tijdig heb ogezegd en gevraagd om in mijn geval op 15/11 de diensten te stoppen.
Nu aan de telefoon reeds 2x zei men dat het in orde ging komen.Internet abonnement wordt steeds 1 maand voruit betaald dus ...........
Dus vanaf 12/11 overgestapt en abonnement liep van 16/11 tot 17/12. Dus ik weiger te betalen.Geen kosten voor telefoon dus ..........
Kan iemand van de administratie van base hier helpen.
Of iemand anders raad.

Met vriendelijek groeten, en alvast een voorspoedig en gelukkig 2014.

Remco 12
Remco12
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 jun 2012, 12:31

Besten,

Ondertussen is probleem opgelost na een aangetekend schrijven.
Bericht ontvangen van klantendienst telefonisch dat we deze factuur niet hoeven te betalen.

Met vriendelijke groeten,
Remco12
LoewieKatorz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

Dat wilt nog niets zeggen, want bij Base geraken aangetekende zendingen wel eens 'zoek'. Spreek van ondervinding!
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”