vraag om info

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
Remco12
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 jun 2012, 12:31

Beste,

Vandaag eens gebeld naar Snow voor info. Ik heb nu een home pack 4 van base en ik wilde weten wat de kosten zijn voor overschakeling naar Snow VDSL. Nu de man aan de telefoon wilde mij altijd maar een pack aanbieden met TV internet en telefoon voor 39 euro per maand + normaal 199 Euro kosten ttz 100 euro voor de administratiekosten en 99 euro voor de technieker die moet langskomen.
Nu met promo is dat maar 99 euro.Hoelang ??? en nadien???
Nu ik heb hem gezegd dat ik eigenlijk enkel internet + telefoon wou. Nu voor 35 euro , ik vroeg naar de kosten en daar heeft hij niet op geantwoord. Weet iemand iets daarvan???? Ook nog een vraag doet base iets voor bestaande klanten ??? Is er dan ook webmail beschikbaar.
Zijn er alternatieven voor 35 euro + miniamale kosten voor VDSL?
Uw bericht en en reacties zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Remco 12
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 60 keer

Ik geloof dat de kost nu 99 euro is voor installatie 1 toestel. (50 euro activatie + 50 euro modem valt weg iirc).
Indien er kabel moet getrokken worden of extra toestellen moeten worden geinstalleerd dan kan er wel iets bijkomen.

Als je enkel internet + telefoon wilt dan is Scarlet misschien interessanter, 40 euro per maand maar gratis installatie met alles inbegrepen & 50 euro activatiekost. Of Scarlet internet vdsl2 35 euro, 50 euro activatie & dan voip gebruiken voor telefoon.
Remco12
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 jun 2012, 12:31

Beste,

Ik had nog een vraagje ivm met Snow
Weet iemand hoeveel e-mail adressen je krijgt ? Nu bij hoemepack 4- 1 adres met mogelijkheid aliassen aan te maken.
Is dit mt VDSL 2 internet ook mogelijk?? Is webmail standaard ook mogelijk ???
Blijkbaar op een ander topic hier staat er dat je standaard GEEN e mail adres krijgt??
Klopt dit??? indien dit zo zou zijn wel een groot gemis denkt ik.Graag iemand met een duidelijk antwoord van de staff aub.

Graag een bericht je terug aub?

Met vriendelijke groeten,

Remco12
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”