'Geheugenverlies'

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Mobile Vikings gebruiker (ik dus) is het wachtwoord (pincode) van voicemail vergeten, dus wordt automatisch geblokkeerd na 3de poging, stem zegt, om de deblokkeren gelieve naar de klantendienst te bellen (base) op 1999.
MV: Na een paar menu's doorlopen te hebben en 5 minuten wachttijd.
Base medewerker: Ik verbind u door met een andere persoon
MV: Oke geen probleem, dat zijn we toch al gewoon van Telenet en andere bedrijven...
Base medewerker: (na mijn uitleg te doen over mijn vergeten pincode) : Mijnheer, u weet toch wel dat u bij BASE bent, (al roepend) en NIET bij Mobile Vikings? U bent helemaal verkeerd, u heeft er zelf voor gekozen om over te stappen naar MV en nu belt u ons? U bent niet slim?
MV: Ik leg uit dat de stem op de voicemail me zei Base te contacteren
Base medewerker: U bent bij de concurrentie en u vraagt mij om u problemen op te lossen?
MV: Mobile vikings gebruikt toch het netwerk van BASE en de voicemail etc. ?!
Base medewerker: U mag ons daarvoor niet bellen (agressieve toon)
MV: Kan ik uw naam een krijgen mijnheer, ik vind dat u niet normaal reageert.
Base medewerker: Ik heb deze in het begin gezegd, u heeft echt geheugenverlies !!!!
(Hangt de telefoon op)

na een paar minuten bekomen van de shock bel ik het 078 nummer van Mobile vikings
Na 10 seconden DIRECT iemand aan de lijn, geen menu's die ervoor gaat zorgen dat ik binnen een paar uur nieuw paswoord heb, heel beleefd en zonder problemen.

Amai :o
Gebruikersavatar
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 818
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 184 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 3 keer

Heb je heb het verhaal over base gedaan? Het zou me niet verwonderen dat het een vergissing van hen is dat je de opdracht gekregen hebt naar base te bellen. Eén of andere instelling in hun voicemailsysteem ofzo.
Gebruikersavatar
krisken
userbase crew
userbase crew
Berichten: 19763
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

jezus...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

tis zo dat er iets mis is met het voicemal systeem.
Maar tis toch ook zo de base medewerker vriendelijk had kunnen blijven en dit gewoon uitleggen.
Base verdient toch genoeg aan Mobile Vikings klanten.
Gebruikersavatar
depeje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 818
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 184 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 3 keer

Uiteraard.
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 654 keer
Bedankt: 40 keer

Haha :P Das nen goeie xD
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1294
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

http://www.base.be/nl/contact

Mailke sturen met het uur van uw oproep en uw telefoonnummer.
Zelfs als je verkeerd bent, moeten ze u deftig behandelen.
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Ach ja, zal ik mss wel doen... In ieder geval was de medewerker wel trouw aan de visie van het bedrijf ...
"base, freedom of speech"

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3057
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 666 keer
Bedankt: 227 keer
Recent bedankt: 2 keer

Toen onze oude BelgacomTV decoder deze wereld verliet, heb ik ook eerst een uur met een Belgacom medewerkster aan de lijn gehangen vooraleer die doorhad dat je daarvoor toch via Scarlet moet bellen ondanks de grote sticker bovenop de decoder: "Bij technisch probleem, bel naar Belgacom". Gelukkig hebben ze bij Belgacom medewerksters die zwoel 'nog eventjes geduld' kunnen zeggen ipv mensen uit te kafferen :-D
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”