'Geheugenverlies'

Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 08 Mar 2011
Bedankt: 14 keer
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer

'Geheugenverlies'

Berichtdoor Michael » 06 Jun 2012, 17:05

Mobile Vikings gebruiker (ik dus) is het wachtwoord (pincode) van voicemail vergeten, dus wordt automatisch geblokkeerd na 3de poging, stem zegt, om de deblokkeren gelieve naar de klantendienst te bellen (base) op 1999.
MV: Na een paar menu's doorlopen te hebben en 5 minuten wachttijd.
Base medewerker: Ik verbind u door met een andere persoon
MV: Oke geen probleem, dat zijn we toch al gewoon van Telenet en andere bedrijven...
Base medewerker: (na mijn uitleg te doen over mijn vergeten pincode) : Mijnheer, u weet toch wel dat u bij BASE bent, (al roepend) en NIET bij Mobile Vikings? U bent helemaal verkeerd, u heeft er zelf voor gekozen om over te stappen naar MV en nu belt u ons? U bent niet slim?
MV: Ik leg uit dat de stem op de voicemail me zei Base te contacteren
Base medewerker: U bent bij de concurrentie en u vraagt mij om u problemen op te lossen?
MV: Mobile vikings gebruikt toch het netwerk van BASE en de voicemail etc. ?!
Base medewerker: U mag ons daarvoor niet bellen (agressieve toon)
MV: Kan ik uw naam een krijgen mijnheer, ik vind dat u niet normaal reageert.
Base medewerker: Ik heb deze in het begin gezegd, u heeft echt geheugenverlies !!!!
(Hangt de telefoon op)

na een paar minuten bekomen van de shock bel ik het 078 nummer van Mobile vikings
Na 10 seconden DIRECT iemand aan de lijn, geen menu's die ervoor gaat zorgen dat ik binnen een paar uur nieuw paswoord heb, heel beleefd en zonder problemen.

Amai :o

Gebruikersavatar
depeje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 561
Lid geworden op: 22 Jan 2011
Locatie: Herent
Bedankt: 27 keer
Uitgedeelde bedankjes: 132 keer
Contact:

Re: 'Geheugenverlies'

Berichtdoor depeje » 06 Jun 2012, 17:14

Heb je heb het verhaal over base gedaan? Het zou me niet verwonderen dat het een vergissing van hen is dat je de opdracht gekregen hebt naar base te bellen. Eén of andere instelling in hun voicemailsysteem ofzo.

Gebruikersavatar
krisken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 18201
Lid geworden op: 07 Nov 2006
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Bedankt: 884 keer
Recent bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 1741 keer
Contact:

Re: 'Geheugenverlies'

Berichtdoor krisken » 06 Jun 2012, 17:26

jezus...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië + Billi (2x 100/30Mbps profiel)
Telefonie = WeePee + Speakup + Billi + OVH
GSM = Orange Koala Smartphone + Scarlet Red
TV = Bhaalu + Netflix + Orange
Netwerk = Mikrotik & UBNT powered

redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1474
Lid geworden op: 26 Okt 2005
Bedankt: 75 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer

Re: 'Geheugenverlies'

Berichtdoor redman » 06 Jun 2012, 17:42

tis zo dat er iets mis is met het voicemal systeem.
Maar tis toch ook zo de base medewerker vriendelijk had kunnen blijven en dit gewoon uitleggen.
Base verdient toch genoeg aan Mobile Vikings klanten.
Afbeelding

Gebruikersavatar
depeje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 561
Lid geworden op: 22 Jan 2011
Locatie: Herent
Bedankt: 27 keer
Uitgedeelde bedankjes: 132 keer
Contact:

Re: 'Geheugenverlies'

Berichtdoor depeje » 06 Jun 2012, 17:43

Uiteraard.

tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 Aug 2011
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Bedankt: 40 keer
Uitgedeelde bedankjes: 652 keer
Contact:

Re: 'Geheugenverlies'

Berichtdoor tendonsie » 06 Jun 2012, 17:44

Haha :P Das nen goeie xD

Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: 05 Jul 2008
Bedankt: 121 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer

Re: 'Geheugenverlies'

Berichtdoor Ramaht » 06 Jun 2012, 18:51

http://www.base.be/nl/contact

Mailke sturen met het uur van uw oproep en uw telefoonnummer.
Zelfs als je verkeerd bent, moeten ze u deftig behandelen.

Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 08 Mar 2011
Bedankt: 14 keer
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer

Re: 'Geheugenverlies'

Berichtdoor Michael » 06 Jun 2012, 19:02

Ach ja, zal ik mss wel doen... In ieder geval was de medewerker wel trouw aan de visie van het bedrijf ...
"base, freedom of speech"

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Gebruikersavatar
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2241
Lid geworden op: 18 Dec 2004
Locatie: 053 Aalst
Bedankt: 146 keer
Uitgedeelde bedankjes: 415 keer

Re: 'Geheugenverlies'

Berichtdoor cptKangaroo » 06 Jun 2012, 21:03

Toen onze oude BelgacomTV decoder deze wereld verliet, heb ik ook eerst een uur met een Belgacom medewerkster aan de lijn gehangen vooraleer die doorhad dat je daarvoor toch via Scarlet moet bellen ondanks de grote sticker bovenop de decoder: "Bij technisch probleem, bel naar Belgacom". Gelukkig hebben ze bij Belgacom medewerksters die zwoel 'nog eventjes geduld' kunnen zeggen ipv mensen uit te kafferen :-D


Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten