BASE Pro Europe (zelfstandigen) = 5 euro ex btw besparen

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Vroeger had je BASE Pro Travel, 50 euro en onbeperkt bellen binnen Europa.
Nu heb je BASE Pro Europe, die maar 45 euro kost.

Het verschil tussen beide is slechts 1 GB aan data, dus Pro Travel klanten krijgen 16 GB ipv 15 GB.

Een kennis die zelfstandige is, mailde dan maar base:

-> BASE
"Dus eigenlijk komt het erop neer, dat wij als Pro Travel klant 5 euro extra betalen om dan 1GB extra te hebben. Want het Pro Europe abo heb je 15GB voor 45 euro. Nogal duur toch die 1GB."
Antwoord base:
Geachte klant,

Indien u actief blijft op uw bestaande tariefplan zal u 5€ extra betalen voor 1gb data extra. U kan steeds van tariefplan veranderen
Als klant moet je dus steeds hun tariefplannen opvolgen, anders wordt je gen*

MODS: topic staat in foute categorie, nu pas gezien
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2382
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 359 keer
Bedankt: 165 keer

ub4b schreef: Als klant moet je dus steeds hun tariefplannen opvolgen, anders wordt je gen*
Is dat niet iets wat je constant doet, en zelfs bij de concurrentie kijken?
Het "gen*" snap ik ook niet, je bent toch een contract aangegaan met bepaalde voorwaarden. Dat verandert niet.

Of moeten providers helpen om voor iedereen het beste plan te zoeken...?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5071
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 3 keer

Waar klaag jij nu over? :bang:

Gsm abbonementen zijn zo makkelijk te veranderen. Je hangt niet vast aan dat contract :roll:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7188
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 373 keer

Dat is toch al altijd zo geweest !!!!
Klant moet altijd zelf het initiatief nemen, dat is hier al verschillende keren gezegd.
Je zou moeten weten hoeveel klanten nog op tariefplannen van voor 2010 en zelfs voor 2000 zitten dan zou je verschieten.
Heb een klein jaartje geleden zelfs gehoord van iemand die bij base werkt dat er nog mensen op hun eerste tariefplan prepaid zitten .
ik denk dat het 1 2 3 noemde en goedkoop was in de daluren.
iphone 8+ : orange xtreme
iphone 13 : max 512gb orange xtreme
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile + fiber in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb extra surf
M_016
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 817
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 95 keer

Ter info:
https://www.dekamer.be/doc/CCRI/html/52/ic585x.html
5.02 Minister Vincent Van Quickenborne: Mijnheer de voorzitter, mijnheer Deseyn, §4 van artikel 110 van de wet voorziet niet in een afwijking van de voor de operatoren geldende verplichting om ten minste een keer per jaar op de factuur van elke abonnee het meest voordelige tarief te vermelden. Een verwijzing naar een call center kan enkel een aanvulling op voornoemde verplichting zijn. Ze kan ze echter niet vervangen.

-> Dus conform de telecomwet dient een operator een klant minstens éénmaal per jaar - via de factuur - in te lichten over het voor de betrokken klant in functie van zijn verbruik bij de betrokken operator mogelijke beste tarief; uiteraard dient de klant vervolgens zelf initiatief te nemen om al dan niet aanpassingen te laten doorvoeren
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6111
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 244 keer
Bedankt: 582 keer
Recent bedankt: 8 keer

Dan moet je natuurlijk wel je factuur lezen.
Sommige mensen willen nu eenmaal veel betalen voor iets wat goedkoper kan. Gelukkig, dat maakt dat wij minder moeten betalen.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”