. bundle file

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

hallo

Hopelijk vind ik hier iemand die weet hoe je een bundle file moet uitpakken / installeren in Mac OS. het gaat om XLDFlacOutput.bundle nodig voor XLD. Zit hier ruim een uur op te zoeken
Alvast bedankt

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Even om het in context te plaatsen: heb je die nog nodig? Ik gebruik ook regelmatig XLD en kan gewoon in de settings FLAC als output selecteren zonder .bundle files.

EDIT: excuses, dacht dat het een plugin was. Correcte plaats voor die file is XLD.app/Contents/PlugIns/ . Daar kom je door te rechtsklikken op het XLD.app bestand in je 'Applications' folder en 'Show Package Contents' te kiezen. Daar krijg je dan de map Contents te zien, die een map 'PlugIns' bevat. Dat is waar bij mij het 'XLDFlacOutput.bundle' bestand staat.

Indien het niet lukt is het waarschijnlijk gemakkelijker om gewoon XLD opnieuw te downloaden en te installeren.
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

ik zag dat xld als huidige flac versie 1.3.1 gebruikt maar die dateert al van 2014 en nu is er versie 1.3.2. Jammer dat als je XLD installeert dat die niet automatisch de nieuwste flac meepakt

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

heb je dan die flac bundle file niet nodig? welke tutorial heb jij gevolgd? die van hydrogenaudio of beathau5com of nog een andere?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Op die manier. Je hebt dus een nieuwe XLDFlacOutput.bundle die de nieuwe FLAC versie implementeert? Het oorspronkelijke .bundle bestand vervangen zou dan moeten volstaan vermoed ik.
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

het vreemde is dat wanner ik in terminal cd naar de Plugins map dat die leeg schijnt? en doe ik sudo sh. /file. bundle krijg ik is a directory

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

volgens xld heb ik versie 1.3.1 van flac maar volgens de terminal heb ik niks

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Bart_Herbots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 02 jun 2015, 20:39

oef dank u het is gelukt amai ja uiteindelijk simpel en daar zat ik al zolang op te zoeken

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”