iCoyote v10

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Vandaag het volgende ontvangen:
'De nieuwe iCoyote update zou als alles goed verloopt bij Apple zelf, beschikbaar zijn binnen 10 dagen.'

Heb ook maar even gevraagd hoe het zit voor Android, dat werd niet vermeld. Ikzelf heb Android dus ik heb weinig aan de info over iPhone.
Op Android zou het in principe vrij snel op vrijgegeven kunnen worden. Misschien dat ze de update ondanks dat gelijktijdig willen uitrollen.
kimme
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 jan 2014, 13:44
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Als het zo lang heeft moeten duren hoop ik dat ze zo goed als heel de app opnieuw hebben gemaakt maar dan tegoei. Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn zeker? :)
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Zonet dit ontvangen van Coyote:
De nieuwe iCoyote update is vanaf vandaag beschikbaar op Android.

Hier alleszins nog geen updatemelding ontvangen, ook niet bij manueel checken van updates in de Play Store.

Ik zal ook eens vragen naar een uitgebreide changelog.

Edit*

In het Frans heb ik ze ontvangen (Google translate er tegenaan gegooid):
De algemene grote veranderingen:

AImproved Bluetooth management.
- New bluetooth options:
Profile choice HSP / A2DP
Ability to add a lag when using the HSP profile to avoid truncating voice announcements
Ability to force the use of sound on the speakers of the smartphone despite the connection to a USB or Bluetooth media
- Added zoom in compass mode
- Ability to force a synchronization account directly from the menu "My Account"
- Ability to disable specific options BT directly from the main menu.
- Fixed startup problems.
- Improved application stability
- Added a button to test the audio setup in the setting menu
kimme
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 jan 2014, 13:44
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Niks nuttig dus...
Moeten ze daar nu 2 maand over doen?

Edit:
Hier zonet ook de update binnen gekregen.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Kan het zijn dat het in de nieuwe interface te simpel is om een flitser aan te melden ipv file of andere dingen?
Ik krijg wat meer valse meldingen sinds kort (oude interface, op Windows Phone). Of een flitser waar gewoon een auto stil staat/file is, etc...
kimme
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 jan 2014, 13:44
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

MClaeys schreef:Kan het zijn dat het in de nieuwe interface te simpel is om een flitser aan te melden ipv file of andere dingen?
Ik krijg wat meer valse meldingen sinds kort (oude interface, op Windows Phone). Of een flitser waar gewoon een auto stil staat/file is, etc...
Heb ik inderdaad ook al ondervonden. Heel vaak foute meldingen!
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Via de widget is het altijd al vrij makkelijk geweest om snel te rapporteren en als je dan de foute hebt aangeduid is het al om zeep, maar dat was in v8 ook al het geval.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

kimme schreef:Niks nuttig dus...
Moeten ze daar nu 2 maand over doen?

Edit:
Hier zonet ook de update binnen gekregen.
Heb je de mogelijkheid om de .apk te uploaden naar Google Drive ofzo en hier te delen?
kimme
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 jan 2014, 13:44
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

jnsvr schreef:
kimme schreef:Niks nuttig dus...
Moeten ze daar nu 2 maand over doen?

Edit:
Hier zonet ook de update binnen gekregen.
Heb je de mogelijkheid om de .apk te uploaden naar Google Drive ofzo en hier te delen?
Ik zit op iOS dus ik denk niet dat jullie er veel aan zullen hebben...
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Aha ! Nee inderdaad :-)
kimme
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 jan 2014, 13:44
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

jnsvr schreef:Aha ! Nee inderdaad :-)
Normaal gezien ga ik vandaag een Android dubbeldin installeren in de wagen dus dan zal ik iets meer kunnen meepraten hierover.
Ik hoop gewoon dat hij mijn 2e sim van Mobistar ook koppelt aan het coyote abonnement zodat ik deze daarin kan gebruiken. Das afwachten natuurlijk.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

In verband met foute meldingen: bij mij zijn de mobiele flitsmeldingen nu te vroeg. Een goeie 300/400m telkens.
In het begin drukte ik dan: NEE om te bevestigen dat hij er niet meer stond, en dan iets verder zag je hem pas staan :/
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Ondertussen hier ook de update ontvangen. Straks eens uitproberen of er merkbare verschillen zijn.
Wel een gehele intro nu met uitleg, dat zou er de eerste versie ook ingezeten mogen hebben.
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 376 keer
Bedankt: 346 keer

Het is gewoon waardeloos geworden voor mij, ik ga niet meer verlengen. Ik gebruikte de app vooral voor ongevallen, file en objecten op de baan (heeft me eens gered van een ongeval omdat ik op tijd kon anticiperen). Nu is gewoon alles een flitspaal... File op de ring = flitspaal. Ongeval = flitspaal. Object op baan is rijdende flitscamera, etc... Als je te hard rijd hoor je die meldingen nog vanwege het waarschuwingsgeluid, maar anders heb je er gewoon niks meer aan. Ik tracht me zoveel mogelijk aan de snelheid te houden, dus die meldingen zijn niet echt heel nuttig meer dan.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Ah dat is bij mij wel niet het geval?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Ik kan me ook niet direct vinden in de situatie dat alles als een flitspaal gemeld zou zijn. Alles werkt hier eigenlijk naar behoren.
Ik heb nu eens in proef een Coyote Mini in gebruik genomen.

Ik krijg moeilijk vat op de kostprijs van iCoyote (€50/jaar -of €30 in promotie) tov de Coyote Mini (€179 voor het toestel -https://www.coyotesystems.be/nl/product ... P3rJN97x4- én daar moet je dan bovenop ook nog eens abonnementsmaanden betalen à €144 voor 1 jaar.

Met iCoyote heb je
Voordeel
+ Navigatie (Coyote mini heeft dit niet)
+ Het gemak van het op je smartphone te hebben, dus geen extra toestel (je toestel heb je altijd bij, Coyote mini neem ik niet bepaald mee op zak)
+ Heb je énkel de abonnementskostprijs, die dan ook nog eens bijna een derde bedraagt van het abonnement van de Coyote Mini.
Mogelijk nadeel
- Roamingskosten als je in het buitenland zou rijden (Bij de Coyote Mini zit een simkaart ingebouwd en heb je dus geen 'extra' kosten)

Wil je gebruik maken van Coyote, dan is het toch wel het slimste om gebruik te maken van iCoyote. Of zie ik iets over het hoofd dat de -extreme- meerkost kost zou rechtvaarden?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2840
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Neen, maar er gingen verhalen de ronde dat de HW versie, dus niet de app, sneller zou reageren.
Ik heb het éénmalig getest in de wagen bij een kameraad, en op een paar verkenners na, gaven ze dezelfde info.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

De iCoyote promo is terug op 3 en 4 mei.
Afbeelding
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4027
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 102 keer

Om elke 5 minuten een melding te krijgen: rijdende mobiele (=stilstaand voertuig), nee voorlopig geen abonnement voor mij.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1156
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

silencer schreef:Om elke 5 minuten een melding te krijgen: rijdende mobiele (=stilstaand voertuig), nee voorlopig geen abonnement voor mij.
Heb je dit probleem al aangehaald bij hen? Buiten die van jou lees ik geen klachten die hetzelfde beschrijft.
Laatst gewijzigd door jnsvr 03 mei 2016, 16:14, in totaal 1 gewijzigd.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Ik en mijn vriendin gebruiken ook beiden icoyote op de iphone en ook nergens last van. Werkt perfect


Sent from my iPhone using Tapatalk
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4027
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 102 keer

jnsvr schreef:
silencer schreef:Om elke 5 minuten een melding te krijgen: rijdende mobiele (=stilstaand voertuig), nee voorlopig geen abonnement voor mij.
Heb je dit probleem al aangehaald bij hen? Buiten die van jou lees ik geen klachten die hetzelfde beschrijft.
Staat bij anderen al op de play store gemeld (en op diverse fora). Ik gebruik wel de versie 8.1.9 (30 trials)
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 22 keer

Hier v10.0.59 voor iOS. Kun je niet updaten naar nieuwere versie?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”