iPad toetsenbord klik

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Een buur kwam daarstraks langs met z'n iPad die geen toetsenbord klik meer heeft.

Op het eerste gezicht lijkt alles correct te staan en andere geluiden werken wel ?

Iemand een idee ?
rpr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 14 keer

butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 478 keer
Bedankt: 110 keer

Andere geluiden werken wel, ook meldingen? Kijk ook eens na of de iPad niet op do not disturb of in silent mode staat.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ik dacht dat alleen geluid bij het bekijken van Youtube filmpjes werkte... nieuwe berichtjes in WhatsApp, FB, ... maken dus ook geen geluidje. Het volume staat trouwens op maximum (geen mute of silent mode dus), do not disturb staat niet aan en keyboard clicks staan aan.

Gisteren heb ik het ding nog voorzien van de laatste versie... maar geen gevolg.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6350
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1287 keer
Bedankt: 486 keer
Recent bedankt: 2 keer

r2504 schreef:Het volume staat trouwens op maximum (geen mute of silent mode dus), do not disturb staat niet aan en keyboard clicks staan aan.
Goed oppassen, want je hebt 2 onafhankelijke volume instellingen. De ene heeft een icoontje van een luidspreker en is voor media, de andere een icoontje van een bel en is voor notificaties. LIjkt er dus op dat het daaraan ligt en het volume voor notificaties op 0 staat.
Ik merk nu zelf dat als je op het homescreen de volume knoppen gebruikt, dat hij het media-volume aanpast. Ik ben er behoorlijk zeker van dat dat vroeger het notificatie-volume was ! Ik zie nu dat je het notificatie-volume instelt onder Instellingen - Geluiden, en daar dus de eerste slider. Daar heb je ook een toggle om toe te laten die te wijzigen met de volume knoppen. Blijkbaar staat die uit. Misschien is dit veranderd in iOS 12.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ik zal morgen eens langsgaan en kijken hoe het precies in elkaar zat.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”