QoS en eigen netwerk.

Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Exact hoe ik me voel over volume limieten !
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

flakey schreef:
Heb zelf al ervaring gehad met een isp die beloofde dat je oneindig veel volume kon bijkopen en je raad het: na een paar maanden gelimiteerd op 30GB sand en niets meer bijkopen. Met zo'n foefjes moet je bij mij dus ook niet afkomen. De limiet is 20GB en daarmee basta, vergeet het maar dat je tot 176GB volume kan bijkopen daar geloof ik niets van.
Ach ja als je eens even de tijd neemt om het forum eens na te gaan. Of gewoon nog maar even te vragen naar ervaringen dan zou je weten dat het geen loze beloftes zijn en dat je wel degelijk tot 200GB kan gaan zonder enig probleem.
Op vlak van expertise, snelheid en correctheid is het een hemelsbreed verschil tussen Realdsl en A2F vroeger.

Als je daarmee stelt dat dat de beste 50€ is die je ooit uitgegeven hebt dan stel ik me toch vragen hoor.

Een tevreden EDPNET MAX6 DYN gebruiker.
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Ach ja als je eens even de tijd neemt om het forum eens na te gaan. Of gewoon nog maar even te vragen naar ervaringen dan zou je weten dat het geen loze beloftes zijn en dat je wel degelijk tot 200GB kan gaan zonder enig probleem.
Wat is het verschil tussen RealDSL en edpnet? Ze bieden beide quasi unlimited trafiek aan voor dezelfde prijs.

Het verschil is simpel, als er zich bij edpnet problemen voordoen door de heavy leechers kan men simpelweg zeggen: de datalimiet is 20GB, daar heb je toch voor getekend?

Ik zeg niet dat dit zal gebeuren maar het kán wel. Ik heb het zelf al meegemaakt met euphony. Zij boden destijds ook ongelimiteerd volume aan mits bijbetalen. Wel na een paar maanden was het gedaan en kreeg je nog juist de limiet die in het contract vermeld stond. En dan heb ik nog een vergoeding wegens contractbreuk kunnen betalen ook.

Als jij A2F en RealDSL zonder enige reden over dezelfde kam mag scheren mag ik dat ook met edpnet en euphony.
Als je daarmee stelt dat dat de beste 50€ is die je ooit uitgegeven hebt dan stel ik me toch vragen hoor.
Wat voor vragen stel jij je dan? Ik ben tevreden met een stabiele snelheid van 2 à 2.5 mbits/sec zonder datalimiet. Dik zijn geld waard in mijn ogen.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1606
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 63 keer

flakey schreef:
Ach ja als je eens even de tijd neemt om het forum eens na te gaan. Of gewoon nog maar even te vragen naar ervaringen dan zou je weten dat het geen loze beloftes zijn en dat je wel degelijk tot 200GB kan gaan zonder enig probleem.
Wat is het verschil tussen RealDSL en edpnet? Ze bieden beide quasi unlimited trafiek aan voor dezelfde prijs.

Het verschil is simpel, als er zich bij edpnet problemen voordoen door de heavy leechers kan men simpelweg zeggen: de datalimiet is 20GB, daar heb je toch voor getekend?
Inderdaad. RealDSL heeft ook wel het voordeel dat ze vast IP hebben. Zeer handig als je eigen servertje wilt draaien.
RealDSL probeert trouwens vooral de leecher te overhalen, waar EDPnet ook gewone klanten wilt overhalen. Je moet zeggen, 20GB voor 29€/maand is een prima prijs, en zelfs de moeite om te nemen als je slechts 5GB de maand verbruikt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

flakey schreef:Het verschil is simpel, als er zich bij edpnet problemen voordoen door de heavy leechers kan men simpelweg zeggen: de datalimiet is 20GB, daar heb je toch voor getekend?
Bij EDPnet is er geen issue van "heavy leechers" omdat er gewoon geen FUP is. Het contract zegt 20 GB, en de rest is bij betalen... het zou anders zijn moest de rest oogluikend worden toegelaten (dan heb je er officieel namelijk ook geen recht op).

Feit blijft dat EDPnet reeds veel heeft bewezen... en RealDSL juist nog niets (behalve dat het loze beloftes kan maken en ondertussen de klanten hun centjes netjes aanneemt).
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

van de website van edpnet:
EDPnet behoudt het recht om de maximum limiet van 100 GB te verlagen indien de performantie van het netwerk niet meer gegarandeerd zou kunnen worden.
Zegt genoeg denk ik... Officieel heb je dus recht op 20GB, niets meer en niets minder. En dat foefje van 200GB is er gewoon om klanten te lokken (en dan vooral de leecher)
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

flakey schreef: Zegt genoeg denk ik... Officieel heb je dus recht op 20GB, niets meer en niets minder. En dat foefje van 200GB is er gewoon om klanten te lokken (en dan vooral de leecher)
zever :)

ten eerste; standaard mag je tot 60 gig gaan; dat kan je laten verhogen tot 100 , als er echter performance problemen optreden in een bepaalde regio door dat er veel abuse is van die 100gig optie; dan kan edpnet dat terugbrengen tot 60gig ....

dus die 60gig is wel degelijk een real value ...

Ten tweede heefet edpnet al genoeg bewezen dat het een goeie isp is; die maatregelen neemt als er problemen zijn ... er waren na de stormloop op de max6 abo's een paar performance issue's; die waren in no-time opgelost ...

Edpnet heeft ook alle adsl2fit klanten tijdelijk overgenomen toen die op fles gingen; toen zijn er ook 2dagen kleine performance issue's geweest; en toen waren hun transit connections al geupgrade ....

Langs de andere kant heb je realdsl; die na een half jaar nog steeds geen orde op zaken heeft kunnen stellen ... die "lost het op" door alle klanten op qos te zetten en te laten zien hoe goed ze hun zaakjes voor elkaar hebben ...

ik zou zegge; informeer je; voor je begint te zeveren ;) Want het is al bewezen welke isp actie neemt (edpnet), en welke isp met zijn duimen draait; beloftes doet; en de klanten beperkt in hun traffiek en speed (realdsl ).
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

flakey schreef: Als jij A2F en RealDSL zonder enige reden over dezelfde kam mag scheren mag ik dat ook met edpnet en euphony.
Heb ik dat dan gedaan? Nee toch, ik stel alleen maar vast dat de expertise, snelheid en performantie vele keren beter is dan realdsl en a2f destijds. Jij gaat weliswaar euphony en edpnet vergelijken en dat is helemaal verkeerd. Het zijn gewoon totaal andere formules.
flakey schreef: Wat voor vragen stel jij je dan? Ik ben tevreden met een stabiele snelheid van 2 à 2.5 mbits/sec zonder datalimiet. Dik zijn geld waard in mijn ogen.
Uit het forum is op te maken dat hun verbinding alles behalve stabiel is jij praat over jezelf als het over snelheid gaat (2 a 2.5mbit) maar de vele andere gebruikers hebben dát soms nog niet. Zie onderstaande! Geef er één die niet tevreden is met de manier van werken van edpnet.
Limburg schreef: http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 134 kbit/s or 17 kbyte/s
- Upload speed : 95 kbit/s or 12 kbyte/s
Sun Mar 12 2006 at 22:30:53 UTC+0100

Packetloss van het afgelopen uur, over 3600 pings: 28%, in pieken zelfs tot 90%
Moeten zulke klanten dan ook vinden dat het hun beste 50€ was?[/b]
rapweg
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2005, 15:09

FlashBlue schreef: ik zou zegge; informeer je; voor je begint te zeveren ;) Want het is al bewezen welke isp actie neemt (edpnet), en welke isp met zijn duimen draait; beloftes doet; en de klanten beperkt in hun traffiek en speed (realdsl ).
Ik zou hetzelfde kunnen zeggen, ik ben klant van realDSL en buiten die qos (die ondertussen verdwenen is) heb ik nooit beperkingen van traffiek en snelheid gezien, dus wat jij aanhaalt is ook niet volledig correct.

Alweer een bijdrage in het oneindige getouwtrek...
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

ten eerste; standaard mag je tot 60 gig gaan
Ok, 60Gig dan. Moet je daarom zo'n tirade afsteken, phew...
Jij gaat weliswaar euphony en edpnet vergelijken en dat is helemaal verkeerd. Het zijn gewoon totaal andere formules.
Neen, dat waren identiek dezelfde formules. Die afzetters veranderden gewoon de voorwaarden van het contract! EDPnet moet dat niet eens doen, ze kunnen je zo limiteren naar 60GB.
Moeten zulke klanten dan ook vinden dat het hun beste 50€ was?
Neen, ik spreek alleen voor mezelf.
Geef er één die niet tevreden is met de manier van werken van edpnet.
Hier verspil ik mijn tijd niet aan, ontevreden klanten heb je altijd en overal.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

hoe staat het nu eigenlijk met die qos en overzetten naar het nieuwe netwerk..
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 maa 2004, 17:05

wil ik ook wel weten.. al lang nix meer gehoord van realdsl..
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Blijkbaar is er geen QoS meer, althans dat beweren sommigen hier toch. Hoe kan je dat nagaan?
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

flakey schreef:
ten eerste; standaard mag je tot 60 gig gaan
Ok, 60Gig dan. Moet je daarom zo'n tirade afsteken, phew..
'k heb het al eens eerder vermeld in een ander topic.. dit is nu eens een realdsl topic ... het is 20gig (40 gig mits nachtsurfen), 60gig mits bijkopen van volume.. 100gig op request onder voorbehoud, maar aan den andere kant ik geloof nooit dat edpnet terug zou komen op die 100gig ze kunnen het gemakkelijk aan en ik zie ze dit nog niet zomaar veranderen het is een degelijke isp.. volgens mij is't gewoon een failsafe..

als dit als 100 gig wordt aanzien dan heb je bij skynet onbeperkt volume !!!!! want daar is volgens mij geen limiet op het bijkopen van volume blokken !

dus volgens mij is het niet gewoon om klanten te lokken..
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Ofloo schreef:dus volgens mij is het niet gewoon om klanten te lokken..
Neen waarschijnlijk niet en het zál wel een degelijke isp zijn. Mijn uitspraken zijn gebaseerd op pure speculatie en mijn subjectieve ervaring met een andere isp.

Maar zo wordt er ook telkens over Realdsl geschreven, nooit feiten altijd pure speculatie en persoonlijke meningen. Op die manier kan je elke isp zwartmaken en dat wil ik maar even aantonen.

Maar soit, ik geef het op. Blijkbaar wekt RealDSL om de één of andere reden bij sommige mensen gewoon frustratie op. Mensen die dat er nog niet eens klant bij zijn.

Voer voor een psycholoog imo.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

r2504 schreef: Feit blijft dat EDPnet reeds veel heeft bewezen... en RealDSL juist nog niets (behalve dat het loze beloftes kan maken en ondertussen de klanten hun centjes netjes aanneemt).
Hier heb je nu eens een stevig punt aangehaald... we zitten midden Maart en men broekzakken zitten al vol belofte's ! En wat is het resultaat hier in mijn geval... sinds QoS uitstaat is het 50% erger geworden !
Ivm de eigen server, schrijf da maar allemaal op uwen buik... want gratis kunnen ze niemand overzetten op de nieuwe server (als rdsl al die kosten op zich moeten dragen zijn ze morgen failliet) feit is dat telenet dat allemaal tegenhoud. Dus weeral de zoveelste loze belofte die ze uit hun mouw schudden.
Dus laat me aub vertrekken dat ik op zoek kan gaan naar een volwaardige provider, al heb ik limieten etc... het kan me geen bal meer schelen !
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 771
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

flakey schreef: Maar zo wordt er ook telkens over Realdsl geschreven, nooit feiten altijd pure speculatie en persoonlijke meningen. Op die manier kan je elke isp zwartmaken en dat wil ik maar even aantonen.

Maar soit, ik geef het op. Blijkbaar wekt RealDSL om de één of andere reden bij sommige mensen gewoon frustratie op. Mensen die dat er nog niet eens klant bij zijn.
Ik ben 10 maanden klant geweest bij RDSL. Ik had een aantal grote frustraties.
-Gebrekkige klantenservice
-Grote snelheidsproblemen
-Packetloss
Ik zit nu gelukkig bij een ander en heb nu,
-deskundige en vriendelijke klantenservice
-Grote snelheid
-geen packetloss
Met mijn huidig verbruik kom ik zelfs goedkoper uit ook.
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

flakey schreef:Maar zo wordt er ook telkens over Realdsl geschreven, nooit feiten altijd pure speculatie en persoonlijke meningen. Op die manier kan je elke isp zwartmaken en dat wil ik maar even aantonen.
Nooit feiten?! Het forum puilt uit van de feiten. De gemiddelde forumganger hier die klant is van realdsl is volgens mij wel hun doelgroep. Trouwens de realdsl gebruikers die hier hun gedachten ventileren zijn volgens mij toch wel een belangrijk deel van het totaal aantal klanten van hen. Mijns inziens belangrijk genoeg om hen de juiste antwoorden te geven, zelfs op dit forum zoals edpnet. En dat is nu wel eens een vergelijking :lol:
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Jaja... en die QoS? Hoe zit het daar nu mee? Is er iemand die daar iets zinnigs over te zeggen heeft? Is hij er nu nog of niet?
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 169 keer
Recent bedankt: 1 keer
Contacteer:

Qos ? ...welke Qos ?
ik heb hier al dagen geen Qos of cap meer gezien
alles inlusief de nieuwsgroepen lopen hier op elk uur vd dag als een zonnetje. :)
Greetz cyberbug

Afbeelding
Icecubes
Member
Member
Berichten: 71
Lid geworden op: 02 maa 2006, 11:37

cyberbug schreef:Qos ? ...welke Qos ?
ik heb hier al dagen geen Qos of cap meer gezien
alles inlusief de nieuwsgroepen lopen hier op elk uur vd dag als een zonnetje. :)
Idem hier, QoS is al een tijdje weg.

Zalig zo :-D
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Ik merk hier geen enkel verschil maar zit dan ook nooit op nieuwsgroepen dus ik maak zelden gebruik van mijn volledige snelheid of poort 119.

Ik doe af en toe wel eens een speedtest en merk nu misschien wel een iets hogere snelheid.

Toch spijtig dat RealDSL niets lost over het waarom van de afschaffing van de QoS.
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 maa 2004, 17:05

heb een supportticket gestuurd voor meer info te krijgen en dit is het antwoord :


Beste,

De QoS is uitgeschakeld,
Wij zijn momenteel bezig met de overschakelin naar ons nieuw netwertk.

Vriendelijke groeten,
Peter Quintiens

RealROOT
Borkelstraat 2/4
B-2900 Schoten
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Jep, heb ook juist officieel de bevestiging gehad van RDSL! :-D :-D
De overschakeling zal per regio worden toegepast.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Lekker hoor sinds de QoS is uitgeschakeld...
haal nog maar maximum 60k/sec in Turnhout
op dit moment zelfs geen 5k/sec meer :(

Aangetekend schrijven is verstuurd... ik wil er vanaf en men contract ten einde zien, dankzij al de loze belofte's die ze me nu al 4maanden naar men hoofd slingeren ! Voor mij is het niet conform met hun specifikatie's ...

Ze weten begod dat hier de meeste problemen zijn, waarom lossen ze het dan niet op ? omdat ze gewoon nie weten wat eraan te doen, zo simpel is het !!! Waarom mailen ze mij niet met updates ? Ik betaal niks meer voor ik een degelijk antwoord krijg op men aangetekende brief !

Ben echt erdoor gefrustreerd aan het geraken, en kan er zelfs niet meer van slapen...
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Hier ook Turnhout, snelheid lag de laatste 6-7 maanden tussen 0 en 100 k/sec, sinds een paar weken is het soms 300 k/sec vooral als ik met meerdere threads download, behalve overdag op schooldagen :?

Via poort 119 haal ik nooit meer dan 100k/sec, maakt niet uit welke newsserver of hoeveel threads ik gebruik. Ik heb verschillende clients geprobeerd met hetzelfde resultaat. Bij de buren haal ik een hogere snelheid (~420 k/sec) met de paid newsserver, maar die hebben ADSL van Belgacom. Is QOS dan niet overal uitgeschakeld en cappen ze in Turnhout omdat ze daar nog steeds snelheidsproblemen hebben?
posessor
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 sep 2004, 17:45

ze beginnen echt tegen te steken, mijn kl*ten dat ze QoS uitgeschakeld hebben, ik haal maar rond de 105-110 KB/s op alle poorten behalve 25/80/110/443. Als ik de laatst genoemde poorten gebruik in Frostwire, uTorrent en eMule dan haal ik de 300 KB/s anders niet. Ze mogen dat wel eens uitleggen!!
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Realroot is blijkbaar niets meer dan een bende bedriegers, net zoals Adsl2fit indertijd. Massaal opzeggen en laat ze stikken met hun problemen, het is hun eigen schuld.
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 maa 2004, 17:05

posessor schreef:ze beginnen echt tegen te steken, mijn kl*ten dat ze QoS uitgeschakeld hebben, ik haal maar rond de 105-110 KB/s op alle poorten behalve 25/80/110/443. Als ik de laatst genoemde poorten gebruik in Frostwire, uTorrent en eMule dan haal ik de 300 KB/s anders niet. Ze mogen dat wel eens uitleggen!!
mijn torrents gaan anders op heel andere poorten.. en die halen wel 250kb+
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

-------down-up---- kbps-- (userbase speedtest)
RealDSL 36 51 15-04-2006 17:52
RealDSL 33 46 15-04-2006 17:45
RealDSL 24 27 15-04-2006 17:44
Daarom is de Qos nog steeds nodig.
Capaciteit wordt ongelijk verdeeld over het netwerk en in bepaalde delen van België werkt het anders helemaal niet meer.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 294 kbit/s or 37 kbyte/s
- Upload speed : 421 kbit/s or 53 kbyte/s
Sat Apr 15 2006 at 19:47:33 UTC+0200

met packetloss 5-30%
Bijlagen
pl.jpg
(12 KiB) 5509 keer gedownload
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Het is duidelijk dat de adult-movie-streams die RealRoot over het Realdsl netwerk verzorgt een betere Qos hebben dan de gewone gebruikers hebben.

Code: Selecteer alles

"Datum      Tijd   kBps  kbps  Download"
16-04-2006  02:11  14.5   116  EXTREEM LAAG!
16-04-2006  01:55  16.6   132  EXTREEM LAAG!
16-04-2006  01:39  26.9   215  ZEER LAAG
16-04-2006  01:24  149   1192  
16-04-2006  01:09  135   1080  
16-04-2006  00:54  51.2   409  ZEER LAAG
16-04-2006  00:38  35.6   284  ZEER LAAG
16-04-2006  00:23  17.1   136  EXTREEM LAAG!
16-04-2006  00:08  17.8   142  EXTREEM LAAG!
15-04-2006  23:52  12.3    98  EXTREEM LAAG!
15-04-2006  23:36  16.8   134  EXTREEM LAAG!
15-04-2006  23:21  22.2   177  EXTREEM LAAG!
15-04-2006  23:05  29.4   235  ZEER LAAG
15-04-2006  22:50  282   2256  
15-04-2006  22:34  182   1456  
15-04-2006  22:19  281   2248  
15-04-2006  22:04  284   2272  
15-04-2006  21:49  282   2256  
15-04-2006  21:34  297   2376  
15-04-2006  21:19  29.8   238  ZEER LAAG
15-04-2006  21:04  21.7   173  EXTREEM LAAG!
15-04-2006  20:48  19.7   157  EXTREEM LAAG!
15-04-2006  20:33  19.8   158  EXTREEM LAAG!
15-04-2006  20:17  23.0   184  EXTREEM LAAG!
15-04-2006  20:02  32.6   260  ZEER LAAG
15-04-2006  19:46  36.1   288  ZEER LAAG
15-04-2006  19:31  83.4   667  laag
15-04-2006  19:15  64.5   516  laag
15-04-2006  19:00  252   2016  
15-04-2006  18:45  237   1896  
15-04-2006  18:30  131   1048  
15-04-2006  18:15  247   1976  
15-04-2006  18:00  35.0   280  ZEER LAAG
15-04-2006  17:44  32.8   262  ZEER LAAG
15-04-2006  17:29  72.7   581  laag
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Limburg schreef:Het is duidelijk dat de adult-movie-streams die RealRoot over het Realdsl netwerk verzorgt een betere Qos hebben dan de gewone gebruikers hebben.
waarom denk je dat in de beginperiode de snelheid van het realdsl netwerk zo traag was tijdens de kantooruren? er werd bw opengehouden voor de bedrijven ten nadele van de particuliere klanten. ondertussen is dit wel al veranderd maar toch..
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Praetorian schreef:waarom denk je dat in de beginperiode de snelheid van het realdsl netwerk zo traag was tijdens de kantooruren? er werd bw opengehouden voor de bedrijven ten nadele van de particuliere klanten. ondertussen is dit wel al veranderd maar toch..
Die beginperiode liep hier van half augustus tot begin deze maand (7.5 maanden dus), ze hebben de eerste maanden volgehouden dat het probleem bij Telenet Solutions lag....de leugenaars.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”