Alle RealDSL gebruikers moeten hun gebruikersnaam aanpassen.

zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

In voorbereiding van de overschakeling naar ons eigen netwerk zal de klant een aanpassing moeten doen aan zijn gebruikersnaam. Deze aanpassing houd in dat de gebruiker de extensie "@realdsl.be" toevoegt aan zijn gebruikersnaam. Let op! Alles is in klein letters!

Hier een voorbeeld:
rdsl0123 word [email protected]

Beide logins zullen de eerste 3 weken van januari blijven werken. Na die 3 weken zal de oude manier van inloggen gedeactiveerd worden.

Deze melding zal ook nog via post verstuurd worden naar alle RealDSL klanten.

Je kan deze post ook terugvinden op onze nieuwe support site

PS: Deze site moet nog geïntegreerd worden met de realdsl site.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Het ziet er in elk geval veelbelovend uit, nu nog ni vergeten het rond te mailen en g(e/ijle) zijt goe bezig :-)

Enneuh bedankt voor de waarschuwing VOORAF :wink:


Edit : "AOL Users Click Here" erhm ... :roll:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Robbe schreef:
Edit : "AOL Users Click Here" erhm ... :roll:
waar krijg je dat? :)
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

RealDSL mail schreef: Thank you for registering at our Support Desk. You will need to activate your account before you can login, you can do so by clicking on the link below. You have to complete this last step only once and your account will be activated:

Activate: http://support.realdsl.be/index.php?_
<a href="http://support.realdsl.be/index.php?_">AOL Users Click Here</a>

Please do let us know if you have any questions.
Bij de activatie mail, die met het "Registratie in afwachting voor RealROOT Helpdesk" label :-)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

jwouters schreef:Beide logins zullen de eerste 3 weken van januari blijven werken. Na die 3 weken zal de oude manier van inloggen gedeactiveerd worden.
Zal dat het moment van omschakeling naar het nieuwe netwerk zijn?
(en de daaruit voortvloeiende snelheidsverbetering?)
Laatst gewijzigd door Limburg 30 dec 2005, 16:31, in totaal 1 gewijzigd.
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Limburg schreef:
jwouters schreef:Beide logins zullen de eerste 3 weken van januari blijven werken. Na die 3 weken zal de oude manier van inloggen gedeactiveerd worden.
Zal dat het moment van omschakeling zijn naar het nieuwe netwerk?
(en de daaruit voortkomende snelheidsverbetering?)
Dat zullen we toch in een ver stadium moeten zijn ... maar dat wil niet zeggen dat we dan overschakelen.
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 maa 2004, 17:05

de login dan pas aanpassen in de eerste weken van januari.. als ik nu aanpas werkt het dus nimeer ? :)
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Tracer07 schreef:de login dan pas aanpassen in de eerste weken van januari.. als ik nu aanpas werkt het dus nimeer ? :)
je mag hem vanaf nu aanpassen.
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

hehe eindelijk goed nieuws :-)
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 771
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Tja, nieuws is het in elk geval.
Nu nog even hopen dat het een verbetering inhoud.
Ik hoop in elk geval van wel. :???:
soul
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 mei 2005, 23:07

Sinds vandaag kan ik geen enkele site meer bezoeken na 5 min geconnect te zijn.
Als ik iets ping heb ik meestal timeout of echt hoge ms.

Als'k disconnect en terug connect dan werkt et terug voor paar minuten en dan is et weer gedaan, ik heb mijn username verandert en heb nog steeds hetzelfde probleem dus

Zijn er nog mensen die dit hebben of is dit normaal omwille van de overschakeling ?
rds
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 dec 2005, 01:02
Locatie: Brecht

Zal je nu jullie een eigen netwerk hebben nog 121 euro aansluitkosten moeten betalen? Eigenlijk moet je bij jullie prijzen 10 euro/maand bijrekenen voor die 121 euro op een jaar gezien.
wh4t3v3r
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:24

rds schreef:Zal je nu jullie een eigen netwerk hebben nog 121 euro aansluitkosten moeten betalen? Eigenlijk moet je bij jullie prijzen 10 euro/maand bijrekenen voor die 121 euro op een jaar gezien.

het eerste deel van je verbinding gaat nog steeds via belgacom en je zal nog altijd ene bgc abo moetten hebben als ik mij niet vergis dus dit zal naar alle waarschijnlijkheid niets veranderen aan de aansluitkost
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

wh4t3v3r schreef:
rds schreef:Zal je nu jullie een eigen netwerk hebben nog 121 euro aansluitkosten moeten betalen? Eigenlijk moet je bij jullie prijzen 10 euro/maand bijrekenen voor die 121 euro op een jaar gezien.

het eerste deel van je verbinding gaat nog steeds via belgacom en je zal nog altijd ene bgc abo moetten hebben als ik mij niet vergis dus dit zal naar alle waarschijnlijkheid niets veranderen aan de aansluitkost
als ik mij goed herinner was die hoge setup vanwege telenet solutions..
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Bedankt voor de info.
Ik hoop dat het ook een kwaliteitsverbetering van de downstream inhoud
want die is de laatste tijd niet te doen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ofloo schreef:als ik mij goed herinner was die hoge setup vanwege telenet solutions..
Wat men een mens toch allemaal kan wijsmaken... TN Solutions was gewoon een carrier (prijs is puur voor bandbreedte) en heeft dus absoluut geen weet van het aantal gebruikers, laat staan aansluitingskosten voor een specifieke gebruiker.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

die 120 euro is voor een technieker van belgacom te sturen die jou tel lijntje op een dslam poort hangt die dedicaded is voor realdsl
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

prodata schreef:die 120 euro is voor een technieker van belgacom te sturen die jou tel lijntje op een dslam poort hangt die dedicaded is voor realdsl
Kosten die voor andere ADSL providers dus identiek zjn, alléén moet je die daar niet betalen en verdienen ze die terug in de hoop dat je lang een geoede klant blijft.

RealDSL is eerder het princiepe van hit and run... zo weinig mogelijk onkosten, en zoveel mogelijk eruit trachten te halen. De resultaten zijn dan ook zoals verwacht...
paradaf
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 dec 2005, 19:30

wanneer zal ik eens wat goed nieuws lezen ???

paradaf
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

r2504 schreef: Kosten die voor andere ADSL providers dus identiek zjn, alléén moet je die daar niet betalen en verdienen ze die terug in de hoop dat je lang een geoede klant blijft.

RealDSL is eerder het princiepe van hit and run... zo weinig mogelijk onkosten, en zoveel mogelijk eruit trachten te halen. De resultaten zijn dan ook zoals verwacht...
Joeng joeng ... RealDSL moet wel degelijk die aansluitkosten doorbetalen aan Telenet Solutions ! Als ge der nix van af weet stuur dan zo geen verhaaltjes de wereld in ! Informeer u eerst maar eens beter !
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

paradaf schreef:wanneer zal ik eens wat goed nieuws lezen ???

paradaf
Ik denk trouwens dat deze thread goed nieuws is ! Overschakeling naar hun eigen netwerk ...
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

Wanneer gaan alle realdsl gebruikers overgeschakeld zijn naar hun eigen netwerk? Gaat dit grote gevolgen hebben voor snelheid/stabiliteit/pings ?
Ik zou toch graag de lage pings van telenet solutions willen behouden. De toekomst zal het wel uitwijzen.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

man man, hoe weet jij nu dat die lage pings bij telenet zitten...
Telenet speelt een kleine doch belangrijke rol, maar lage pings is het geheel van het netwerk dat telt, dus van jou PC tot op de server, heel dit path dient goed te zijn...
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

Niet dat het persee mijn zaken zijn maar wie is die r2504 ? concurrent, misnoegde oud werknemer,... ?

Nu RealDSL zou ik nu ook niet direct pakken om eerlijk te zijn, zit goed waar ik zit (Easynet) maar die kerel valt mij door zijn anti houding zo enorm op.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Silence schreef: Nu RealDSL zou ik nu ook niet direct pakken om eerlijk te zijn, zit goed waar ik zit (Easynet) maar die kerel valt mij door zijn anti houding zo enorm op.
Wel spijtig dat Easynet geen particulieren meer doet :( ... anders een toppie provider !
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 aug 2005, 23:36

prodata schreef:man man, hoe weet jij nu dat die lage pings bij telenet zitten...
Telenet speelt een kleine doch belangrijke rol, maar lage pings is het geheel van het netwerk dat telt, dus van jou PC tot op de server, heel dit path dient goed te zijn...
Dat ze nu via telenet solutions gaan en ik lage pings heb, wijst er in ieder geval op dat telenet solutions geen slechte zwakke schakel is. Je gaat me niet vertellen dat als ze via een andere partij gaan dit geen gevolgen gaat hebben op mijn pingtijden etc. Goed of slecht, tzal wel iets verschil maken.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

zeppos4 schreef: Dat ze nu via telenet solutions gaan en ik lage pings heb, wijst er in ieder geval op dat telenet solutions geen slechte zwakke schakel is. Je gaat me niet vertellen dat als ze via een andere partij gaan dit geen gevolgen gaat hebben op mijn pingtijden etc. Goed of slecht, tzal wel iets verschil maken.
Heb jij al eens een traceroute gedaan naar je gameserver ? Heb je daar 1 keer telenet zien verschijnen ( tenzij de gameservers bij telenet zijn gehost )! Alle routing gebeurt door RealROUTE !
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Silence schreef:Niet dat het persee mijn zaken zijn maar wie is die r2504 ? concurrent, misnoegde oud werknemer,... ?
Nope, heb nooit bij welke provider dan ook gewerkt... niet bij TN (ben er wel klant), niet bij BGC, niet bij A2F, niet bij RealDSL... Ik heb gewoon ooit een keer de stommiteit gedaan A2F aan te bevelen aan vrienden welke mij een jaar lang hebben verweten dat het rommel was (konden amper surfen of iets downloaden en geloofde ook hopeloos dat het wel ging beteren).
Silence schreef: die kerel valt mij door zijn anti houding zo enorm op.
Je begrijpt blijkbaar het verschil niet tussen "anti" en "realistisch". Ten tijde van het A2F debacle is mij ook veel negativiteit verweten... wel, je mag de postings er altijd eens op nalezen...

In het ganse RealDSL heb ik mij tot op heden zeer stil gehouden... maar het verhaal is identiek aan A2F en het is droevig dat sommige mensen zo naief blijven in dit alles. Ik beschouw het dus moreel m'n plicht af en toe eens een nuchtere en correcte opmerking te geven over de nonsens die ik hier lees. (want buiten wat rond de pot te draaien en de opmerking te negeren heeft RealDSL er trouwens nooit een antwoord op gegeven)

Het is aan jou om er iets mee te doen of niet !
wh4t3v3r
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:24

pff zie niet in wat er negatief is aan realdsl .. geef eens wat concrete voorbeelden ? ik ben al enkele maanden klant .. de activatie is niet erg vlot verlopen, facturen zijn altijd te laat, en 3 dagen ben ik gecapped geweest .. maar dit stelt echt absoluut niets voor in mijn ogen, je moet idd realistisch blijven, Realroot is een relatief klein bedrijf die probeert op een innovatieve manier zich op de ISP markt te gooien, ik zou graag iedereen die altijd zit te klagen beter zien doen. ik ben zeer tevreden over mijn abo en zou niet meer terug naar telenet gaan, zelfs niet met de 20mbit die ze eind januarie beloven.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

wh4t3v3r schreef:pff zie niet in wat er negatief is aan realdsl .. geef eens wat concrete voorbeelden ? ik ben al enkele maanden klant .. de activatie is niet erg vlot verlopen, facturen zijn altijd te laat, en 3 dagen ben ik gecapped geweest .. maar dit stelt echt absoluut niets voor in mijn ogen, je moet idd realistisch blijven, Realroot is een relatief klein bedrijf die probeert op een innovatieve manier zich op de ISP markt te gooien, ik zou graag iedereen die altijd zit te klagen beter zien doen. ik ben zeer tevreden over mijn abo en zou niet meer terug naar telenet gaan, zelfs niet met de 20mbit die ze eind januarie beloven.
duh wie ingodsnaam neemt er nu telenet .. die mogen zelfs 1gigabit aanbieden.. wat is het punt 8gig download.. 2gig is upload zelfs als het 30 gig is, dan zijn er nog de poort blokkeringen .. -_-

ik heb eens gebeld naar die idioten, vroeg of de poorten openstonden.. ja ja ja zegde ze.. na nog eens te benadrukken dat andere abo's van hun het wel doen.. en ik vroeg of ze zeker waren .. kwam eindelijk uit dat het dus wel geblokkeerd was. Dan vroegen ze waarvoor ik die poorten nodig had en deden ze of ik een misdaad ging begaan en dachten ze het te weten :idea: , "Je mag geen vpn draaien ze".. zegde ze uiteindelijk.. :???: er zijn geen woorden voor :roll:
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

wh4t3v3r schreef:pff zie niet in wat er negatief is aan realdsl .. geef eens wat concrete voorbeelden ? ik ben al enkele maanden klant .. de activatie is niet erg vlot verlopen, facturen zijn altijd te laat, en 3 dagen ben ik gecapped geweest .. maar dit stelt echt absoluut niets voor in mijn ogen
Jij bent snel tevreden!
Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Ofloo schreef:ik heb eens gebeld naar die idioten, vroeg of de poorten openstonden.. ja ja ja zegde ze.. na nog eens te benadrukken dat andere abo's van hun het wel doen.. en ik vroeg of ze zeker waren .. kwam eindelijk uit dat het dus wel geblokkeerd was. Dan vroegen ze waarvoor ik die poorten nodig had en deden ze of ik een misdaad ging begaan en dachten ze het te weten :idea: , "Je mag geen vpn draaien ze".. zegde ze uiteindelijk.. :???: er zijn geen woorden voor :roll:
Ze hebben gelijk, jij mag geen servers draaien met hun abonnement, dsu waarom heb je dan open ports nodig? :p
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

SeNsEi Ze0n schreef: Ze hebben gelijk, jij mag geen servers draaien met hun abonnement, dsu waarom heb je dan open ports nodig? :p
Algoed dat er passive FTP bestaat, want anders had je wel inkomende poort nodig.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

SeNsEi Ze0n schreef:
Ofloo schreef:ik heb eens gebeld naar die idioten, vroeg of de poorten openstonden.. ja ja ja zegde ze.. na nog eens te benadrukken dat andere abo's van hun het wel doen.. en ik vroeg of ze zeker waren .. kwam eindelijk uit dat het dus wel geblokkeerd was. Dan vroegen ze waarvoor ik die poorten nodig had en deden ze of ik een misdaad ging begaan en dachten ze het te weten :idea: , "Je mag geen vpn draaien ze".. zegde ze uiteindelijk.. :???: er zijn geen woorden voor :roll:
Ze hebben gelijk, jij mag geen servers draaien met hun abonnement, dsu waarom heb je dan open ports nodig? :p
correctie je mag geen publieke servers draaien dacht ik..
rapweg
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2005, 15:09

ff terug on topic: geprobeerd met de @realdsl.be suffix in te loggen maar lijkt hier nog niet te werken, iemand soortgelijke ervaringen?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

rapweg schreef:ff terug on topic: geprobeerd met de @realdsl.be suffix in te loggen maar lijkt hier nog niet te werken, iemand soortgelijke ervaringen?
bij mij werkt het allemaal perfect :-)
als ge deze informatiegebruikt en het gaat nog mis, dan kunt ge u best is een ticket maken op hun gloednieuw support systeem :idea:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

wh4t3v3r schreef:Realroot is een relatief klein bedrijf die probeert op een innovatieve manier zich op de ISP markt te gooien, ik zou graag iedereen die altijd zit te klagen beter zien doen.
Wat een nonsens... ISP spelen is een kwestie van je DSLAM poorten bij BGC te huren, en te zorgen (lees huren) voor een achterliggend netwerk met voldoende capaciteit. Voor de rest zo effcient mogelijk werken door zoveel mogelijk te besparen op administratie en helpdesk.

Als je echter te dom bent om de belasting van je netwerk verkeerd in te schatten, en een compleet foute overbookingsfactor gebruikt, tja dan zit je met een hoop ellende die je enkel kan oplossen met meer geld... dat je niet hebt omdat je teveel belooft voor te weinig centen.

Ieder verstandig mens kan hier de gevolgen op lange termijn van zien ! (we hebben hier verleden jaar nog een mooi voorbeeld van gezien)

De opmerking van beter doen is trouwens al even grote nonsens... als je een produkt verkoopt moet dit goed zijn, niet meer, niet minder (of ben je ook tevreden als je met een nieuwe auto ook maar 30 km/u kan rijden ?). Verstandige mensen beginnen er trouwens niet aan op de Belgische markt (of waarom dacht je dat er zo weinig ISP's zijn met een FUP).
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

r2504 schreef:Wat een nonsens... ISP spelen is een kwestie van je DSLAM poorten bij BGC te huren, en te zorgen (lees huren) voor een achterliggend netwerk met voldoende capaciteit.
Helaas heb je daar een prijs geplakt door een monopolist en da's by default niet-marktconform.
r2504 schreef:Verstandige mensen beginnen er trouwens niet aan op de Belgische markt (of waarom dacht je dat er zo weinig ISP's zijn met een FUP).
Omdat we 2 parallele monopolies hebben (kabel / telefoon) m.a.w. concurrentie te laag, prijs te hoog. Want de ISPs die ADSL aanbieden door de DSLAMs van BGC gebruiken kun je bezwaarlijk concurrenten van BGC noemen, ze moeten zwaar in de pas lopen van wat BGC hen dicteert.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

rapweg schreef:ff terug on topic: geprobeerd met de @realdsl.be suffix in te loggen maar lijkt hier nog niet te werken, iemand soortgelijke ervaringen?
bij mij werkt het perfect ze..
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Deej_1977 schreef:Omdat we 2 parallele monopolies hebben (kabel / telefoon) m.a.w. concurrentie te laag, prijs te hoog. Want de ISPs die ADSL aanbieden door de DSLAMs van BGC gebruiken kun je bezwaarlijk concurrenten van BGC noemen, ze moeten zwaar in de pas lopen van wat BGC hen dicteert.
Daar gaat heel de discussie niet over... dat zijn feiten die door iedereen bekend zijn (en ik ben daar al evenmin blij mij als jij), en als je een nieuwe ISP start hou je daar dan ook rekening mee. Een ISP (of welk bedrijf dan ook) starten doe je niet met een zotte kop, maar hopelijk met een deftig business plan !

Spijtig genoeg doen ISP's met FUP het nog steeds met een zotte kop, of zijn ze wel heel naief over wat hun klanten er gaan doorsleuren. Feit blijft dat het hun eigen domme fout is (spijtig voor de klanten) want al het overige is bekend (je kan achteraf moeilijk afkomen met het feit dat BGC te duur was).
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”