[RealDSL] Ervaring-uitwisseling - Deel 3

Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Ofloo schreef:
netdata schreef:
Ofloo schreef: Trouwens eigenlijk is dit een beetje belachelijk, RealDSL had ook SDSL, waar ze toch ook SLA aanbieden, deze mensen moeten toch ook binnen een bepaalde tijd geholpen worden. Je moet support ook niet aannemen voor 1 publiek, je kan best support van residentiële klanten delen met die van professionele klanten.
Als ik het me goed voor heb krijgen mensen die een SLA kopen de GSM nummer van de NOC engineer die toch iets meer bereikbaar zijn dan de helpdesk nummers
Dan hadden ze support moeten uitbesteden aan een call center.
Zoals ik reeds zei das echt wel prijzig...
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Eigenlijk waren ze ook niet uit op support leveren, wat ergens wel begrijp maar geen connectie en dergelijke zullen toch wel ergens mogen gemeld worden, trouwens dat ze niet echt support leverden stond ook in hun faq, je moet achteraf niet komen janken, wanneer er dan weinig of geen support is, maar zoals ik eerder aanhaalde netwerk problemen langs rdsl zijn kant mochten wel gemeld worden, vooral zaken zoals migraties en dergelijke. Daar heb je ook geen support voor nodig ze wisten je factuur toch in je mailbox te krijgen dus een waarschuwing erbij voegen zal dan toch niet zoveel werk zijn..
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Ofloo schreef:Eigenlijk waren ze ook niet uit op support leveren, wat ergens wel begrijp maar geen connectie en dergelijke zullen toch wel ergens mogen gemeld worden, trouwens dat ze niet echt support leverden stond ook in hun faq, je moet achteraf niet komen janken, wanneer er dan weinig of geen support is, maar zoals ik eerder aanhaalde netwerk problemen langs rdsl zijn kant mochten wel gemeld worden, vooral zaken zoals migraties en dergelijke. Daar heb je ook geen support voor nodig ze wisten je factuur toch in je mailbox te krijgen dus een waarschuwing erbij voegen zal dan toch niet zoveel werk zijn..
Daar ben ik het volledig mee eens met jou.
Ik weet dat de gebruikers van rdsl onheus behandeld werden op het laatste. Wat ik totaal niet goedkeur, maarja...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ofloo schreef:Eigenlijk waren ze ook niet uit op support leveren
Een netwerk moet gewoon altijd werken... dat staat volledig los van support ! Bij RealDSL ontbraken op het laatste trouwens beide, en dan betaal je gewoon voor gebakken lucht.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

r2504 schreef:
Ofloo schreef:Eigenlijk waren ze ook niet uit op support leveren
Een netwerk moet gewoon altijd werken... dat staat volledig los van support ! Bij RealDSL ontbraken op het laatste trouwens beide, en dan betaal je gewoon voor gebakken lucht.
Hier moet ik je een beetje bijtreden maar,

Het netwerk van realroot wordt dag en nacht bewaakt door SNMP, ping, en protocol testen. Dit op automatische wijze.
Dus het netwerk wordt wel UP gehouden.

Wat met rdsl?
dit was op een bepaald moment een verloren zaak ( meer onkosten dan opbrengsten) en dan heeft men klanten laten vallen... zoals iedereen wel weet.
Met als idee iedere klant die opstapt maakt geen onkosten meer.

Ik ben hier totaal tegen... maarja
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

netdata schreef:Wat met rdsl?
dit was op een bepaald moment een verloren zaak ( meer onkosten dan opbrengsten) en dan heeft men klanten laten vallen... zoals iedereen wel weet.
Met als idee iedere klant die opstapt maakt geen onkosten meer.
Dat geeft aan dat er nooit grondig is nagedacht over het business model... ofwel zorgt een klant voor winst, ofwel niet (al is het niet zo rechtlijnig, maar meer is normaal nog meer winst)... het is dus absurd dat je ze eerst gaat binnen halen, en daarna terug buitenwerken. Ze maakten dan trouwens geen onkosten meer, maar zeker ook geen inkomsten.

Enfin, eigenlijk moet er over deze provider niets meer geschreven worden... alléén spijtig dat er misschien nog onwetende klanten inlopen.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

voordat het overgenomen is door mobistar was er niks mis, altijd online geweest, geen gleidende meter, een mooie fup.
200-300GB was geen probleem, bijna alles kon.

Maar nu ben ik niet meer zo tevreden, soms lange downtime, 75GB limiet, met daar nog eens een gleidende meter bij :cry:

En reageren op m'n aangetekende brief doen ze ook al niet, ik wil zo graag Dommmel gaan.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Silver_Rain schreef:En reageren op m'n aangetekende brief doen ze ook al niet, ik wil zo graag Dommmel gaan.
Hebt ge in uw aangetekend schrijven gezet dat indien er voor een bepaalde datum geen reactie is, er van automatisch akkoord voor verbreking is ?

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Vampier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 maa 2004, 15:56

En reageren op m'n aangetekende brief doen ze ook al niet, ik wil zo graag Dommmel gaan.

Gewoon aanmelden bij dommel en dan komt alles in orde
heb ik zelf ook gedaan
aangetekende brief gestuurd
dezelfde dag dommel aangevraagd en verder niet afgewacht
wel even de redenvan opzeggen gebruiken en verwijzen naar het artikel van eenzijdige veranderingen


veel SUXXES
I'm no man i'm no women i'm a BAT
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Robbe schreef:
Silver_Rain schreef:En reageren op m'n aangetekende brief doen ze ook al niet, ik wil zo graag Dommmel gaan.
Hebt ge in uw aangetekend schrijven gezet dat indien er voor een bepaalde datum geen reactie is, er van automatisch akkoord voor verbreking is ?
Nee, maar dan kan ik eventueel wel een nieuwe briefsturen.
wil toch in orde zijn, niet dat ik binnenkort een deurwaarder voor de duer heb staan :P
ronron261
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 07 jul 2005, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

@Silver_Rain

dit ik ik mijn opzeg brief gezet.
Indien er na 7 dagen na ontvangst niet op dit schrijven word gereageerd mag ik aannemen dat dit schrijven door jullie word aanvaard. Dit schrijven word jullie via aangetekend schrijven en via fax toegezonden.
Waarbij ik een kopie dag na het aangetekend schrijven heb laten faxen vanop het loket van mijn bank. Heb nog een getuige erbij op die manier.
Zelfs al aanvaarden ze de brief niet of openen ze hem niet niet, kunnen ze niet zeggen dat ze van niets weten doordat ze hem op twee verschillende manieren
hebben gekregen en je heb zo zelfs een getuige van het verzenden van de fax.

groeten
Ronald
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

mja support leveren ze niet en communiceren doen ze ook al niet.
nooit iets gehoord van m'n aangetekende brief. ze kunnen de hoogste boom in (en hopen da ze der uitvallen :twisted: ).
ik hoop alleen voor die cain (nee een hoofdletter verdient 'm nie) dat ik 'm nooit tegenkom... :twisted: heb trouwens al meerdere keren zin gehad om 'm ne keer persoonlijk een "bezoekje" te brengen... :twisted:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ontevreden zijn, tot daar aan toe. Maar onvolwassen gaan doen, dat is voopr niets nodig hoor.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 771
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Maar ik begrijp hem wel hoor.
Eigenlijk is de cain ne groten bandiet.
Aan mij zal hij in elk geval nooit nog ne frank verdienen.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Cain is een zakenman... Zakenmensen doen soms dingen die misschien niet echt proper zijn, maar hun doel is niet om proper te zijn maar om winst te maken eh :)
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Goendi schreef:Cain is een zakenman... Zakenmensen doen soms dingen die misschien niet echt proper zijn, maar hun doel is niet om proper te zijn maar om winst te maken eh :)
Als dat dan nog eens lukte spring ik je bij ;-)
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2187
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Indien er na 7 dagen na ontvangst niet op dit schrijven word gereageerd mag ik aannemen dat dit schrijven door jullie word aanvaard. Dit schrijven word jullie via aangetekend schrijven en via fax toegezonden.
Ik zou het wel niet letterlijk overnemen :-)
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

alfadude schreef:Maar ik begrijp hem wel hoor.
Eigenlijk is de cain ne groten bandiet.
Aan mij zal hij in elk geval nooit nog ne frank verdienen.
Aan mij ook niet, integendeel hij heeft zelfs verlies geleden :twisted:

Wel spijtig dat het zo gegaan is maar ja, ik zou het erger vinden als hij het anders gedaan had, nu heeft hem een beetje wat hij verdient.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

ik had eigelijk een aangetekende brief gestuurd met daarin de vraag welke stappen ik moest ondernemen om wettelijk in orde te zijn met de opzegging van hun contract, maar zoals hier al gezegd is kan ik dus beter een aangetekende brief sturen waardat ik in zeg dat ik het wil opzeggen en dat als ik 7 dagen na ontvangst niets terug gehoord heb, hetzij geschreven, hetzij telefonisch, ze akkoord gaan, en mijn contract wordt stopgezet.

Dan kunnen ze me normaal niets maken.
Maar ik zou normaal nog tot de grote vakantie bij hun moeten blijven, in het contract staat dat er een maand voor dat je het een jaar hebt moet verwittigen als je het wil opzeggen, als je niets zegt dan wordt het contract weer met een jaar verlengd, dus ik zou nog tot de grote vakantie ongeveer erbij moeten blijven... Maar dat wil ik natuurlijk niet :P Kan ik dan punten aanhalen zoals niets melden geen fup, maar 75GB, etc ...

En moet ik dommel al onmiddelijk bestellen na versturing van de aangetekende brief?
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

netdata schreef:
Goendi schreef:Cain is een zakenman... Zakenmensen doen soms dingen die misschien niet echt proper zijn, maar hun doel is niet om proper te zijn maar om winst te maken eh :)
Als dat dan nog eens lukte spring ik je bij ;-)
doel je hiermee op het gerucht dat zich al zo lang in de it sector rond doet waren dat RR geen al te rooskleurige financiele status heeft?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Praetorian schreef: doel je hiermee op het gerucht dat zich al zo lang in de it sector rond doet waren dat RR geen al te rooskleurige financiele status heeft?
En het is dan ook niet meer dan een gerucht ... tis niet omdat netdata een ex RR werknemer is dat hij de financiële status van het bedrijf kent ;)
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Het zal wel niet meer als een gerucht zijn. Sommige content betaald danig goed, en als RR enkele activa afstoot dan zit het zeer zeker goed bij kas.
nocredits
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 mei 2005, 16:41

darkzero schreef:mja support leveren ze niet en communiceren doen ze ook al niet.
nooit iets gehoord van m'n aangetekende brief. ze kunnen de hoogste boom in (en hopen da ze der uitvallen :twisted: ).
ik hoop alleen voor die cain (nee een hoofdletter verdient 'm nie) dat ik 'm nooit tegenkom... :twisted: heb trouwens al meerdere keren zin gehad om 'm ne keer persoonlijk een "bezoekje" te brengen... :twisted:
Ik heb mijn aangetekende brief met bevestiging van ontvangst opgestuurd.
Een weekje later had ik mijn afgetekend ontvangstbewijs al in de bus hoor.

greets

BTW : ik heb de opzeg ook naar de support @readsl gestuurd.
Heb nadien geen facturen meer ontvangen.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

nocredits schreef:Een weekje later had ik mijn afgetekend ontvangstbewijs al in de bus hoor..
nooit ontvangen hier.
heb ook exemplaar gestuurd naar ombudsdienst. na een paar dagen al reactie van ombudsdienst dat ze zelf een aangetekende hadde verstuurd naar RR op naam van cain. ze gaven hem tot 12/01/07 om te reageren. ook nooit meer iets van gehoord.
nocredits schreef: BTW : ik heb de opzeg ook naar de support @readsl gestuurd.
Heb nadien geen facturen meer ontvangen
heb ik ook naar daar gestuurd en ook geen facturen meer ontvangen. ze moesten eens durven!
heb wel gelijk met opsturen van aangetekende brief m'n domiciliëring opgezegd.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

ditCh schreef:
Praetorian schreef: doel je hiermee op het gerucht dat zich al zo lang in de it sector rond doet waren dat RR geen al te rooskleurige financiele status heeft?
En het is dan ook niet meer dan een gerucht ... tis niet omdat netdata een ex RR werknemer is dat hij de financiële status van het bedrijf kent ;)
dat klopt, maar het jaarrapport dat ik ondertussen heb van rr waar wel degelijk financiële dingen in staan spreekt toch van een negatieve trend.

Overigens weet ik enkele dingen die vertrouwelijk zijn en ik bij gevolg maar niet kan uitspuwen...

Maar als je weet dat het jaarrapport ieder jaar omlaag gaat... dan voorspelt dat niet veel goeds, niet echt een firma waar ik aandelen in zou willen hebben dus...
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

failliet failliet failliet failliet ... jeeeej :twisted:
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Het kan ook uitbreiding zijn, investeringen laten de winst ook zakken maar kunnen een positief resultaat voor de toekomst opleveren, ..

Het zal waarschijnlijk niet zo zijn maar kom niet alles bij realroot zal wel even negatief zijn. Het feit dat ze zo met hun klanten omgaan zal ik waarschijnlijk wel nooit willen gebruik maken van hun datacenter services.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Wow zijn die nu nog niet overkop gegaan ....amazing.
Dommel is the way!
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

echt hè... maar we blijven iedere dag duimen voor een "goeie" afloop :twisted:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

darkzero schreef:echt hè... maar we blijven iedere dag duimen voor een "goeie" afloop :twisted:
Blijven duimen zou ik zeggen ...

Heb de indruk dat hier niet veel mensen een id hebben wat RealROOT van diensten aanbied buiten RealDSL ( dat nu niet meer bij hun producten hoort ).

Misschien wat lecteur voor de mensen:

16 nov 2006 - Globalaxs Communications acquires RealROUTE International Network
http://www.globalaxs.com/documents/Glob ... cement.pdf

Zoals je hieruit kan afleiden concentreert RealROOT zich echt op content aanbieden ( zattevrienden, meerdere XXX sites, ... ), en correct me if i'm wrong maar die dingen draaien als een tiet ;)
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

:-(
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

/OT zeg ditch, draaien als een tiet, met wat voor type vrouwen ga jij om?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Deej_1977 schreef:/OT zeg ditch, draaien als een tiet, met wat voor type vrouwen ga jij om?
Das een Nederlandse uitdrukking ... nog overgenomen van een Nederlandse kotgenoot van me ;)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Rare tieten ginder. Zal wel met al die windmolens te maken hebben...
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

idd ne slag van de molen gehad daar
of een verkeerde reactie op hun o zo geweldige bier :roll:
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

ditCh schreef:
darkzero schreef:echt hè... maar we blijven iedere dag duimen voor een "goeie" afloop :twisted:
Blijven duimen zou ik zeggen ...

Heb de indruk dat hier niet veel mensen een id hebben wat RealROOT van diensten aanbied buiten RealDSL ( dat nu niet meer bij hun producten hoort ).

Misschien wat lecteur voor de mensen:

16 nov 2006 - Globalaxs Communications acquires RealROUTE International Network
http://www.globalaxs.com/documents/Glob ... cement.pdf

Zoals je hieruit kan afleiden concentreert RealROOT zich echt op content aanbieden ( zattevrienden, meerdere XXX sites, ... ), en correct me if i'm wrong maar die dingen draaien als een tiet ;)
Klinkt wel stoer, maar zoals je zelf ook wel weet bestaat deze firma uit 1 venoot zijnde michiel van Opstal. (werknemer van RR)

Ook is de enigste noemenswaardige klant Realroot zelf.

Michiel doet dit om kostefficientie besparingen binnen RealROOT BVBA
Maargoed.
En om er uiteraard zelf iets aan over te houden.

Idd Realroot wil zich eerder toespitsen op de content mensen.
Colo en hosting wil men eruit.

Wat mij betreft heb ik genoeg gezien van rare praktijken binnen realroot en ben paar weken geleden ook ontslagen wegens besparingen.
Kheb toch altijd men best gedaan op een beetje support aan te bieden via dit forum.

Overigens binnen realroot zijn er al 4 mensen die vertrokken/ontslagen zijn en die niet vervangen worden....
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

netdata, GlobalXS heeft heus nog andere noemenswaardige klanten. Trek hun BGP routes maar eens na.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Wat mij betreft heb ik genoeg gezien van rare praktijken binnen realroot en ben paar weken geleden ook ontslagen wegens besparingen.
Kheb toch altijd men best gedaan op een beetje support aan te bieden via dit forum.

Overigens binnen realroot zijn er al 4 mensen die vertrokken/ontslagen zijn en die niet vervangen worden...
Ontslagen wegens besparingen , dat ze dat nog durven zeggen ...

Ik ga mijn ontslag brief posten(aangetekende brief voor opzegging) :)

en heb mijn domecile stop gezet , want ben al 3 weken op dommel ... en Kan zelfs nog niet eens via mijn rdsl log+pas op het net (krijg geen verbinding) ,maar dat laat me koud heheh.
Btw netdata je bent ervan af , het ergste heb jij dus al meegemaakt, het beste moet nog komen hoop ik heheh


Grtz
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

elldiablo schreef: Ontslagen wegens besparingen , dat ze dat nog durven zeggen ...
Kleine nuance ... je hoort hier het verhaal alleen maar iemand die ontslagen is ( om welke reden dan ook ) ... hem zomaar geloven zonder de andere kant te horen ...

Trouwens ... dit zijn zaken die RR niet hoeft te verantwoorden. Ik heb als RR werknemer nooit problemen gehad en ben er in vriendschap zelf weggegaan.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

ditCh schreef:Trouwens ... dit zijn zaken die RR niet hoeft te verantwoorden. Ik heb als RR werknemer nooit problemen gehad en ben er in vriendschap zelf weggegaan.
Onder jouw hoede was 't ook gene vette hé. Telkens als ik belde precies een smoes alsof mijn aanvraag verwerkt werd, maar 2 weken later bleek ze spoorloos te zijn. Niet dat ik dat jou alleen verwijt maar klantvriendelijkheid was toch soms ver te zoeken (ook aan de telefoon).
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”