Toekomst van RealDSL

Aurora
Member
Member

Toekomst van RealDSL

Berichtdoor Aurora » 21 Jun 2005, 19:46

Hoe zit het eigenlijk met de snelheid van RealDSL in de toekomst? Nu Belgacom binnen x aantal tijd met hogere snelheden op de proppe zal komen vraag ik mij af of RealDSL op dezelfde moment deze snelheden kan aanbieden.

Misschien dat Ditch hier ook wat over kan zegge, als dat tenminste geen bedrijfsgeheim is :)

meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Bedankt: 536 keer
Recent bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 460 keer

Re: Toekomst van RealDSL

Berichtdoor meon » 21 Jun 2005, 19:54

Aurora schreef:Hoe zit het eigenlijk met de snelheid van RealDSL in de toekomst? Nu Belgacom binnen x aantal tijd met hogere snelheden op de proppe zal komen vraag ik mij af of RealDSL op dezelfde moment deze snelheden kan aanbieden.
Hogere snelheden? Weet gij iets dat ik niet weet?
Upload ligt momenteel al vele malen hoger dan Skynet, download vind ik minder spannend voor Internet alleen...

r2504
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Bedankt: 1893 keer
Recent bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 392 keer

Berichtdoor r2504 » 21 Jun 2005, 20:37

Aurora schreef:Hoe zit het eigenlijk met de snelheid van RealDSL in de toekomst? Nu Belgacom binnen x aantal tijd met hogere snelheden op de proppe zal komen vraag ik mij af of RealDSL op dezelfde moment deze snelheden kan aanbieden.

Als je snelheid wil neem je best een Telenet Turbo, of eventueel nog een BGC VDSL, maar dan moet je wel tevreden zijn met 30 GB/maand. Kan je daar niet mee leven, dan heb je RealDSL, maar zal je ook tevreden moeten zijn met de snelheid.

Gast

Berichtdoor Gast » 21 Jun 2005, 21:06

meon schreef:
Hogere snelheden? Weet gij iets dat ik niet weet?
Upload ligt momenteel al vele malen hoger dan Skynet, download vind ik minder spannend voor Internet alleen...

Ik heb het over VDSL, netzoals je bij Telenet eurodocsis 2.0 hebt zal ook Belgacom hun lijnen versnellen. Bij Telenet ligt de limiet op 54Mbit en bij Belgacom op iets van een 30Mbit als ik mij niet vergis.

Dus nu is mijn vraag, in hoevere evolueert een provider zoals RealDSL (maar ook scarlet, enz) mee met de nieuwe snelheden van Belgacom?

poohbeer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Berichtdoor poohbeer » 21 Jun 2005, 21:34

meon schreef:download vind ik minder spannend voor Internet alleen...

jij misschien niet maar telenetsnelheden met een FUP als die realdsl nu levert zou toch wel héél erg leuk zijn om hebben.
Zolang telenet/belgacom vdsl niet in de richting gaat van een FUP heb je als realdsl uiteraard wel niets om te vrezen en zullen de meeste wel content zijn met de FUP aan wat lagere snelheden.

Want of je't wil toegeven of niet, voor een aantal toepassingen is realdsl echt te traag. (denk aan streaming media/fatsoenlijke webcam/... hetgeen je toch veel tegenkomt op inet tegenwoordig)
Voor alle duidelijkheid, ik verkies realdsl zelfs met de wat lage snelheid boven een supersnelle provider met belachelijke traffieklimieten want al kan b.v. streaming daar wel.. ge moet het zeker niet een uurtje lang proberen als u telemeter u lief is :)

Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 15 keer
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer

Berichtdoor Jelly » 21 Jun 2005, 22:20

Realdsl te traag voor fatsoenlijke webcam?

Je kan een webcam bekijken met 250KB/sec en zelf met je eigen webcam 50KB/sec uploaden naar de ander.

Bij Telenet graak je niet boven de 20KB/sec upload zonder een duurder abonnement te nemen, laat staan hoe lang die uploadlimiet het gaat volhuden. die paar gbs zijn er vlug door.

Mvg, Jelly
Everything that has a beginning has an end.

poohbeer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Berichtdoor poohbeer » 21 Jun 2005, 22:30

Jelly schreef:Realdsl te traag voor fatsoenlijke webcam?

Je kan een webcam bekijken met 250KB/sec en zelf met je eigen webcam 50KB/sec uploaden naar de ander.

Bij Telenet graak je niet boven de 20KB/sec upload zonder een duurder abonnement te nemen, laat staan hoe lang die uploadlimiet het gaat volhuden. die paar gbs zijn er vlug door.

Mvg, Jelly

webcam.. http://forum.fok.nl/topic/697987 .. dat noem ik een webcam gebruiken.. niet zomaar effe 1on1 :)

Ik heb telenet met upload van 50KB btw?

Braincel
Pro Member
Pro Member

Berichtdoor Braincel » 03 Sep 2005, 16:10

Lol liever FUP met adsl dan 30gig met VDSL.
Alleen denk ik wel dat met de tijd VdSL overal en bij elk isp ter beschikking zal zijn,of je gaat de mist in denk ik.

Terug naar “RealDSL”