Cheapass my ass

Plaats reactie
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Ik probeer al een week een domeinnaam te registreren, wanneer ik wil betalen krijg ik een melding dat de betaling mislukt is omdat de naam reeds geregistreerd is, terwijl die 100% zeker vrij is.

Hetzelfde wanneer ik de hosting wil upgraden, dan krijg ik de foutmelding "No such domain" terwijl de domeinnaam op mijn naam is geregistreerd.

Mailen naar de helpdesk helpt niks, een antwoord heb ik nog niet gekregen, en wanneer ik bel, blijft de tel gewoon overgaan, er wordt niet opgenomen.

't Is enkel omdat ik nog credit heb bij Cheapass dat ik die gebruik.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Slechts één advies: vergeet die credit die je daar nog hebt, en ga op een ander.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

BMaster schreef:Slechts één advies: vergeet die credit die je daar nog hebt, en ga op een ander.
Nu het nog kan ...

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Ik merk nu dat ze bij dns.be niet meer als agent staan geregistreerd, het zijn gewoon een stelletje oplichters.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Perkele schreef:Ik merk nu dat ze bij dns.be niet meer als agent staan geregistreerd, het zijn gewoon een stelletje oplichters.
Ik denk dat cheapass opgedoekt wordt...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Beëindiging contract van agent Cheapass 05/03/2007

DNS BE heeft het contract met de firma CheapAss (Myfriendsonline) stopgezet per 28.02.2007. Dit heeft als gevolg dat CheapAss geen .be agent meer is en geen enkele bevoegdheid meer heeft om rechtstreeks domeinnamen te registreren of te vernieuwen.

Bron: dns.be
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16726
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 573 keer
Bedankt: 770 keer

Straf. Da's de eerste keer dat ik een dergelijke aankondiging zie op dns.be. Da's toch niet de eerste keer dat er een agent verdwijnt eh?
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

netdata schreef:
Perkele schreef:Ik merk nu dat ze bij dns.be niet meer als agent staan geregistreerd, het zijn gewoon een stelletje oplichters.
Ik denk dat cheapass opgedoekt wordt...
Zoals ik reeds zei ;)

Ik vermoed dat dns duidelijk wil bedadrukken dat cheapass niet meer klant is.
dns kreeg in het verleden al heel erg veel support vragen van klanten, wat niet zou mogen natuurlijk...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

meon schreef:Straf. Da's de eerste keer dat ik een dergelijke aankondiging zie op dns.be. Da's toch niet de eerste keer dat er een agent verdwijnt eh?
Voor BASM heeft er toen in de tijd ook zo een boodschap gestaan hoor ;)
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 maa 2004, 10:28

netdata schreef:dns kreeg in het verleden al heel erg veel support vragen van klanten, wat niet zou mogen natuurlijk...
En ook veel klachten van betalende klanten die niets in de plaats kregen. Mijn vriendin had DNS.be ook aangeschreven met de vermelding van de cheapass-praktijken, zij heeft toen een reactie terug gekregen dat ze niet de enige was en dat DNS.be haar ervaring ging doorgeven aan hun advocaat zodat deze dat bij het cheapass-dossier (DNS.be had er dus blijkbaar al een dossier over lol) kon bijvoegen en zo te kijken welke stappen ze tegen Cheapass konden ondernemen zonder zelf in de fout te gaan. Dit is dus het resultaat van hun eigen gepruts ... en ik heb er zeker geen compassie mee nah!
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

aan alle potentiële klanten, ik kan het niet genoeg zeggen: zolang realroot er iets mee te maken heeft hou je er best je handen vanaf tenzij je aan de lijve wil ondervinden wat slechte service en verbindingen zijn :evil:
Valleyman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 okt 2006, 11:29

Lol mja verlieslatende producten sterven bij RR een stille dood :-)
Gebruikersavatar
Mordboy
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 dec 2007, 05:19
Locatie: Belgium - Haasdonk

ja heb bij cheapass (eigenlijk van realroot.be) ook wat problemen ondervonden, zelf mijn domein naam over verhuizen naar andere host was een ramp heeft 3 weken geduurd tegen cheapass mijn domeinnaam wou vrijgeven en met hun stom credit systeem ben ik nog geld kwijtgeraakt ook nog.
Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Mordboy schreef:ja heb bij cheapass (eigenlijk van realroot.be) ook wat problemen ondervonden, zelf mijn domein naam over verhuizen naar andere host was een ramp heeft 3 weken geduurd tegen cheapass mijn domeinnaam wou vrijgeven en met hun stom credit systeem ben ik nog geld kwijtgeraakt ook nog.
Niet nodig zo een oud topic omhoog te schoppen ... cheapass is ondertussen verkocht ;)
::steven::
Pro Member
Pro Member
Berichten: 250
Lid geworden op: 31 jan 2006, 11:34
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 22 keer
Contacteer:

Heb zelf een domeinnaam en hostingpakket bij Cheapass en eerlijk gezegd, nooit problemen mee gehad (tenzij enkele erg beperkte en korte 'down'periodes)...

Alle service is sinds enige tijd overgenomen door jouwdomein.be... Heb tot nog toe de indruk dat het er een stukje vlotter draait en krijg ook erg snel reactie van de helpdesk op mails...

Als ge dus een domeinnaam wil registreren, verwijs ik je door naar jouwdomein.be ipv cheapass...
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”