bij realdsl is't altijd feest!

Johnneke
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 maa 2007, 15:07

Advies: Allen naar dommel, krijg meer/beter/goedkoper.
Gebruikersavatar
whizzo
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 nov 2006, 09:07

Ik heb ook factuurtje gehad van een paar maanden, dec tot feb voor ongeveer 300 euro, heb gebelt naar die mannen voor te horen dat die wel echt waren overgenomen, en de kerel aan de andere kant bevestigde dit, daarna naar rdsl gebelt, geen antwoord lol.

Nuja, ik kreeg een paar dagen geleden, rarara, via rdsl mailbox nieuw factuurtje voor maart.

Wie moek nu betalen, full telecom vs rdsl (ik heb nergens een OFFICIEEL bericht gekregen dat rdsl is overgenomen, noch heb ik kunnen op een of andere manier verifieren, telefonisch dan, wat er van waar is)

Ik ga ook eens uitkijken naar een andere provider, niets meer betalen, opzeggen, en dat ze hunne plan trekken.

Grtz,

F.
magister
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 maa 2007, 13:37

Hoi, ik heb ook hetzelfde voor en wil mijn abonnement opzeggen, maar ik vraag me af hoe ik een contract opzeg met een firma (fulltelecom) waar ik geen contract mee heb. Wat schrijven jullie in jullie opzegbrieven als reden/basis om het (onbestaande) contract te beeindigen?

Al iemand een reactie gehad? Ik heb zelf 2 weken geleden een lange (verontwaardigde) email geschreven, zonder reactie echter.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

wel wat ik heb gedaan is gewoon heb alles gestuurd naar rdsl aangetekend brief , .... en mijn bank stopgezet ...heb wel een brief gehad van fulltelecom , van die 5x betalingen , maar reageer er niet op , ben nu weer 1maand verder en heb er niks van gehoord ,...
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Roderik
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 apr 2004, 03:30

Ik ben sinds oktober 2006 geen klant meer bij realdsl en vandaag ineens in de bus, factuur van fulladsl, 274 euro van oktober tot en met februari... *zucht* maandag eens bellen maar zekers
"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2138
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

Het is niet echt verstandig om niet te reageren op een ongewenste faktuur. Zelfs indien blijkt dat het om een vergissing gaat, kan de rechter u toch de faktuur van de deurwaarder ed doorsturen.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”