Downtime

Plaats reactie
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

Er zal mogelijk deze nacht een korte downtime zijn van de radius, wegens een interne migratie. Deze zal na 24u plaatsvinden en van korte duur zijn.
Ook zal er een korte downtime zijn van mail.

In beide gevallen zal de downtime ongeveer 1 uur bedragen.

Andere services (zoals connectiviteit) blijven unaffected.
Er zullen langs de gebruikers-kant geen aanpassingen nodig zijn.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

yep en dan zit je ineens meer dan 40 dagen zonder verbinding zonder dat je wordt verdergeholpen zoals ik. als er iemand dus geen verbinding meer krijgt: wacht niet langer, want dat heeft geen zin, en gooi realdsl buiten!
doolbyd
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 sep 2005, 10:58

Ik kan sinds 8u niet meer connecten op het netwerk...
rdsl0188
Gebruikersavatar
apn
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 okt 2003, 12:55
Locatie: Nivelles

Ik kan ook niet meer connecten op het netwerk !

Login: rdsl0052
Fixed IP: 83.217.93.52

Thanx,
Arnaud.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 712
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 24 keer

Ik zit er nog op , heb ook een brief aangekregen waarin staat ze zijn overgenomen te zijn door fulladsl... :|
Ik hoop dat dezelfde voorwaarden blijven gelden anders bol ik em naar dommel :twisted:
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

probeem hier opgelost om 13:42.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

Hier werkt ook terug alles sinds deze middag.
Gebruikersavatar
apn
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 okt 2003, 12:55
Locatie: Nivelles

OK voor mij ook.

Dank U.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

misterjo schreef:Ik zit er nog op , heb ook een brief aangekregen waarin staat ze zijn overgenomen te zijn door fulladsl... :|
hier ook. en dan nog met zogezegd openstaande facturen terwijl ik al lang opgezegd heb. heb ne vriendelijke mail gestuurd da ze me niemeer moeten ambeteren met hun gezever.
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

darkzero schreef:
misterjo schreef:Ik zit er nog op , heb ook een brief aangekregen waarin staat ze zijn overgenomen te zijn door fulladsl... :|
hier ook. en dan nog met zogezegd openstaande facturen terwijl ik al lang opgezegd heb. heb ne vriendelijke mail gestuurd da ze me niemeer moeten ambeteren met hun gezever.

zelfde probleem hier ! zelfs het aangerekende maandabbonemt klopt nie !!!
betaalde 28 euro en op de huidige factuur reken ze 45 euro aan ??
Hang al een uur aan de lijn voor ze te pakken te krijgen .(singpost die realdsl heeft overgenomen)
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

redman5087 schreef:Hier werkt ook terug alles sinds deze middag.
Heeft idd iets langer geduurd als voorzien, paar onvoorziene omstandigheden. Met onze excuses.
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

darkzero schreef:yep en dan zit je ineens meer dan 40 dagen zonder verbinding zonder dat je wordt verdergeholpen zoals ik. als er iemand dus geen verbinding meer krijgt: wacht niet langer, want dat heeft geen zin, en gooi realdsl buiten!
Wa's dat nu weer voor een domme opmerking? Hoe dacht jij servers te verhuizen zonder downtime?
Gebruikersavatar
devilkin
Administrator
Administrator
Berichten: 5998
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 826 keer
Bedankt: 506 keer
Recent bedankt: 2 keer

bjansens schreef:
darkzero schreef:yep en dan zit je ineens meer dan 40 dagen zonder verbinding zonder dat je wordt verdergeholpen zoals ik. als er iemand dus geen verbinding meer krijgt: wacht niet langer, want dat heeft geen zin, en gooi realdsl buiten!
Wa's dat nu weer voor een domme opmerking? Hoe dacht jij servers te verhuizen zonder downtime?
Wifi en een generator! :)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 49 keer

bjansens schreef:
darkzero schreef:yep en dan zit je ineens meer dan 40 dagen zonder verbinding zonder dat je wordt verdergeholpen zoals ik. als er iemand dus geen verbinding meer krijgt: wacht niet langer, want dat heeft geen zin, en gooi realdsl buiten!
Wa's dat nu weer voor een domme opmerking? Hoe dacht jij servers te verhuizen zonder downtime?

Die reactie weerspiegelt gewoon de realiteit bij RealDSL ;)
Terro
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 maa 2004, 10:28

bjansens schreef:
darkzero schreef:yep en dan zit je ineens meer dan 40 dagen zonder verbinding zonder dat je wordt verdergeholpen zoals ik. als er iemand dus geen verbinding meer krijgt: wacht niet langer, want dat heeft geen zin, en gooi realdsl buiten!
Wa's dat nu weer voor een domme opmerking? Hoe dacht jij servers te verhuizen zonder downtime?
Diene jongen maakt geen domme opmerking, is enkel een ferme steek dat hij uitdeelt naar RealBrol toe ... Hij heeft al ervaring met een verhuis bij RealBrol of ben je de verhuis van RealBrol-klanten naar het Mobi-netwerk al vergeten?
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

idd Terro! ze zeggen "even downtime" en ondertussen zit je 40 dagen verder. prutsers, prutsers en nog eens prutsers. maar ik heb ondertussen al "goeie" reclame gemaakt, waar ik ook kom, voor realroot/signpost en die cheapass rommel. echt waar wat je bij hen allemaal meemaakt, je houdt het niet voor mogelijk... :evil:
ik hoop echt dat ik ooit eens 1 van die medewerkers-van-onkunde mag tegenkomen ergens te lande :lol:
Valleyman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 okt 2006, 11:29

Lol Darkzero wat ga je dan doen? :-)
Misschien even volwassen worden...
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

hou die commentaar maar voor jezelf tenzij je een medewerker van realroot bent en het hier eens persoonlijk bij mij wil komen uitleggen
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”