domeinnaam

Plaats reactie
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Is het mogelijk om de domeinnaam die je bij RealDSL heb geregistreerd over te zetten naar ergens anders?
Want nu is wel heel vriendelijk mijn site offline gehaald maar ik kan de naam natuurlijk niet nog is registreren, want die is zogezegd nog altijd in gebruik.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

BBB schreef:Is het mogelijk om de domeinnaam die je bij RealDSL heb geregistreerd over te zetten naar ergens anders?
Want nu is wel heel vriendelijk mijn site offline gehaald maar ik kan de naam natuurlijk niet nog is registreren, want die is zogezegd nog altijd in gebruik.
Waarom is dit niet mogelijk ? Gewoon een transfer starten bij een andere registrar, jij krijgt dan een mailtje van dns.be waarop je de transfer bevestigd ( als dit mail adres niet werkt dien je gewoon een fax te sturen naar dns.be ).
ivanden
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 jun 2006, 15:26

Nou, ik heb ook nog steeds mijn domein bij Cheapass.be, dat ik geregistreerd had toen ik bij realdsl gegaan ben.

Ben ondertussen weg zoals vele anderen bij Dommel, waar ze WEL antwoorden op support, en waar ze toch wat weten waar ze mee bezig zijn.

Maar dit terzijde, ik heb dus nog steeds mijn domein bij cheapass, transfer al aantal keren geprobeerd, maar lukt niet, en op email antwoorden ze bij cheapass helemaal niet, maar dit is normaal aangezien het bij realdsl shit hoort.

Khoop toch zo snel mogelijk dit domein te kunnen verhuizen, want de kloterij bij cheapass/realroot begint me nu echt wel meer en meer de kloten uit te hangen.
Stelletje amateurs zijn het ginder..

Dus veel geluk ook in je transfer van cheapass naar ergens anders, je zal het nodig hebben..
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”