Good Bye RDSL

Plaats reactie
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Ik denk dat ik genoeg kansen heb gegeven and veel door de vingers heb gekeken , maar dat is alemaal voorbij .

Hier had ik dus op gewacht , die meter Werkt voor 50% correct ? plus ge geraakt nooit op "0" zodra je blijft gebruik maken van uw internet .


Euh veel heb ik niet meer te zeggen over dees product , alhoewel ik moet toegeven dat ik in begin heeeel tevreden was , maar dat is spijtig genoeg overgegaan .


Aan Prodata ( Netdata ) , en Bjansen ? thnx for the advice and stuff , maar moet spijtig genoeg ,moet ik dees product laten vallen , , we weten alemaal even goed wat de reden zo alemaal zijn , IK zeg nogmaals...die GL-Meter moest er niet zijn , dat was beter geweest .

I.p.v dat , had MOBISTAR beter die eenmalig reset per maand in hun product verwerkt , dat was beter geweest !!! Heb speciaal is goed opgelet , en moet zeggen ... zelfde verhaal als telenet toen in der tijd .


So wat kan ik nu beste doen @ netdata en Bjansen ?


grz Elldiablo
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Als ge er genoeg van hebt, kunt ge best beginnen met uw opzeggingsbrief voor te bereiden. (adhv ingebreke stelling van de voorwaarden bvb)
En is rond te neuzen naar een nieuwe provider (aDSL, kabel, sateliet, ... )

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Robbe schreef:Als ge er genoeg van hebt, kunt ge best beginnen met uw opzeggingsbrief voor te bereiden. (adhv ingebreke stelling van de voorwaarden bvb)
En is rond te neuzen naar een nieuwe provider (aDSL, kabel, sateliet, ... )
wat heb jij nu op dit moment , rdsl nog of een ander :)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ben overgestapt van RDSL naar Dommel.
Persoonlijk vind'k dat Dommel en EDPnet het interessantste aanbod hebben.
Skynet zal ook niet slecht zijn, zeker qua stabiliteit, maar het heeft zijn beperkingen.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Robbe schreef:Ben overgestapt van RDSL naar Dommel.
Persoonlijk vind'k dat Dommel en EDPnet het interessantste aanbod hebben.
Skynet zal ook niet slecht zijn, zeker qua stabiliteit, maar het heeft zijn beperkingen.
Dacht ook om naar dommel te gaan

Hoe snel was je klant bij hun ?

Wat heb je zoal ervaren in die tijd dat je bij dommel klant bent ? (pos & neg punten)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Het heeft ongeveer een week geduurd dacht'k.
Dat is de allereerste keer dat ik zo rap ben aangesloten bij een ISP, en ik heb er voordien al 4 gehad.

+ 100 gig limiet (kom ruimschoots toe) bij netconnect plus
+ uw profiel blz die al uw gegevens centraliseert en bijhoud (verbruiksmeter incluis)
+ upload wordt niet meegeteld
+ vlot en rap contact en antwoorden via fax, telefoon en mail + systematisch opgebouwde FAQ, ...
+ professionele aanpak van de zaken
+ vooruitzicht naar het uitrollen van ADSL2+

- uw contract en limiet wordt gezet op de datum dat ze alle documenten hebben ontvangen + betalingen. Ge betaalt dus ook tijdens uw wachttijd.
(Maar voor een weekje ga ik niet klagen.)
- hosting kan goedkoper als ge het in Nederland aanvraagt
- bij netconnect plus hebt geen vast ip, maar voor één of de andere reden duurt het ff eer ge dat ook hebt (is nu ook ni echt een groot minpunt)

Alles tesamen genomen, mag'k gerust zeggen dat Dommel voor mij voorlopig enkel goed werk levert en doen wat ze moeten doen.
Al hebben er recentelijk wel een paar problemen gekregen met hun verbinding, zie hier en hier.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Oki je bent bedankt

Denk wel dat ik overstap naar DOmmel , past goed bij mij .


Aleen ga ik ff nog wachten i.v.m zone 011 , namelijk ik zit in zone 011 ,


Bo die een week bij betalen maakt mij niet uit , Als ik maar degelijk Verbinding heb en hulp als er iets is , dan gun ik mensen dat , anders Forget about that ! :)


Grtz elldiablo
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

elldiablo schreef: So wat kan ik nu beste doen @ netdata en Bjansen ?
grz Elldiablo
Hoi, je keuze is volledig te begrijpen ;-)

Wat je best doet is zoals reeds aangegeven, per aangetekend schrijven je abbonement opzeggen.

Je kan mss die brief ook versturen per mail en/of per fax, zo haal je de meeste kansen.
Normaal is er dan geen probleem, haal wel goed aan WAAROM je opzegt.

Je vraagt op dat moment ook een andere provider aan, hier durft het wel eens mislopen opdat de nieuwe provider namelijk van Belgacom te horen krijgt dat jou lijn reeds xdsl bevat maar van een andere provider.
Meld dit aan jou provider en normaal geen problemen dan.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

netdata schreef: [...]per aangetekend schrijven je abbonement opzeggen.
[...]
Dan zou het inderdaad ook soms tof kunnen zijn als ze die aangetekende zending dan ontvangen of gaan afhalen op het postkantoor ...
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

netdata schreef:Je kan mss die brief ook versturen per mail en/of per fax, zo haal je de meeste kansen.
:???: :???: :???: waarom?

ik heb aangetekend verstuurd nadat ze me meer dan een maand zonder connectie hebben gezet en heb nooit geen reactie van hun kant gehad. ben de amateurs :evil:
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

darkzero schreef:
netdata schreef:Je kan mss die brief ook versturen per mail en/of per fax, zo haal je de meeste kansen.
:???: :???: :???: waarom?

ik heb aangetekend verstuurd nadat ze me meer dan een maand zonder connectie hebben gezet en heb nooit geen reactie van hun kant gehad. ben de amateurs :evil:
ik denk dat hij bedoelt, omdat er staat "ook", je brief op de post doen, faxen, en mailen. Zo ben je "zeker" dat ze hem krijgen.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

wees daar maar nie zo zeker van: aangetekende brieven halen ze blijkbaar niet altij af en op mails reageren ze niet... :roll:
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Meld dit aan jou provider en normaal geen problemen dan
Bedoel je dat ik rdsl moet verwittigen, of de ander provider ?
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Als ge hen een opzeggingsbrief stuurt, moet ge hen niet nog eens duidelijk maken dat ge daar weg wilt eh.
Netdata bedoelt uwe nieuwe ISP, Dommel maw. Zodat ze weten welke procedure ze moeten volgen.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Oki doki ik ga er maandag werk van maken
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Oki doki ik ga er maandag werk van maken

@ Robbe

Ik heb een aanvraag gedaan , en heb een email ontvange ....


Dus enige wat ik nu moet doen is gewoon eigenlijk de betaling doen via domicile (ik doe het via domicile ) .


Maar moet ik niks tekenen ofzo ? of krijg ik geen papieren voor contract te tekenen ? Ja sorry dat ik dat alemaal vraag heheh :o)

grz elldiablo
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

np, ze :-)
't is altijd gemakkelijker als er iemand het licht laat branden

0) Verstuur uw opzeggingsbrief, voor ge uw aanvraag doet.
1) Doe de domiciliëring (PC banking of via de bank)
2) Stort het eerste bedrag op hun KBC rekening, schrijf het ni over tenzij ge een KBC rekening hebt, of ge het niet erg vindt om 3 dagen extra te moeten wachten.
Ze beginnen er pas aan te werken als ze de eerste betaling op hun rekening zien staan.
3) Fax uw papieren van de kader overeenkomst (het contract) door naar hen (getekend en gedateerd), of scan het en mail het dan door.
Doe er eventueel ook het domiciliëringsnummer bij, dan is dat ook direct in orde.
4) Kijk naar het Dommel status scherm, naar wanneer ze een aansluitingsdatum geven.
5) Van 5 a 10 dagen geduld oefenen.
6) Data gebruiken die ge per mail toegestuurd krijgt om op het netwerk te geraken.
7) Relaxen, 't is in orde geraakt. :wink:

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Bij mij was het zelfs sneller, maandag (namiddag rond 16-17u) contract getekend,gescand en gemaild + via Dexia online overgeschreven, volgende dag had ik mijn login al en van Donderdag op vrijdag kon ik al inloggen en was ik Dommelaar.
Was wel bij BGC en niet RealDSL.
Maar die helpdesk van Dommel is echt Tiptop.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Thnx Robbe voor die tutorial hehe

Bom Bom


Relaxen ga ik zeker hehe, Hoop aleen dat zone 011 wat in orde gaat zijn , heb gelezen dat ze wat problemen hadden , maar zal wel in orde komen zeker :o) .
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”