Iedereen kijkt mee met uw RealDSL meter

Plaats reactie
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 49 keer

Leuk die RealDSL-meter, iedereen kan lekker meekijken.

http://goofball.realdsl.be/rdslgraph.php?user=rdsl0308

http://goofball.realdsl.be/rdslgraph.php?user=rdsl0309

http://goofball.realdsl.be/rdslgraph.php?user=rdsl0315

http://goofball.realdsl.be/rdslgraph.php?user=rdsl0103

...

Je kan er waarschijnlijk ook uit opmaken, welke klanten er reeds hebben afgehaakt.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1669
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 95 keer

Dit is wel raar, weer een fout van Realdsl, de zoveelste al...
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

zoleg ik zei , daar zit je dan , met uw GL-meter

mijn is niet tot onder de 20 geraakt , en heb nog niet eens gedaan wat ik eerst deed , (telenet verhaal) = 100% betalen 60% krijgen .

Als ze dat gaan afschaffen , zouw het beter zijn , maar zoleg nu hmmm!?
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
nocredits
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 mei 2005, 16:41

Dat iedereen maar meekijkt... zit sinds deze morgen bij Dommel. :)

Ben 1.5 jaar tevreden klant bij Realdsl geweest maar de amateuristische
overgang naar Mobistar en de eenzijdige aanpassingen van het contract
waren er voor mij teveel aan.

Veel succes gewenst in 2007 voor degenen die blijven.

greets,
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

nocredits schreef:Dat iedereen maar meekijkt... zit sinds deze morgen bij Dommel. :)

Ben 1.5 jaar tevreden klant bij Realdsl geweest maar de amateuristische
overgang naar Mobistar en de eenzijdige aanpassingen van het contract
waren er voor mij teveel aan.

Veel succes gewenst in 2007 voor degenen die blijven.

greets,
blijven ga ik niet doen , ben aan et wachten wat betreft die adsl+2 toestand hehe
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
sero
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 aug 2005, 12:00

Ik ben ook weg naar Dommel. Ben trouwens op dit moment bezig met de bestelling. Die limieten (een eenzijdige contractswijziging) en disconnects om de 24 uur (ik wil permanent online blijven) zijn er gewoon teveel aan.

Ik wens alle resterende RDSLers veel sterkte toe.

Mijn vierde provider... in wat voor kutland leven we toch... dergelijke situaties zijn ook alleen maar in deze artificiële drolstaat mogelijk...
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Das tof om te zien dak bijna op smallband zit bij RealDSL, alhoewel ik geen gebruik meer maak van de dienst. (als die teller binnen een paar dagen nog zo hoog staat dan mag je zeker zijn dat ze sjoemelen met de teller; ik sta nu dus nog altijd op 60 GB en ben nu bijna een maand bij dommel)
Maar ja, ze zullen nog lang zoeken waar ik zit zeker, als ze toch geen aangetekende zending van mij willen afhalen ...
Ik zal binnen een paar dagen nog is kijken of mijn teller dan nog zo hoog staat ... veel geluk voor zij die vertrouwen hebben in deze teller ...
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

BBB schreef:Das tof om te zien dak bijna op smallband zit bij RealDSL, alhoewel ik geen gebruik meer maak van de dienst. (als die teller binnen een paar dagen nog zo hoog staat dan mag je zeker zijn dat ze sjoemelen met de teller; ik sta nu dus nog altijd op 60 GB en ben nu bijna een maand bij dommel)
Maar ja, ze zullen nog lang zoeken waar ik zit zeker, als ze toch geen aangetekende zending van mij willen afhalen ...
Ik zal binnen een paar dagen nog is kijken of mijn teller dan nog zo hoog staat ... veel geluk voor zij die vertrouwen hebben in deze teller ...
1: stats zijn opgemaakt a.d.h.v de radius database, niets wordt hier in veranderd

2: mag ik per PM je rdsl login eens, alsook je telefoon nummer, kan ik even zien of er mogelijk iets anders fout loopt.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

hehe prodata van nama veranderd (no offence )

Maar gaat die meter zo blijven , of gaat er verandering in komen , want dat was de grootste reden dat ik ben wegegaan bij telenet :) . Moet wel zeggen dat ik wel plezier heb gehad , gedurende 1jaar klant bij realdsl

Maar nu met die GL-meter valt het voor mij wel tegen , enige manier dat je vol 75gig kunt downloaden ( ik spreek uit ervaring ) , is dat je eiegenlijk 1maand geen data transfere gebuerd, Om volop te genieten van die 75 gig "" DUS bv je downlaod 1 maand 75 gig , volgende maand gaat die trg op nul( door dat je niks hebt gedownload of geupload , enkel gesurft ) maar dan download je niet meer 75 gig pak hoog uit 73 gig , enzo weer verder ... Dan kun je wel volebak downlaod, 75 gig zonder dat je moet gaan opletten , 'van mm vandaag moet ik gas trg nemen'

Oftewel moet je dat bijhouden , iedere dag zelfde te downloaden , enz...... maar wie houdt zich daar mee bezig

Ik weet dit ... heb dat zowat ondervonde de tijd dat ik bij telenet zat


Egaal we zullen zien , wat de toekomst ons brengt ,



[OFFTOPIC] @ netdata en Bjansens , wat zijn de toekomst planne +- dan weet ik ongeveer welke richting ik ga ..
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

elldiablo schreef:hehe prodata van nama veranderd (no offence )
Dat heeft hij toch aangekondigd een week of 3 terug ... zijn domein prodata had hij moeten afgeven aan 1 of ander bedrijf ...
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

ditCh schreef:
elldiablo schreef:hehe prodata van nama veranderd (no offence )
Dat heeft hij toch aangekondigd een week of 3 terug ... zijn domein prodata had hij moeten afgeven aan 1 of ander bedrijf ...
Oki doki was gewoon om te zeggen hehe , niet om aan te vallen of zo :) ,
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ditCh schreef:1 of ander bedrijf ...
Prodata Systems, kleinere systeemintegrator zoals Telindus, Dimension Data & Getronics.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Deej_1977 schreef:
ditCh schreef:1 of ander bedrijf ...
Prodata Systems, kleinere systeemintegrator zoals Telindus, Dimension Data & Getronics.

Pfff idd ;-)
Zelfs men nickname mocht ik niet houden, mja


wat de plannen zijn met realdsl?
Niet echt een idee, maar realdsl is nu van signpost, realroot doet enkel nog een beetje support en de billing.

Uiteraard loopt de connectiviteit nog steeds via realroot.

Er worden wel zover ik weet geen nieuwe klanten meer aangenomen voor rdsl



Wat betreft die meter,

nu gaat iedere rdsl gebruiker via de mobistar dslams zo richting realroot.
Het is dus mobistar die zegt; per gebruiker max 75 GB / maand, anders sluiten we de gebruiker af.

Dus veel keuze is niet echt natuurlijk.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Hebben die u dan een proces aangedaan of zo? Zou 'k wel kleinzerig vinden.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Deej_1977 schreef:Hebben die u dan een proces aangedaan of zo? Zou 'k wel kleinzerig vinden.
Nee zo erg is het niet ;-)

Commerciele vergoeding gekregen, in ruil voor de naam en ALLE verwijzingen tussen mezelf en PRODATA zowel als:
- Loginname
- Nickname
- Roepnaam


OF

Twas via de geschillen procedure van DNS.be


dusss hoe zou je zelf zijn ;-)
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

netdata schreef:Er worden wel zover ik weet geen nieuwe klanten meer aangenomen voor rdsl
:lol: :lol: :lol: wie wil da nu nog? hebben jullie dan nog klanten??? :eek: :eek: :eek:
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

darkzero schreef:
netdata schreef:Er worden wel zover ik weet geen nieuwe klanten meer aangenomen voor rdsl
:lol: :lol: :lol: wie wil da nu nog? hebben jullie dan nog klanten??? :eek: :eek: :eek:
Nah niemand is zo dom om te blijven denk ik lol ;)
Dommel is the way!
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer

LOL :D vraag me af hoe het komt dat jullie dan naar mobistar gaan... precies of jullie niet wisten of mobistar een max van 75Gb per gebruiker ging geven...

Stel mij ook sterk vragen waarom jullie altijd via een wholesale partner van iemand anders moeten gaan... Voor zover ik weet gebruikt mobistar de dslan's van iemand anders en verkoopt dit onder de eigen product naam...

Over dit en 2 maanden spreken we niet meer over realdsl ;) hoor wat ik gezegd heb...

//Edit: Ik vraag me trouwens ook af waarom er geen degelijke aanbieder van ADSL jullie wilt overnemen... hebben jullie zo hoge eisen? Of is het gewoon zo dat niemand meer wil samen werken met de Cain (zou me niet verschieten... - spreek uit ervaring...)

Greetz Wouter
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

ANARCHY92 schreef:
//Edit: Ik vraag me trouwens ook af waarom er geen degelijke aanbieder van ADSL jullie wilt overnemen... hebben jullie zo hoge eisen? Of is het gewoon zo dat niemand meer wil samen werken met de Cain (zou me niet verschieten... - spreek uit ervaring...)

Greetz Wouter
HET probleem is dat ons huidige klantenbestand bestaat uit leechers, mensen die zonder limiet meer dan 150 tot 200 GB downloaden.

En er in belgie niemand intresse heeft in dit soort gebruikers.
Hoe zou je zelf zijn...

En neen wij wisten niet dat mobistar een limiet ging eisen (althans ik en mijn collega niet)

Waarom mobistar dan? Omdat Fulladsl dsl wil gaan nemen van mobistar.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

ANARCHY92 schreef:
//Edit: Ik vraag me trouwens ook af waarom er geen degelijke aanbieder van ADSL jullie wilt overnemen... hebben jullie zo hoge eisen? Of is het gewoon zo dat niemand meer wil samen werken met de Cain (zou me niet verschieten... - spreek uit ervaring...)

Greetz Wouter
HET probleem is dat ons huidige klantenbestand bestaat uit leechers, mensen die zonder limiet meer dan 150 tot 200 GB downloaden.

En er in belgie niemand intresse heeft in dit soort gebruikers.
Hoe zou je zelf zijn...

En neen wij wisten niet dat mobistar een limiet ging eisen (althans ik en mijn collega niet)

Waarom mobistar dan? Omdat Fulladsl dsl wil gaan nemen van mobistar.
TjoekTjoek
Member
Member
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 nov 2006, 21:42

netdata schreef: HET probleem is dat ons huidige klantenbestand bestaat uit leechers, mensen die zonder limiet meer dan 150 tot 200 GB downloaden.

En er in belgie niemand intresse heeft in dit soort gebruikers.
Hoe zou je zelf zijn...
Had uwen big boss daar meer dan een jaar geleden niet aan kunnen denken toen hij aant verkondige was da hij het zowieso ging verkopen? :roll:
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Die meter werkt toch voor geen meter ze.
'k Zit als sinds december bij Dommel en toch staat er nog iets op "mijne meter".

http://goofball.realdsl.be/rdslgraph.php?user=rdsl0191

Of het zou moeten zijn, dat ze iemand zijn account informatie hebben verschoven.
Want ze nemen volgens Netdata geen nieuwe klanten aan.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Idem voor de mijne. Ik ben sinds vorige maand op Dommel en heb sindsdien niet meer ingelogd op mijn rdsl account. Nochtans staat die meter op 20GB verbruik.

Als ze denken die te kunnen gebruiken als bewijs dat er toch nog gebruik gemaakt wordt van het rdsl net en ze daarom nog facturen denken te kunnen aanrekenen hebben ze wel een serieus probleem met den deze.

Moomin
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Mja blijkbaar ben ik er ook nog,weer iets typisch kan zien hoeveel iedreen gebruikt,blijkbaar zijn er ook veel mensen weg hoe zou dat nu komen :evil:
Dommel is the way!
Valleyman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 okt 2006, 11:29

Lol degene die zich bezighoud met uit te zoeken of hij een ander zijn volume kan zien noem ik wel heeeeeeel zielig :-p
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Als bron van humor is het welkom.

"Helaba, nummer 0314! Ge zit diep in't rood hee manneke! Kunt ge geen voorbeeld nemen aan nummer 0313, uw gebuur? Die heeft bijna niks verbruikt!"
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Moomin schreef:Idem voor de mijne. Ik ben sinds vorige maand op Dommel en heb sindsdien niet meer ingelogd op mijn rdsl account. Nochtans staat die meter op 20GB verbruik.

Als ze denken die te kunnen gebruiken als bewijs dat er toch nog gebruik gemaakt wordt van het rdsl net en ze daarom nog facturen denken te kunnen aanrekenen hebben ze wel een serieus probleem met den deze.

Moomin
Bij mij juist hetzelfde
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

BBB schreef:
Moomin schreef:Idem voor de mijne. Ik ben sinds vorige maand op Dommel en heb sindsdien niet meer ingelogd op mijn rdsl account. Nochtans staat die meter op 20GB verbruik.

Als ze denken die te kunnen gebruiken als bewijs dat er toch nog gebruik gemaakt wordt van het rdsl net en ze daarom nog facturen denken te kunnen aanrekenen hebben ze wel een serieus probleem met den deze.

Moomin
Bij mij juist hetzelfde
ik ben nu ook al een week niet thuis, ben op kot en ouders gebruiken internet voor te zeggen niet en nog zit ik op smallband (meter zakt dus extreem traag ) Het ligt gewoon aan het glijdende meter systeem.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”