RealDSL fakturatie

Plaats reactie
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Zo'n 1,5 maand geleden zegde we op mijn werk ons RealDSL abonnement op met onmiddellijke ingang per aangetekend schrijven en wat zat er vanmorgen in mijn mailbox... ja hoor: factuur voor Januari!

Bende prutsers. Ik hoop dat ze hun site snel opdoeken want ze zijn geen ISP waardig als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ik heb die ook ontvangen, 'k heb ze gewoon genegeerd.
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Hoe kunnen jullie die ontvangen? Je hebt toch geen RealDSL mailbox meer?

Moomin
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

ze sturen die fakturatie mails ook naar een alternatief e-mail adres als je dat opgeeft
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Hmm, ben eigenlijk wel benieuwd of ze mij ook nog een faktuur gestuurd hebben, maar kan natuurlijk niet meer aan mijn RealDSL mail

Moomin
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

TERUG AAN AFZENDER
Die prutsers halen zelfs aangetekende zendingen niet af, hoe kunnen ze dan weten dat uw abonnement wordt opgezegd :eek:
Ik krijg mijn brief binnen enkele dagen terug (dat ze nu zelf maar schrijven ik zal het ook negeren)
Ik maak bewust geen gebruik meer van mijn realdsl mail, daarop zullen ze mij dus zeker niet kunnen bereiken. Dat ze nu zelf maar beginnen zoeken wat er mis is ...
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Moomin schreef:Hoe kunnen jullie die ontvangen? Je hebt toch geen RealDSL mailbox meer?

Moomin
Vorige maand had ik die ontvangen en genegeerd en ja wonder boven wonder ik kan nog inloggen bij realdsl toch enkele weken geleden of zoiets..

Een paar maanden geleden had ik zelfs nog een actieve belgacom account, .. die ik zou kunnen gebruiken waar ik niet voor betaalde, volgens billonline althans.. en dat was al enkele jaren oud..

Ik durf het alleen niet meer testen anders gaan ze me straks nog zeggen dat ik wel die maanden moet betalen omdat ik aangelogd heb op de mail server :p
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Ofloo schreef:Ik durf het alleen niet meer testen anders gaan ze me straks nog zeggen dat ik wel die maanden moet betalen omdat ik aangelogd heb op de mail server :p
precies. Ik ga dus zeker niet weer aanloggen bij RealDSL. Maar het is een beetje een tijdbom die klaarligt. Vroeg of laat ga je dan toch de ellende van dreigbrieven per post en deurwaarders krijgen. In plaats dat je gerust bent en weet dat je van RealDSL af bent.

Moomin
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Moomin schreef:
Ofloo schreef:Ik durf het alleen niet meer testen anders gaan ze me straks nog zeggen dat ik wel die maanden moet betalen omdat ik aangelogd heb op de mail server :p
precies. Ik ga dus zeker niet weer aanloggen bij RealDSL. Maar het is een beetje een tijdbom die klaarligt. Vroeg of laat ga je dan toch de ellende van dreigbrieven per post en deurwaarders krijgen. In plaats dat je gerust bent en weet dat je van RealDSL af bent.

Moomin
Ik wil hun brieven dan wel eens zien. Ik heb net mijn aangetekende zending terug gekregen. Ze kunnen dik de pot op nu.
Sorry voor mijn taalgebruik, maar het is toch waar zeker, hun aangetekende zendingen niet afhalen.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Moomin schreef:
Ofloo schreef:Ik durf het alleen niet meer testen anders gaan ze me straks nog zeggen dat ik wel die maanden moet betalen omdat ik aangelogd heb op de mail server :p
precies. Ik ga dus zeker niet weer aanloggen bij RealDSL. Maar het is een beetje een tijdbom die klaarligt. Vroeg of laat ga je dan toch de ellende van dreigbrieven per post en deurwaarders krijgen. In plaats dat je gerust bent en weet dat je van RealDSL af bent.

Moomin
Ik heb aangetekend geschreven, dat ik opzeg indien niet akkoord dat ze binnen de 10dagen moeten reageren dit via aangetekend schrijven.

Dat was in november.. ! Wacht maar ik ga ze binnenkort nog een brief schrijven voor het terug eisen van de maand november, ik heb ze tot hiertoe de ruimte geven om met een oplossing te komen, ik heb dit ook in mijn brief vermeld dat ik dat geld terug wou, aangezien ze geen service geleverd hebben ! ik zat rond 7-8 november zonder gans de maand.. in december ben ik overgestapt naar edp..

Zo wou telenet ook geld krijgen, ik heb ze geantwoord aangetekend en eis zelf geld van ze ! Ik heb nog steeds niks gehoord duurt al 2 maand.. ze moeten me nog geld het is niet dat ik er een spel van maak..
Laatst gewijzigd door Ofloo 03 jan 2007, 13:07, in totaal 1 gewijzigd.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ofloo schreef:binnen de 10dagen moeten reageren
Dat stond er bij mij ook in, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze dat niet gelezen hebben, van mij horen ze niets meer nu, of het moest een aangetekend schrijven zijn van hun, en dan wil ik nog wel is zien wat ze daar gaan in schrijven.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Kan mij niet schelen ik heb nog niks terug gehad dus ik denk dat ze het gehad hebben, ik denk dat ik binnenkort mijn DAS eens in werking ga laten treden en bij al deze service zogenaamde service providers schuld ga innen !
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Is er eigenlijk niemand bij realdsl die dit forum leest en hier misschien een uitleg kan aan geven? Waarom dat de aangetekende zendingen gewoon niet worden opgehaald? Is dit een spelletje voor jullie ofzo?
Misschien werk je niet op die dienst bij realdsl, maar jullie vinden dit toch ook niet normaal, ofwel soms?
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

BBB schreef:Is er eigenlijk niemand bij realdsl die dit forum leest en hier misschien een uitleg kan aan geven? Waarom dat de aangetekende zendingen gewoon niet worden opgehaald? Is dit een spelletje voor jullie ofzo?
Misschien werk je niet op die dienst bij realdsl, maar jullie vinden dit toch ook niet normaal, ofwel soms?
Ik volg dit forum nog best goed,

Waarom aangetekende zendingen niet opgehaald worden is me een raadsel.
Ik heb er alvast geen oog op omdat ik niet in den office werk.

maar neen das inderdaad niet normaal...

Het is alvast geen spelletje ofzo hoor,
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

@BBB,..

Bij mij is die blijkbaar wel aangekomen ik heb er nog niks van gehoord, weet je zeker dat ze naar het juiste adres verstuurd zijn...?
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

netdata schreef:Waarom aangetekende zendingen niet opgehaald worden is me een raadsel.Ik heb er alvast geen oog op omdat ik niet in den office werk.

maar neen das inderdaad niet normaal...

Het is alvast geen spelletje ofzo hoor,
En dat fakturen sturen naar mensen die al lang opgezegd hebben, da's ook geen spelletje?

Moomin
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ofloo schreef:weet je zeker dat ze naar het juiste adres verstuurd zijn...?
8.3. De opzegging van het Abonnement dient schriftelijk en per aangetekende brief te geschieden (gericht aan RealROOT BVBA, Back-office ADSL, Borkelstraat 2/4, 2900 Schoten.
Op mijn brief staat identiek hetzelfde adres, dus ik veronderstel dat dit juist is dan
Tinke
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jun 2005, 07:23

Ik heb het boeltje ook opgezegd op hetzelfde adres.
Is aangekomen volgens de site van de post.
Heb daarna nog een fax en mails naar alle adressen van realdsl gestuurd die ik kon vinden ter bevestiging, de hele santapoetiek dan ook nog maar eens naar de ombudsdienst gestuurd ter kontrole, deze hebben op hun beurt nog gemaild naar hen met de vraag te reageren binnen de maand.
en raad eens, faktuurke van januari ontvangen.
ze kunnen me wat
(zou er misschien geen media zijn die kijk of leescijfers wil halen met zulke klooiers?)

PS zit ondertussen bij een andere ISP
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Wel Wel ben benieuwd hoe dit uitdraaid !!!
Ik had 25 dagen geen internet , aangetekend opzegging verstuurd .
Ondertussen ook een klacht ingedient bij de ombudsman . Realdsl had tot 18 december 2006 de tijd op te reageren op het schrijven van de ombudsdienst . Nog steets heb ik niets gehoord , zowel van de ombudsdienst als van realdsl ! De dommicilering heb ik op de bank een tijd geleden laten stop zetten zodoende dat er geen onrechtvaardige bedraen van de rekening kunnen plukken . Ik maak totaal geen gebruik meer van realroot omdat ik al dommel in huis heb genomen . Voor mij moet ik er niets meer van hooren .

Zijn er misschien mensen die onrechtvaardig behandeld worden dan is het misschien aan te raden om een gesamelijke advocaat te nemen om de kosten te drukken en meer indruk te maken bij de rechter in kortgeding ;-)
Tinke
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jun 2005, 07:23

Sniffie schreef: Zijn er misschien mensen die onrechtvaardig behandeld worden dan is het misschien aan te raden om een gesamelijke advocaat te nemen om de kosten te drukken en meer indruk te maken bij de rechter in kortgeding ;-)
Als het zover moet komen wil ik dit zeker overwegen, nog kadidaten?
magicalme
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2006, 15:19

ik doe dan ook mee,
alleen ik heb nog geen factuur ontvangen.
maar ook geen bevestiging dat mijn abonement is op gezegd

zou wel graag mijn geld terug zien.
Ik denk dat ik er binnen kort gewoon ff binnen stap om uitleg te vragen.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

magicalme schreef:ik doe dan ook mee,
alleen ik heb nog geen factuur ontvangen.
maar ook geen bevestiging dat mijn abonement is op gezegd

Nu nie voor het een of het ander he, maar geen factuur = niet betaald wss en vermits je geen gebruik meer maakt van de dienst is er al helemaal geen probleem meer :-)
magicalme schreef: zou wel graag mijn geld terug zien.
Ik denk dat ik er binnen kort gewoon ff binnen stap om uitleg te vragen.
Welk geld?

Van de tijd dat je down bent geweest? Hier ergens in enkele treads was gezegt dat daar een credit nota voor gemaakt kan worden..
Vampier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 maa 2004, 15:56

alleen ik heb nog geen factuur ontvangen.
maar ook geen bevestiging dat mijn abonement is op gezegd
heb ik ook nog niet geen van beide maar ik zit al ruim 4 weken bij dommel en dat bevalt goed rdsl kan van mij de boom in geld krijgen ze niet en wat ze met de rest doen (aangetekende brief opzegging) zal me eerlijk gezegd worst zijn

groeten Vampier
I'm no man i'm no women i'm a BAT
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Vampier schreef:heb ik ook nog niet geen van beide maar ik zit al ruim 4 weken bij dommel en dat bevalt goed rdsl kan van mij de boom in geld krijgen ze niet en wat ze met de rest doen (aangetekende brief opzegging) zal me eerlijk gezegd worst zijn

groeten Vampier
Is het dan zoveel moeite om nen aangetekende brief af te halen, al stuurde ze een mailtje om te zegge datem is aangekomen ofzo en dat uw abonnement is opgezegd.
Alle mijn website die ik geregistreerd had is nu offline gehaald, dus ik denk dat ze ergens wel een vermoeden hebben dat ik geen klant meer ben.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

BBB schreef:
Vampier schreef:heb ik ook nog niet geen van beide maar ik zit al ruim 4 weken bij dommel en dat bevalt goed rdsl kan van mij de boom in geld krijgen ze niet en wat ze met de rest doen (aangetekende brief opzegging) zal me eerlijk gezegd worst zijn

groeten Vampier
Is het dan zoveel moeite om nen aangetekende brief af te halen, al stuurde ze een mailtje om te zegge datem is aangekomen ofzo en dat uw abonnement is opgezegd.
Alle mijn website die ik geregistreerd had is nu offline gehaald, dus ik denk dat ze ergens wel een vermoeden hebben dat ik geen klant meer ben.

Ik heb ook een aangetekende brief gestuurd om te vragen welke stappen ik moet nemen om uit hun contract te stappen. Heb wel nog niets terug gehoord. Hopelijk gaan ze antwoorden, als ze dat niet doen, wat moet ik dan doen?

Alvast bedankt :wink:
Tinke
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jun 2005, 07:23

Silver_Rain schreef:
Ik heb ook een aangetekende brief gestuurd om te vragen welke stappen ik moet nemen om uit hun contract te stappen. Heb wel nog niets terug gehoord. Hopelijk gaan ze antwoorden, als ze dat niet doen, wat moet ik dan doen?

Alvast bedankt :wink:
Je moet aan die mannen niks "vragen".
Ze antwoorden al niet op een schrijven waarbij je effektief opzegt, laat staan dat ze gaan antwoorden op uw vraag.
Ik heb na een maand nul, zero, niks, antwoord ontvangen op mails, faxen en aangetekend schrijven.
Je vind hier genoeg tips om op te zeggen op het forum.
Ik ben er alleszins vanaf.
Silver_Rain
Pro Member
Pro Member
Berichten: 310
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:02
Locatie: Dilsen
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Tinke schreef:
Silver_Rain schreef:
Ik heb ook een aangetekende brief gestuurd om te vragen welke stappen ik moet nemen om uit hun contract te stappen. Heb wel nog niets terug gehoord. Hopelijk gaan ze antwoorden, als ze dat niet doen, wat moet ik dan doen?

Alvast bedankt :wink:
Je moet aan die mannen niks "vragen".
Ze antwoorden al niet op een schrijven waarbij je effektief opzegt, laat staan dat ze gaan antwoorden op uw vraag.
Ik heb na een maand nul, zero, niks, antwoord ontvangen op mails, faxen en aangetekend schrijven.
Je vind hier genoeg tips om op te zeggen op het forum.
Ik ben er alleszins vanaf.

Mja dat ze niet reageren op mails enzo had ik ook al door :P
Dan zal ik eens kijken hoe ik dat moet opzeggen, bedankt :-)
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”