cheapass domein

Plaats reactie
jtorfs
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2006, 16:26

Ik probeer al paar dagen mijn domein te betaalen maar krijg telkens deze foutmelding

Domain adding was failed. Error: Error occurred while domain updating: Unable to update domain data: Failed mail post-configuration: Can't create mail domain servie: mailManager->addDomain() failed: mailmng failed: Empty error message from utility.

Ik bel gisteren naar cheapass, ze vertellen mij dat het in de middag gemaakt zouw zijn we zijn nu al 2 dagen verder en nog steeds niet.

En ze reageeren ook niet op hun e-mails die ze krijgen ik word hier stilaan zot van.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Een goede raad: verhuis die domein naar een andere registrar, ook al betaal je daar een paar euro meer.
jtorfs
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2006, 16:26

BMaster schreef:Een goede raad: verhuis die domein naar een andere registrar, ook al betaal je daar een paar euro meer.
Ik heb 14 euro crediet op cheapass dus die wil ik niet verliezen.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

jtorfs schreef:
BMaster schreef:Een goede raad: verhuis die domein naar een andere registrar, ook al betaal je daar een paar euro meer.
Ik heb 14 euro crediet op cheapass dus die wil ik niet verliezen.
kan je nog eens proberen.
Er waren inderdaad problemen.

Zoniet laat me even weten.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Hoe komt dat via mail niet gereageerd werd?
Hoe komt dat men gisteren zei dat het zou opgelost worden en vandaag nog altijd niet werkte?
Hoe komt dat een post op dit forum wel tot een oplossing leidt en mailen of bellen niet ?
magicalme
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2006, 15:19

Dat zijn nu van die dingen wat prodata netjes oppikt, en even regeld.

ook al is het niet zijn taak.

dus hoe het komt. Je hebt mazzel.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Begrijp me niet verkeerd, het is een goeie zaak dat hij die dingen oplost, mijn post was ook niet bedoeld als aanval op hem persoonlijk... Prodata, sorry als dat zo overkwam! Het was eerder een spontane reactie op een zoveelste voorbeeld van wat er misloopt bij de communicatie met realroot (of het gebrek eraan)...
magicalme
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2006, 15:19

BMaster schreef:Begrijp me niet verkeerd, het is een goeie zaak dat hij die dingen oplost, mijn post was ook niet bedoeld als aanval op hem persoonlijk... Prodata, sorry als dat zo overkwam! Het was eerder een spontane reactie op een zoveelste voorbeeld van wat er misloopt bij de communicatie met realroot (of het gebrek eraan)...
ik ken het gevoel Bmaster, en ik begrijp het helemaal.
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

jtorfs schreef:Ik probeer al paar dagen mijn domein te betaalen maar krijg telkens deze foutmelding

Domain adding was failed. Error: Error occurred while domain updating: Unable to update domain data: Failed mail post-configuration: Can't create mail domain servie: mailManager->addDomain() failed: mailmng failed: Empty error message from utility.

Ik bel gisteren naar cheapass, ze vertellen mij dat het in de middag gemaakt zouw zijn we zijn nu al 2 dagen verder en nog steeds niet.

En ze reageeren ook niet op hun e-mails die ze krijgen ik word hier stilaan zot van.
Plesk vindt het pcies leuk om de qmail configuratie-files te mollen... Maar dat zou idd in de loop van de namiddag gefixed moeten zijn, hoewel er in de loop van de dag nog een deel downtime is geweest wegens onderhoud.
jtorfs
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2006, 16:26

Werkt nog steeds niet hoor.
turisto
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:43

Hallo, ik heb gisteren mijn credits (voor de eerste keer) opgeladen bij cheap-ass en ik heb ook hetzelfde voor.
Ik denk dat deze site bestaat met een doel: zoveel mogelijk mensen in de zak zetten. De registratie gaat zonder probleem, het opladen van de credits ook, maar wanneer men een domein wil registreren loopt alles mis. Toeval? Voor 10 euro gaat niemand een advocaat inhuren denk ik...
Ik ga ze morgen eens bellen en als ik dan geen nuttig antwoord krijg, en dit niet opgelost raakt zouden alle gedupeerde 'klanten' zich beter verenigen om iets te ondernemen. Ik heb screenshots genomen en ik raad jullie aan om hetzelfde te doen.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Als er morgen niemand de telefoon opneemt zou ik daar niet kwaad voor zijn. 25 december zijn er wel meer zaken dicht :-)
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

turisto schreef:Hallo, ik heb gisteren mijn credits (voor de eerste keer) opgeladen bij cheap-ass en ik heb ook hetzelfde voor.
Ik denk dat deze site bestaat met een doel: zoveel mogelijk mensen in de zak zetten. De registratie gaat zonder probleem, het opladen van de credits ook, maar wanneer men een domein wil registreren loopt alles mis. Toeval? Voor 10 euro gaat niemand een advocaat inhuren denk ik...
Ik ga ze morgen eens bellen en als ik dan geen nuttig antwoord krijg, en dit niet opgelost raakt zouden alle gedupeerde 'klanten' zich beter verenigen om iets te ondernemen. Ik heb screenshots genomen en ik raad jullie aan om hetzelfde te doen.
Je zit er totaal naast, maar goed...

Stuur even een PM naar me met jou login, alsook domeinnaam en ik zal er in de komende dagen eens naar zien... (tis ook kerstmis voor mij he)
turisto
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:43

Tuurlijk, maar voor mij ook, en blok ook, dus had ik graag mijn website al kunnen opzetten voor ik zou beginnen blokken. Dus dacht ik: die cheap-ass zou wel handig zijn, op 5 minuten heb ik mijn domein...
Niet waar dus. :eek:
Op mijn 2 mails is ook al geen antwoord gekomen...
jtorfs
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 dec 2006, 16:26

heb al gemped 20 mails gestuurd 10 maal gebeld en niets lol.
turisto
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:43

da zegt al genoeg denk ik...
zijn er nog veel andere mensen die da voorhebben?
turisto
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:43

nog een paar reacties van op zattevrienden
kijk vooral naar de datum van wanneer dit gepost werd!
misschien is het toch tijd dat we iets ondernemen?
Playvillage





Joined: 2006-02-02
Posts: 217 Posted: Tue, 2006-04-25 15:54 Post subject: Ik heb heel wat domeinen


Ik heb heel wat domeinen geregistreerd bij cheapass maar gene hosting

En concept is heel simpel

Ze zijn spotgoedkoop
En als alles werkt is dat tof
Maar owee als je problemen hebt dan heb je tijd van dood gaan.

------------
Meer dan 1000 games online gratis

www.playvillage.be
WebChief




Joined: 2006-03-09
Posts: 1 Posted: Thu, 2006-03-09 18:45 Post subject: shit,heb zopas 12euro


shit,heb zopas 12euro gestort op cheap ass hun web om nieuwe domeinnaam+host en de problemen beginnen al !!!kan de betaling niet uitvoerren!!!??? zit natuurlijk wel vast met die 12euro nu!tjooln...............
dvdv





Joined: 2005-03-24
Posts: 1851 Posted: Sat, 2006-06-17 14:29 Post subject: lap, mijne webspace daar is


lap, mijne webspace daar is weeral een week plat

Over een dikke maand loopt de periode daar af en dan ga ik zeker alles verhuizen!!!! (maar eerst zou ik nog 1x toegang willen tot m'n files)

EDIT: 9 dagen en counting...
turisto
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:43

21.10.2006, 16:31 #1
Gallardo
Breedband Surfer

Geregistreerd op: 23.06.2003
Berichten: 232 Opgelicht door cheapass
Ik ben opgelicht door cheapass. Via sms bestelde ik mijn credits, net daarom ging ik trouwens bij cheapass omdat je in 5 minuten je site met domeinnaam online hebt. Echter, toen ik een .com domein wou bestellen gaf hun registratiescriptje een error.

Ik blijf en blijf proberen zonder resultaat. Nu ja, met een negatief resultaat. Al mijn credits kwijt !!!

Mailtjes naar cheapass leveren na 1 week een antwoord op ' Je moet opnieuwe proberen, het zou nu moeten werken ' . Daar ben ik vet mee. Na nog een week mailtjes sturen heb ik nog steeds geen antwoord, zelfs bij realroot geen respons.

Wat kan ik nu doen ? Een factuur van mijn aangekochte credits heb ik.
21.10.2006, 22:54 #3
Dietrich
Breedband Surfer

Geregistreerd op: 06.10.2006
Berichten: 21 Spijtig genoeg deze week hetzelfde meegemaakt...

In groep werd er voor een project een domein geregistreerd, eerst met nameservers (8 euro). Nadien bleek dat het gebruik van externe domeinen op onze hosting niet mogelijk was, waarna wij een redirect hebben ingesteld (kost 1 euro, maar je moet voor minstens 4 euro herladen). Na credits te hebben opgeladen en de wijziging te hebben doorgevoerd, verscheen er een foutmelding. Het domein werd in geen enkele zin aangepast maar de volle 4 euro (terwijl de aanpassing slechts 1 euro kostte) is wel verdwenen.

Enfin, aangezien ik de betaling niet heb uitgevoerd kan ik niet bevestigen dat er effectief een factuur is opgemaakt, voor zover ik weet (nog?) niet. In ieder geval hebben we nu 12 euro verspild voor niks (want het domein werkt dus nog steeds niet).

De eerste en laatste maal dat ik van hun services heb gebruik gemaakt.
22.10.2006, 13:50 #4
cloink
Breedband Surfer



Geregistreerd op: 25.05.2004
Berichten: 3.210 Ik zeg het al jaren: alles waar de eigenaar van RealRoot achter zit, blijf je best zo ver mogelijk van weg...
__________________
"Oh, wouldn’t that be great... being a lesbian. All the advantages of being a man, but with less embarrassing genitals." - Jeff Murdock

http://meetme.be/ - nieuwe, snelle manier op nieuwe mensen te leren kennen!
http://cloink.com/ - wat dacht je?
21 april 2005, 19:19
chaosvg
wht beginner Deelnemer SIDN: nee Geregistreerd: 21 april 2005
Locatie: BE
Berichten: 1
Feedback score: (0%)
Geef feedback

ja, ik heb dus ervaring met cheapass en ik begin te vrezen dat het niet al te best zal worden.
Registratie domein en webspace ging vlotjes met sms. Maar om een of andere reden krijg ik geen A-record voor de www van mijn domein. In PLESK zie ik wel dat er een CNAME is ingesteld voor de www, maar op de nameservers (ns1/2.cheapass.be) is daar niks van terug te vinden.
Bon, foutje kan gebeuren maar feit is dat ik al langs alle mogelijke manieren gemaild heb (wimgATcheapass, infoATcheapass, troubleticket) maar het is al een week morsdood aan die kant. Zeker niet aan te raden voor professionele doeleinden dus.
Zoals je uit bovenstaande kan opmaken heb je dus geen controle over je dns, tenzij je een eigen dns server voor je domein instelt.
Plesk heeft ook geen (optionele) backup-module, wat je behoorlijk wat extra tijd kost als je je site/databases wilt veilig stelllen.

Maja, PAY PEANUTS, GET MONKEY!
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Voor de zoveelste keer... als je iets echt goedkoop wil, dan zijn er meestal nadelen aan ook, zoals gebrekkige service. Voor wat hoort wat. Geef liever een paar euro's meer uit, dan krijg je deftige support. Er zijn veel andere bedrijven die je goedkope domeinnamen kunnen leveren, bij mij kost het bijvoorbeeld 12 euro/jaar, dat is nog niet overdreven veel dacht ik zo.
turisto
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:43

tuurlijk, minder service dat begrijp ik,
onder service versta ik dus: meer opties, betere hulp bij configureren, ...
maar het is toch niet omdat iets goedkoop is dat ze helemaal niks moeten trug doen voor die 10 euro?
waarom zeggen ze dan: ".be domein op 5 minuten voor 8 euro"?
waarom zeggen ze dan niet: "geef 10 euro en krijg niks", dat zou wel wat eerlijker zijn he? Niet reageren op meerdere mails en telefoons om te melden dat er problemen zijn, dat is niet minder service, dat is bedrog...
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Wat ik wil zeggen is: wees op je hoede als je spotgoedkope dingen koopt. Het feit dat ze dingen leveren die niet werken en dan totaal onbereikbaar zijn, is natuurlijk op geen enkele manier goed te praten.. zelfs al kost het maar 8 euro, dan nog moet het werken, dat spreekt vanzelf.
hanzo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 aug 2005, 16:09

ik heb een domein bij cheapass maar de website werkt langs geen kanten waardoor ik de dns servers niet kan veranderen!

Mailen help bij mij ook niet :-(
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

en bellen?
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

Ik probeer al een paar dagen een domeinnaam te registreren, wanneer ik wil betalen krijg ik een melding dat de betaling mislukt is omdat de naam reeds geregistreerd is, terwijl die 100% zeker vrij is.

Hetzelfde wanneer ik de hosting wil upgraden, dan krijg ik de foutmelding "No such domain" terwijl de domeinnaam op mijn naam is geregistreerd.

Mailen naar de helpdesk helpt niks, een antwoord heb ik nog niet gekregen, en wanneer ik bel, blijft de tel gewoon overgaan, er wordt niet opgenomen.

Op de bijna 2 jaar tijd dat ik RDSL ken, is er niet veel veranderd aan de service en betrouwbaarheid. Ik ben zogauw ik kon overgestapt naar Dommel, 't is enkel omdat ik nog credit heb bij Cheapass dat ik die gebruik.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”