Aangetekende zending

BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik heb de opzegging van mijn RealDSL abonnement verstuurd via een aantekende zending, maar er was niemand aanwezig en tot op heden hebben ze de zending niet gaan afhalen in het postkantoor.
Stel ze halen de brief gewoon niet af, dat is mijn probleem toch niet? Ik heb toch alles gedaan wat nodig is om het op te zeggen.
Klot dit, of ben ik verkeerd?
ivanden
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 jun 2006, 15:26

wel, dan had ik meer geluk

ik heb mijne gisteren verstuurd, vandaag is ie afgeleverd

denk wel dattie telt, maar misschien best nog eentje sturen, zo slim zijn ze bij realdsl niet dat hebben we al gemerkt...
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 16 keer

onze aangetekende is ook vorige week al weg, gisteren (=vrijdag) gebeld en ze wisten van niets.

Maar oh ja, deze avond, toen ik achter pc'ke zat, ineens connectie weg, met de foutmelding "user or pass incorrect" ... iets in die aard.

Brief is dus blijkbaar aangekomen ;-)
Tinke
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jun 2005, 07:23

Mijn briefje is blijkbaar ook aangekomen volgens de webtracker van de post. Als alles goed gaat zit ik vanaf donderdag bij EDPnet.

"UITGEREIKT SCHOTEN MAIL 14/12/2006"

Arme postbode daar in Schoten, net in deze drukke periode krijgt hij er nog hopen aangetekende zendingen bij.
Ik vind dat we hem een warm hart moeten toedragen, bij deze wens ik hem veel sterkte.
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 49 keer

daar gaat zijn Georoute schema ...
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

BBB schreef:Stel ze halen de brief gewoon niet af, dat is mijn probleem toch niet? Ik heb toch alles gedaan wat nodig is om het op te zeggen.
Klot dit, of ben ik verkeerd?
Normaal gezien heb je hier alles gedaan wat nodig is. Vooral goed je papiertje bijhouden dat je gekregen hebt bij de post.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Styno schreef:
BBB schreef:Stel ze halen de brief gewoon niet af, dat is mijn probleem toch niet? Ik heb toch alles gedaan wat nodig is om het op te zeggen.
Klot dit, of ben ik verkeerd?
Normaal gezien heb je hier alles gedaan wat nodig is. Vooral goed je papiertje bijhouden dat je gekregen hebt bij de post.
Wat ik mij al een paar keer afgevraagd heb: wat kan je bewijzen met dat papiertje? Toch hoogstens dat je een envelop hebt opgestuurd? Dat papiertje zegt toch totaal niets over de inhoud van je brief, dus als realroot morgen zegt "wij hebben enkel een lege envelop ontvangen", dan sta je toch nog steeds even ver?
Tinke
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jun 2005, 07:23

BMaster schreef:Wat ik mij al een paar keer afgevraagd heb: wat kan je bewijzen met dat papiertje? Toch hoogstens dat je een envelop hebt opgestuurd? Dat papiertje zegt toch totaal niets over de inhoud van je brief, dus als realroot morgen zegt "wij hebben enkel een lege envelop ontvangen", dan sta je toch nog steeds even ver?
Zover denk ik niet dat ze het gaan zoeken. Ze zullen volgens mij ondertussen al wel goed weten wat ze mispeuterd hebben.
We kunnen eventueel onze klachten ook bundelen en de ruchtbaarheid geven naar de media toe. Dat kunnen ze missen als kiespijn denk ik. Alhoewel met die mannen weet je nooit.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Tinke schreef:Zover denk ik niet dat ze het gaan zoeken. Ze zullen volgens mij ondertussen al wel goed weten wat ze mispeuterd hebben.
ja, tuurlijk weten ze dat zelf wel.. maar ik bedoelde meer: ALS het erop moest aankomen, heb je met dat ene papiertje volgens mij geen bewijsmateriaal.
Tinke schreef:We kunnen eventueel onze klachten ook bundelen en de ruchtbaarheid geven naar de media toe. Dat kunnen ze missen als kiespijn denk ik. Alhoewel met die mannen weet je nooit.
Het is het proberen waard.. maar veel zal je er niet mee winnen denk ik. Verliezen trouwens ook niet :-)
Vampier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 maa 2004, 15:56

ik heb de mijne eer gister ook op de bus gedaan
maar ik had al eerder een abbo bij dommel aangevraagd
en die is gister aangesloten.
Ik had betaald tot en met 26 dec dus hebben ze zelfs nog wat dagen plus de maand vooruit betaling van mij kado gekregen en ik had nog maar de helf van me dl limiet van 75 GIG opgebruikt.
Dus ik dacht dat ze niks te klagen hadden :)


groeten Vampier

Edit: Rode fontkleur word enkel door moderators gebruikt
Weetgraag
I'm no man i'm no women i'm a BAT
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Zelfde hier maandag 18/12 zou ik moet connecten met dommel,
en 18/12 gaat de brief weg en word de domiciliering opgezegd.
Euhm heb ook wel medelijden met de postbode ne tin deze drukke periode nog een extra postzak met aangetekende zendingen.
We kunnen altijd eens rondgaan en een inzameling doen voor hem.
Dommel is the way!
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

BMaster schreef:
Styno schreef:
BBB schreef:Stel ze halen de brief gewoon niet af, dat is mijn probleem toch niet? Ik heb toch alles gedaan wat nodig is om het op te zeggen.
Klot dit, of ben ik verkeerd?
Normaal gezien heb je hier alles gedaan wat nodig is. Vooral goed je papiertje bijhouden dat je gekregen hebt bij de post.
Wat ik mij al een paar keer afgevraagd heb: wat kan je bewijzen met dat papiertje? Toch hoogstens dat je een envelop hebt opgestuurd? Dat papiertje zegt toch totaal niets over de inhoud van je brief, dus als realroot morgen zegt "wij hebben enkel een lege envelop ontvangen", dan sta je toch nog steeds even ver?
Ik heb de raad van iemand op dit forum opgevolgd, die zei maak een gat in de envelope en laat het afstempelen. dan weten ze dat er een brief was en welke brief het was. als het een lege envelop was, zou de binnen kant van de envelope een stempel bevatten..
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 926
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 44 keer

Ofloo schreef:Ik heb de raad van iemand op dit forum opgevolgd, die zei maak een gat in de envelope en laat het afstempelen. dan weten ze dat er een brief was en welke brief het was. als het een lege envelop was, zou de binnen kant van de envelope een stempel bevatten..
Mja, dat is misschien wel een goeie manier :)
Tinke
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jun 2005, 07:23

Ik heb een vensterenveloppe gebruikt. Adres van hun stond dus op de brief zelf.
Indien er geen brief zou inzitten hadden ze ook niks ontvangen.
Maar eigenlijk zou het maar erg zijn moesten ze het zover gaan zoeken.
Dan zou het hoog tijd zijn dat er verder gegaan wordt, en dan denk ik aan instanties als test aankoop, een ombudsdienst, televisie, krant, enz....
Er zal dan misschien iemand zijn die dat interressant genoeg vind om aan de grote klok te hangen
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

met als die reden gebruik ik mycertipost voor aangetekende zending.

Ook de inhoud van jou brief wordt bijgehouden en kan je aanhalen als bewijs.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

werkt voor de een of andere reden niet .. bij mij zegt het probeer later nog eens..

'k heb het gemeld, ze vroegen om een screenshot heb het gezonden maar niks meer van gehoord.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Tinke schreef:Ik heb een vensterenveloppe gebruikt. Adres van hun stond dus op de brief zelf.
Indien er geen brief zou inzitten hadden ze ook niks ontvangen.
Maar eigenlijk zou het maar erg zijn moesten ze het zover gaan zoeken.
Dan zou het hoog tijd zijn dat er verder gegaan wordt, en dan denk ik aan instanties als test aankoop, een ombudsdienst, televisie, krant, enz....
Er zal dan misschien iemand zijn die dat interressant genoeg vind om aan de grote klok te hangen
Mij hebben ze zelfs nog een factuur gestuurd, voor december eigenlijk vind wel dat ze lef hebben nadat ik na een maand nog steeds offline ben, krijg ik wel een factuur, voor het betalen van de volgende maand die geen dienst levert. al goed ik heb ik voor het eind van de maand opgezegd.

Ze trekken hun plan dermee, als ik nog iets van hun hoor zullen ze al snel te maken krijgen met mijn advocaat ik ga der geen tijd meer insteken.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Tinke schreef:Ik heb een vensterenveloppe gebruikt. Adres van hun stond dus op de brief zelf.
Indien er geen brief zou inzitten hadden ze ook niks ontvangen.
Ze kunnen wel een brief zelf afprinten met alleen hun adres erop en dan hebben ze gewoon een lege brief gekregen van u.

Ik heb een hoekje uit de enveloppe gesneden, en de postzegel een stuk op de brief en een stuk op de enveloppe gehangen (dus als ze de brief uit de enveloppe halen dan zal de zegel scheuren en voor een deel op de brief hangen)
Maar als ze dan echt nog smerig willen spelen kunnen ze de zegel er proberen af te halen met wat stoom, maar dan moete ze al echt wel veel moeite willen doen ...

[edit]
Als ze de brief niet gaan afhalen hebben ze geen poot meer om op te staan he (dan heb ik mijn opzeggingsbrief terug) en dan laat ik hem wel opsturen met een deurwaarder ofzo
of ik ga ginder is persoonlijk aankloppen (zal ik misschien beter niet doen, want daar gebeuren dan nog ongelukken denk ik)
[/edit]
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2138
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

Als je zo pietje precies wil werken moet je in het vervolg een stuk uit de enveloppe knippen, brief insteken en vragen dat de postbeamte daar een stempel op slaat (dus deel op de brief en deel op de enveloppe)
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

De meeste rechtbanken aanvaarden het bewijs van een aangetekende zending.
Dat de geadresseerde deze niet gaat afhalen is zijn probleem.
Integendeel : het is alleen maar een bewijs van zijn slechte wil.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Iemand enig gedacht hoe een opzeg via de fax behandeld wordt bij RDSL ?
Heb dat bij Scarlet ook gebruikt en daar werd het zonder probleem aanvaard.
Het heeft het voordeel van goedkoper en sneller te zijn, en via de verzendingsoverzichten hebde al evengoed een verzendingsbewijsje.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
ivanden
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 06 jun 2006, 15:26

Robbe schreef:Iemand enig gedacht hoe een opzeg via de fax behandeld wordt bij RDSL ?
Heb dat bij Scarlet ook gebruikt en daar werd het zonder probleem aanvaard.
Het heeft het voordeel van goedkoper en sneller te zijn, en via de verzendingsoverzichten hebde al evengoed een verzendingsbewijsje.
Wel, dit werkt misschien bij anderen, maar ze nemen amper de telefoon op, denk dat je beter bent aangetekend te versturen, dan zijn ze verplicht dat briefje aan te pakken.

En als hun fax even bereikbaar is als de andere lijnen, ben je daar ook even mee bezig...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Wel dat is dan het voordeel aan de fax eh.
Ge kunt het toestel enkel niet laten werken door het uit te zetten of door het papier eruit te halen.
Als ge dus iets naar hun per fax verstuurt komt het zowiezo toe.
En uw fax rapport geeft u een bewijsstuk dat ge die wel degelijk toen verstuurd hebt.
Vandaar dat het mij evenwaardig lijkt.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ik denk toch dat je beter aangetekend schrijft, als je weet dat ik mijn applicatie 3x heb moeten faxen voor ze het hadden ontvangen. Bij mijn weten is trouwens een fax log ook geen bewijs dat je kan aanhalen op het vrede gerecht indien nodig.
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Correct. Bovendien staat in hun voorwaarden dat je moet opzeggen via aangetekend schrijven. Ik zou dus zeker niet via fax opzeggen.

Moomin
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Ofloo schreef:Bij mijn weten is trouwens een fax log ook geen bewijs dat je kan aanhalen op het vrede gerecht indien nodig.
Een fax heeft nochtans een wettelijk kader... in hoeverre het het aangetekend schrijven kan vervangen weet ik echter niet.
magicalme
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2006, 15:19

r2504 schreef:
Ofloo schreef:Bij mijn weten is trouwens een fax log ook geen bewijs dat je kan aanhalen op het vrede gerecht indien nodig.
Een fax heeft nochtans een wettelijk kader... in hoeverre het het aangetekend schrijven kan vervangen weet ik echter niet.
een fax is net zo rechts-geldig als een aangetekende brief.
u heeft nl een ontvangst bevestiging.
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

betwijfel het, er is altijd de mogelijkheid op een technisch defect aan ontvangerszijde (inkt, papier op e.d.)

Misschien iets voor de userbase advocaat, stel de vraag maar voor.

Maar in dit geval zou ik toch die aangetekende brief gebruiken, aangezien het zo expliciet staat in hun algemene voorwaarden.

Is nu ook niet zo duur of zoveel moeite.

Moomin
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Moomin schreef:betwijfel het, er is altijd de mogelijkheid op een technisch defect aan ontvangerszijde (inkt, papier op e.d.)
In dat geval mag je faxtoestel het document niet ontvangen.
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Moomin schreef:betwijfel het, er is altijd de mogelijkheid op een technisch defect aan ontvangerszijde (inkt, papier op e.d.)
Fax is rechtsgeldig en gelijk aan aangetekende zendig.

Technische mankementen zijn uitgesloten omdat u enkel een ontvangst bevestiging krijgt indien alles goed is gegaan.


Indien het papier op is langs de andere kant wordt de fax als niet ok beschouwd en krijgt ge bijgevolg ook die status op uw bevestiging.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

lithion schreef:Als je zo pietje precies wil werken moet je in het vervolg een stuk uit de enveloppe knippen, brief insteken en vragen dat de postbeamte daar een stempel op slaat (dus deel op de brief en deel op de enveloppe)
vorige keer wilde ze de aangetekende zending niet aanvaarden omdat er een stuk uit de enveloppe was; ze zeiden dat dat voor problemen kon zorgen bij de automatische sortering.
Daarom dat ik daar nu de zegel over plak.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Gewoon geen envelope gebruiken... je blad dus dichtvouwen en plakken en hierop het adres schrijven.
Tinke
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jun 2005, 07:23

ahum,

Gewoon op de normale manier is ook goed genoeg denk ik.
Venster-enveloppeke, adres op de brief en ju met de bullen.

Zal wel goed zijn peins ik
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

magicalme schreef:
r2504 schreef:
Ofloo schreef:Bij mijn weten is trouwens een fax log ook geen bewijs dat je kan aanhalen op het vrede gerecht indien nodig.
Een fax heeft nochtans een wettelijk kader... in hoeverre het het aangetekend schrijven kan vervangen weet ik echter niet.
een fax is net zo rechts-geldig als een aangetekende brief.
u heeft nl een ontvangst bevestiging.
Droom maar voort, 'k was ooit afwezig op het werk had mijn ziekte briefjes gemailed gefaxed en opgestuurd, ontslag wegens niet verwittigen, en weet je wat fax log was geen geldig bewijs !!!!!!

Was zelfs een werkongeval, .. m'n had zelfs het aangetekend schrijven naar een oud adres opgestuurd, ik was toch geschorst, rechter had alleen maar oog voor het feit dat er aangetekend geschreven was en dat er niet op gereageerd was.
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

Ik heb eindelijk iemand aan de telefoon van RealDSL gehad.
Ik heb direct mijn contract opgezegd. Moest gewoon mijn loginnaam vermelden. Ik was wel vergeten te vragen wanneer mijn contract feitelijk wordt stopgzet? Nu kan ik hen niet meer bereiken voor het hen te vragen :-(

Weet iemand daar een antwoord wanneer dit zou zijn?
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

rsca schreef:Ik heb eindelijk iemand aan de telefoon van RealDSL gehad.
Ik heb direct mijn contract opgezegd. Moest gewoon mijn loginnaam vermelden. Ik was wel vergeten te vragen wanneer mijn contract feitelijk wordt stopgzet? Nu kan ik hen niet meer bereiken voor het hen te vragen :-(

Weet iemand daar een antwoord wanneer dit zou zijn?
Normaal mag je je contract onmiddelijk als opgezegt beschouwen INDIEN je aangetekend je opzeg doet en DUIDELIJK vermeld waarom je wenst op te zeggen.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik ben nu een weekje weggeweest, en ik heb enkel via FAX en later een remindermailtje verstuurd om mijn opzeg te bevestigen, en ondertussen zit ik toch schoon bij Dommel. :-)
r2504 schreef:
Ofloo schreef:Bij mijn weten is trouwens een fax log ook geen bewijs dat je kan aanhalen op het vrede gerecht indien nodig.
Een fax heeft nochtans een wettelijk kader... in hoeverre het het aangetekend schrijven kan vervangen weet ik echter niet.
Ik kan het niet met zeker zeggen, maar ik dacht van wel.
netdata schreef:
Moomin schreef:betwijfel het, er is altijd de mogelijkheid op een technisch defect aan ontvangerszijde (inkt, papier op e.d.)
Fax is rechtsgeldig en gelijk aan aangetekende zendig.

Technische mankementen zijn uitgesloten omdat u enkel een ontvangst bevestiging krijgt indien alles goed is gegaan.


Indien het papier op is langs de andere kant wordt de fax als niet ok beschouwd en krijgt ge bijgevolg ook die status op uw bevestiging.
Blijkbaar dus wel :-)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Het kan nooit geldig zijn aangezien een faxlog vervalst kan worden !!! Een aangetekende zending kan echter niet vervalst worden aangezien er een derde partij bij betrokken is, ook staat het letterlijk vermeld in de voorwaarden, als jij graag het risico loopt, doe maar op, maar kom niet janken als het anders uitdraait.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

darkzero schreef:heb ondertussen telenet (heb een heel stabiele en constante verbinding nodig). opzeg is aangetekend verstuurd met kopij naar ombudsdienst telecom. heb al reactie gehad van ombudsdienst dat ze zelf ook een brief gestuurd hebben naar cain (geen hoofdletter want hij is het niet waard! :evil: ) en dat deze een maand heeft om te reageren. heb ondertussen de domiciliëring opgezegd en de modem uitgetrokken. ik zat al sinds 9 november zonder internet, nu dik 6 weken dus. ze kunnen nu dus bij realdsl vierkant mjn kl*ten kussen :twisted: en ik hoop voor hen dat ze niet moeilijk gaan doen want de fout ligt bij hen én ik heb al een maand te veel betaald. ze hebben wettelijk toch geen poot om op te staan, de losers... :lol:

een verloste ex-klant die nu eindelijk tevreden is over zijn nieuwe connectie 8)
En is dit nu echt de moeite om dit bij elk onderwerp te posten?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ofloo schreef:Het kan nooit geldig zijn aangezien een faxlog vervalst kan worden !!! Een aangetekende zending kan echter niet vervalst worden aangezien er een derde partij bij betrokken is, ook staat het letterlijk vermeld in de voorwaarden, als jij graag het risico loopt, doe maar op, maar kom niet janken als het anders uitdraait.
Toch wel, er kan iemand zich voordoen als postbode ... :P
Als ge goe zoekt, kan er ALTIJD wel IETS misgaan.
8.3. De opzegging van het Abonnement dient schriftelijk en per aangetekende brief te geschieden (gericht aan RealROOT BVBA, Back-office ADSL, Borkelstraat 2/4, 2900 Schoten.
En als ik daar nu onder versta dat die brief mijn FAX is.
Jaarverslag 2003 van het College van de federale ombudsmannen schreef:2. Datum van verzending of van ontvangst

Het College van de federale ombudsmannen beveelt aan om, in het raam van de ontvankelijkheidscriteria van de bezwaarschriften, niet langer rekening te houden met de datum waarop de bevoegde directeur het bezwaarschrift heeft ontvangen maar wel met de datum van verzending of neerlegging van het bezwaarschrift. Een nieuwe wettelijke bepaling in het WIB92 terzake zou aldus toelaten dat de belastingplichtige zijn bezwaarschrift tijdig indient, hetzij per aangetekend schrijven (waarbij de datum van de poststempel op het ontvangstbewijs geldt als bewijs), per fax (waarbij de datum van bewijs van verzending van de fax geldt als bewijs), per e-mail (waarbij de datum van verzending van de e-mail geldt als bewijs) of zijn bezwaarschrift af te geven bij de bevoegde gewestelijke directie tegen ontvangstbewijs (pp. 86 e.v.).
En dan geldt dit ivbm. met het aangetekend zijnde gedeelte.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”