Een nieuwsbrief ?

Plaats reactie
codemann
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 nov 2005, 21:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Liefst RealDSL/RealRoot,

Na mijn brief naar de Sint even een briefje naar jullie.

Gisteren sprak ik nog een kameraad van me die ook bij jullie klant is en die (net zoals ik) uit de lucht viel over de 75GB limiet en het (alweer) nieuwe netwerk.

Misschien een leuk moment voor jullie om eens een nieuwsbriefje richting jullie klanten te sturen met gewoon een uitleg wat er allemaal gebeurd is, wat er nog gaat gebeuren, ... De meeste van de flames die hier gebeuren zijn uit pure frustratie omdat wij, jullie klanten, niet op de hoogte zijn van wat er de hele tijd gebeurt.


Jullie kleine kapoen,

codemann
Tinke
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 jun 2005, 07:23

Hoi,

Hier valt er nog iemand uit de lucht.
Ik ben klant van realdsl van in den beginne.
Geen limiet werd er toen gezegd, dit is dan volgens hun zeggen voor nieuwe klanten teruggeschroefd naar 100 Gb, zou voor mij niet van toepassing zijn.
Vanaf het weekend bolt mijn verbinding van gaan kanten meer en heb vandaag eindelijk via een andere dienst (heb alles maar geprobeerd) iemand te pakken gekregen. Die persoon kon me alleen maar vertellen dat ze inderdaad dit uitgegeven hebben aan een andere firma die er blijkbaar een knoeiboel van aan het maken is.
Die hebben op eigen houtje het volume teruggeschoefd naar 3/4 wat dus 75 Gb is.
Op de vraag wanneer mijn verbinding opnieuw fatsoenlijk zou draaien kan ie geen antwoord geven, wat een service moet ik zeggen.
Op het moment kan ik nog een email met attachment binnenhalen.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”