Hoe Realdsl opzeggen een paar tips

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Eerst en vooral en tevens de belangrijkste zet de domiciliering naar REALROOT stop aangezien ik ook verhalen hoor
dat ze met dubbel krijt durven schrijven.
Ten tweede sluit je NU aan bij een ander ISP Dommel en EDPNET zijn veruit de beste maar dat is mijn personelijke mening.
Niet andersom dus brief versturen en dan aansluiten mijn ervaring leert dat je dan zonder internet zou kunnen
vallen andersom echter wip je zo van de ene naar de andere provider.
Als alle verichtingen gedaan zijn met je toekomstig ISP stuur dan je aangetekend schrijven op vermeld steeds
de opzegdatum.
houd het kort en zakelijk ze zullen wel genoeg brieven krijgen op het moment het beste model vind ik persoonlijk
dat van EDPNET.Zal proberen een aangepaste versie in attachement toetevoegen voor diegene die vroegtijdig
dus minder dan een jaar aangesloten zijn.Zelfs wanneer je niet over hun limiet bent gegaan heb je nog het recht om op
te zeggen.
Gaan ze moeilijk doen kunnen we altijd nog de ombudsdienst inschakelen mijn ervaring is met telenet
indertijd dat de zaak bliksemsnel opgelost werd.
Indien de brief na vijftien dagen niet opgehaald is,kunnen diegene dit dat willen een deurwaarder inschakelen
en de brief laten afgeven ,kosten zijn dan te verhalen op REALROOT zelf,maar ik denk dat het zover niet zal komen.
Eventuele zinnige opmerkingen ? Laat ze effe weten in deze thread.
Bijlagen
opzegnul.doc
Voorbeeldopzeg
(21.5 KiB) 364 keer gedownload
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ik weet niet of het perfect/correct is, er staan misschien wel spellings en gramatica fouten in, maar misschien is het een voorbeeld voor anderen. Dit heb ik gestuurd.

PS: misschien een goed plan om op dit forum een sxw extentie toe te laten (openoffice)
Bijlagen
opzeg.doc
(11.5 KiB) 296 keer gedownload
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ofloo schreef:Ik weet niet of het perfect/correct is, er staan misschien wel spellings en gramatica fouten in ...
Volgens mij is veranderd waren met een d
... de technische eigenschappen van het product onaangekondigd verandert waren ...
en na aanspreektitel geen komma (of is dat terug veranderd?)

en voor de rest ben ik zelf niet zo goed in nederlands :P
GaGo
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 dec 2004, 15:07

Braincel schreef: Niet andersom dus brief versturen en dan aansluiten mijn ervaring leert dat je dan zonder internet zou kunnen vallen andersom echter wip je zo van de ene naar de andere provider.
grappig, als er mensen zijn die al sinds 9 november geen internet meer hebben :D

tussen haakjes : op 3 werkdagen (!) was mijn internet overgezet van RealDSL naar Dommel : zaterdag online aangevraagd, donderdagavond had ik opnieuw een werkende ADSL verbinding. De aangetekende opzegbrief (ingebrekestelling) had ik de vrijdag voordien opgestuurd, ik zat toch al twee weken zonder werkende internetverbinding.

Na een week Dommel kan ik echt niet klagen (allez, tot nu toe nog geen 'uitval' gehad)... en ik heb opnieuw een nieuwsserver waar ik wat mee kan aanvangen (LOL)
jimplug
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 sep 2006, 14:17

Indien je bvb nog geen jaar volledig aangesloten bent, ben je verplicht, indien opzeggen voor dat jaar verstreken is, de resterende maanden in 1x nog te vergoeden voor dat jaar omdat het een jaarcontract is.
Na alles wat er gebeurt is en misgelopen is bij realdsl, hebben ze nog dat recht?
Want vooraleer ik overstap naar dommel of eenderwelke isp, wil ik er toch zeker van zijn dat ik niet heel dat bedrag nog eens op mijn nek krijg.
Heb ik het recht om kostenloos op te zeggen of niet?
thx,
medegedupeerden ...
isp's in Belgie lopen achter!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

5.2. RealROOT BVBA is in principe gerechtigd veranderingen aan te brengen aan de RealROOT-Dienst zonder voorafgaande bekendmaking aan de Gebruiker. RealROOT BVBA behoudt zich het recht voor procedurele en technische wijzigingen en/of verbeteringen in de RealROOT-Dienst of in de Toegangscode van de Gebruiker door te voeren, indien de werking van de RealROOT-Dienst dit vereist. RealROOT BVBA zal de Gebruiker hierover tijdig (ten minste één (1) week voordien) informeren, indien deze wijzigingen de beschikbaarheid van de Dienst nadelig beïnvloeden. Ingeval de wijziging leidt tot een wezenlijke beperking van de verplichtingen van RealROOT BVBA, is de Gebruiker gerechtigd om het Abonnement met onmiddellijke ingang te beëindigen. RealROOT BVBA is echter niet aansprakelijk voor enige schade of kosten van de Gebruiker, als gevolg van enige in dit artikel genoemde maatregelen.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Je hebt het recht om kosteloos op te zeggen gewoon 5.2 aanhalen en
wegwezen maar doe het NU en laat het niet te lang aanslepen zou ik zeggen.
ro0tz
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:48

Eindelijk, mijn opzegbrief wordt morgen ook verzonden :-)
Eindelijk verlossing van deze prutsers, mogen ze zo snel mogelijk failliet gaan.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ik hoop eigenlijk dat ze lukken .. dan is er weer een provider bij liever 1 bij dan weg..

maar het zal toch even duren vooralleer ze mij weer als klant krijgen :p dan moeten ze toch een een fantastich abonnement hebben dan zal ik nog eens twijfelen..
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Ofloo eerlijk gezegd ik denk dat dit het begin van het einde is,ik kan geen
vertrouwen meer hebben in hun.
Dacht ook echt in het begin die mannen zijn slim die spelen in op een gat in de Internetmarkt.
Maar wat de laatste maand gebeurd is ,is zo onwaarschijnlijk dat ik het
bijna zelf niet geloven kan.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ik ook niet .. daarom ben ik ook verandert maar ik hoop toch dat ze lukken en een deftig iets kunnen neerzetten alhoewel ik er zelf geen goed oog op heb.
Gebruikersavatar
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

is full adsl van realadsl?
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Davy_117 schreef:is full adsl van realadsl?
Nee tis omgekeerd,

RealDSL is van fullDSL

Maar realroot beheerd de FullDSL servers
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

En hoe zit Signpost in deze configuratie gepositioneerd? Is dat ook een merknaam van Realroot?

Of suggereer je dat RealDSL is overgegeven en niet langer een produkt is van RealRoot?

Heb ik m'n opzegbrief naar het verkeerde bedrijf gestuurd?? :???:

Moomin
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

prodata schreef:
Davy_117 schreef:is full adsl van realadsl?
Nee tis omgekeerd,

RealDSL is van fullDSL

Maar realroot beheerd de FullDSL servers
maw, als ik het goed begrijp, realroot verkoopt servers aan fulldsl die dan dsl doorverkoopt aan realroot voor realdsl. Echt simpel is dat ook niet he, dus eigenlijk is het FullDSL die slecht presteerd, en niet realroot, .. ??
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

Ofloo schreef:
prodata schreef:
Davy_117 schreef:is full adsl van realadsl?
Nee tis omgekeerd,

RealDSL is van fullDSL

Maar realroot beheerd de FullDSL servers
maw, als ik het goed begrijp, realroot verkoopt servers aan fulldsl die dan dsl doorverkoopt aan realroot voor realdsl. Echt simpel is dat ook niet he, dus eigenlijk is het FullDSL die slecht presteerd, en niet realroot, .. ??
FullADSL is een product van Microsoft uitgebaad door signpost.

Echter Signpost heeft voor realroot gekozen om de technische kant aan te pakken alsook voor de bandbreedte

RealDSL is idd overgenomen door signpost.
Echter wij doen de facturatie nog steeds alsook helpdesk,
al gaat dit spoedig overgaan naar de FullADSL helpdesk.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 902
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 35 keer

prodata schreef:Echter Signpost heeft voor realroot gekozen om de technische kant aan te pakken alsook voor de bandbreedte.
en dat hadden ze er niet gedaan. ik zit nu al een dikke maand te downloaden tegen 0,0k. merci hè knoeiers! en bedakt dat jullie ook o zo hard werken om mij terug connectie te bezorgen waar ik voor betaal! :evil:
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

let op of ze noemen je arrogant lol,ik denk in jouw geval dat je je geld terug kan vragen hoor gaat wel iets te ver idd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

prodata schreef:RealDSL is idd overgenomen door signpost.
Allé, het boeltje is verkocht... nog wat centjes gekregen voor de resterende klanten ?
elkantara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 jan 2006, 22:34

prodata schreef: FullADSL is een product van Microsoft uitgebaad door signpost.

Echter Signpost heeft voor realroot gekozen om de technische kant aan te pakken alsook voor de bandbreedte

RealDSL is idd overgenomen door signpost.
Echter wij doen de facturatie nog steeds alsook helpdesk,
al gaat dit spoedig overgaan naar de FullADSL helpdesk.
Allé prodata, we zijn nu een jaar verder, en nog steeds blijf je in mysteries praten. Geef toch gewoon toe dat die cowboys van Realroot iedereen belazerd hebben.

In plaats van over wazige "migraties" te spreken had je beter gezegd dat RDSL ermee kapt en de boel verkoopt.

PS: FullADSL is een product van Signpost. Signpost is tevens een verdeler van o.a. Microsoft software. Klok en klepel ...
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

prodata schreef:
Ofloo schreef:
prodata schreef:
Davy_117 schreef:is full adsl van realadsl?
Nee tis omgekeerd,

RealDSL is van fullDSL

Maar realroot beheerd de FullDSL servers
maw, als ik het goed begrijp, realroot verkoopt servers aan fulldsl die dan dsl doorverkoopt aan realroot voor realdsl. Echt simpel is dat ook niet he, dus eigenlijk is het FullDSL die slecht presteerd, en niet realroot, .. ??
FullADSL is een product van Microsoft uitgebaad door signpost.

Echter Signpost heeft voor realroot gekozen om de technische kant aan te pakken alsook voor de bandbreedte

RealDSL is idd overgenomen door signpost.
Echter wij doen de facturatie nog steeds alsook helpdesk,
al gaat dit spoedig overgaan naar de FullADSL helpdesk.
Ahh dat verklaard alles, .. dus MS staat aan het stuur, ge weet de eerste opening van een product van MS, begint meestal met een crash anders zou het de MS stempel niet waard zijn.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

Ofloo schreef:Ahh dat verklaard alles, .. dus MS staat aan het stuur, ge weet de eerste opening van een product van MS, begint meestal met een crash anders zou het de MS stempel niet waard zijn.
Ms heeft er dus niks mee te zien dat realdsl zen klanten in de kou laat staan ...

Want over academic broadband & fulladsl hoor je maar weinig klachten he ;) idem voor signpost hun software en hardware discount programma's voor studenten en docenten; dat loopt allemaal goed.

Dus je moet het zwarte schaap niet op MS steken, maar bij realroot, waar het thuishoort....
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 78 keer
Recent bedankt: 1 keer

FullADSL heeft niks met Microsoft te maken. Signpost is een BVBA die via contracten met leveranciers (oa microsoft, toshiba) bepaalde produkten en diensten goedkoop aanbiedt aan scholen, studenten en docenten. FullADSL is een produkt van Signpost.
Dutchy
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 maa 2006, 16:10
Locatie: In de buurt van Landen

prodata schreef:
Ofloo schreef:
prodata schreef:
Davy_117 schreef:is full adsl van realadsl?
Nee tis omgekeerd,

RealDSL is van fullDSL

Maar realroot beheerd de FullDSL servers
maw, als ik het goed begrijp, realroot verkoopt servers aan fulldsl die dan dsl doorverkoopt aan realroot voor realdsl. Echt simpel is dat ook niet he, dus eigenlijk is het FullDSL die slecht presteerd, en niet realroot, .. ??
FullADSL is een product van Microsoft uitgebaad door signpost.

Echter Signpost heeft voor realroot gekozen om de technische kant aan te pakken alsook voor de bandbreedte

RealDSL is idd overgenomen door signpost.
Echter wij doen de facturatie nog steeds alsook helpdesk,
al gaat dit spoedig overgaan naar de FullADSL helpdesk.
Kijk, dat ik dit dus via een forum moet vernemen vind ik toch wel helemaal van de zotte! Officieel weet ik dus nog steeds van niets, er is nog steeds niets gecommuniceerd naar mij (als klant) over de hele puinhoop die al sinds eind oktober gaande is. En is Prodata nu wel of niet een RealROOT/RealDSL medewerker? In het ene bericht beweert hij van niet nu ineens lijkt het er wel op?

Oh mijn god, nou dat is wat dat jullie (RealDSL?) de helpdesk blijven doen. Er wordt toch nooit opgenomen of gereageerd.

Ik ben blij dat ik inmiddels een alternative voorziening heb, naast RealDSL.
magicalme
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 dec 2006, 15:19

*proest*

u is nog steeds klant?

jah prodata werkt voor realroot maar doet hier zijn uitingen op persoonlijke titel, zijn uitspraken worden helaas niet gebackupped door realroot zelf.
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Ik kom net van telefoon met Signpost.

RealDSL is definitief NIET overgenomen door Signpost. Het verhaal dat ik te horen kreeg klinkt enigszins anders:

- Realroot heeft problemen met hun leveranciers Telenet en Belgacom en zoekt een andere leverancier.

- Signpost is deze nieuwe leverancier geworden, maar heeft duidelijk gemaakt dat er maar 75GB op piekmomenten (dus niet 75GB per maand, ik neem aan men doelt hier op die glijdende meting) voor users beschikbaar zijn, ofwel moet Realroot bijbetalen. Onbeperkt downloaden kan niet in Belgie voor de prijs die Realroot aan hun consumenten vraagt, dat laten de prijzen van Belgacom en Telenet niet toe - er is namelijk op vele punten een tekort aan bandbreedte om elke gebruiker zomaar oneindig veel te laten downloaden.

- Bij overzetten van users blijken er heel wat extreme grootgebruikers te zijn en moeten deze op smalband.

Kortom, ik concludeer dat:

- Realroot wel degelijk van de beperkingen op voorhand op de hoogte was

- alle contact is dus nog steeds bij Realroot te zoeken, voor opzeggen van abonnement en helpdesk.

- de abonnementen van Realroot zijn niet houdbaar aan die prijzen en zullen dus gewijzigd moeten worden, of zijn al gewijzigd als men bij Signpost als leverancier blijft.

Men had bij Signpost overigens wel een zekere sympatie voor de cowboys van Realroot omdat ze door hun acties de grote spelers toch in beweging hebben gekregen.

Moomin
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

moomin maar dit vind ik de reinste bllsht,het is zo dat isps kunstmatig
de prijzen hoog houden om meer geld eruit te krijgen.
Heb zo sterk mijn vragen bij het steeds veranderen van netwerk van Realdsl.
De manier dat ze gehandeld hebben is zelfs niet wettelijk.
Maar we weten ondertussen dat het cowboys zijn en dat is voorzichtig
uitgedrukt

Limieten zijn gewoonweg onrealistisch hier in Belgie.
Het gaat niet alleen om die heavy leechers al willen ze dat doen denken,
als je streaming enzo gaat toepassen komen we gewoonweg technologisch
te kort en heb je ruimere limieten nodig.
Het gaat erom meer centen uit de gebruikers hun zakken te kloppen,niet meer of minder.GEEN ENKEL ander land rondom ons kent echt een datalimiet
waarom hier dan wel,antwoord lijkt me nogal duidelijk.
Daarom kijk ik al huiverig wat adsl2+ ons gaat brengen.
Dommel is the way!
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Ik denk niet dat Signpost de prijs kunstmatig hoog houdt - zij zijn ook maar afhankelijk van Belgacom en Mobistar.

Dat de grote spelers zoals BGC en TN weinig investeren en daardoor bandbreedte te kort komen, met gevolgen voor de prijs, is al lang bekend en zal voorlopig niet veranderen.

We kunnen alleen maar hopen dat vroeg of laat Europa krachtig ingrijpt, zoals ze dat voor de telefoonabonnementen ook gedaan hebben.

Moomin
Stefan-
Plus Member
Plus Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 maa 2004, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 8 keer

Belgacom en Telenet moeten dan maar eens dringend investeren in hun (routers en switchen) netwerk ipv dat belachelijk doen. En 1mbit (150GB) kost belangen niet zo veel meer.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Eindelijk op het dommel netwerk :-D
Nu is nog de vraag of ze (realroot) mijn brief gaan ophalen in het postkantoor.
Ik heb de opzegging van mijn RealDSL abonnement verstuurd via een aantekende zending, maar er was niemand aanwezig en tot op heden hebben ze de zending niet gaan afhalen in het postkantoor.
Stel ze halen de brief gewoon niet af, dat is mijn probleem toch niet? Ik heb toch alles gedaan wat nodig is om het op te zeggen.
Klot dit, of ben ik verkeerd?
Normaal moet ik toch zelf niets meer doen nu?
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Nee, je hoeft niks meer te doen behalve bidden dat Realroot je na een dag of wat niet van Dommel afgooit en je weer op hun netwerk aansluit. In elk geval zullen ze facturen blijven sturen, dus hoop maar dat je geen dreigementen met deurwaarders en dergelijke krijgt.

Moomin
elantira
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jul 2006, 05:39

Moomin schreef:Nee, je hoeft niks meer te doen behalve bidden dat Realroot je na een dag of wat niet van Dommel afgooit en je weer op hun netwerk aansluit. In elk geval zullen ze facturen blijven sturen, dus hoop maar dat je geen dreigementen met deurwaarders en dergelijke krijgt.

Moomin
realroot doet dat zelf niet .... het is hier al vaak genoeg uitgelegd geweest waarom zoiets voorkomt ....
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Moomin schreef:Nee, je hoeft niks meer te doen behalve bidden dat Realroot je na een dag of wat niet van Dommel afgooit en je weer op hun netwerk aansluit. In elk geval zullen ze facturen blijven sturen, dus hoop maar dat je geen dreigementen met deurwaarders en dergelijke krijgt.

Moomin
In geval ze het niet komen ophalen krijg je de aangetekende teruggestuurd.
Je moet dan met die aangetekende zending naar een deurwaarder.Die gaat dan persoonlijk effe aankloppen
en die brief afgeven.
Als je 100%recht in je schoenen staat kan je de gemaakte deurwaarderkosten zelfs terugvorderen want het kost wel iets natuurlijk,
denk nu niet dat Realroot het zo vuil zou spelen,kan ze alleen maar meer geld gaan kosten.
Dommel is the way!
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ff samenvatten (van boven naar onderen) :

Rechterkant : <Naam van de gemeente>, op <datum>

Linkerkant : <Uw naam en adres>

Linkerkant : <RealROOT BVBA, Back-office ADSL, Borkelstraat 2/4, 2900 Schoten>

Linkerkant : Betreft : opzeggging <abbonementspakket> <gebruikerscode>

Linkerkant : <langer dan een jaar klant of niet> <opzegreden> <vraag om de dagen van inactiviteit waarvoor wel betaalt is via creditering terugbetaalt te krijgen>

Linkerkant : <voor- en achternaam>

Linkerkant : <handtekening>


Een opzegreden kan bvb.
r2504 schreef:5.2. RealROOT BVBA is in principe gerechtigd veranderingen aan te brengen aan de RealROOT-Dienst zonder voorafgaande bekendmaking aan de Gebruiker. RealROOT BVBA behoudt zich het recht voor procedurele en technische wijzigingen en/of verbeteringen in de RealROOT-Dienst of in de Toegangscode van de Gebruiker door te voeren, indien de werking van de RealROOT-Dienst dit vereist. RealROOT BVBA zal de Gebruiker hierover tijdig (ten minste één (1) week voordien) informeren, indien deze wijzigingen de beschikbaarheid van de Dienst nadelig beïnvloeden. Ingeval de wijziging leidt tot een wezenlijke beperking van de verplichtingen van RealROOT BVBA, is de Gebruiker gerechtigd om het Abonnement met onmiddellijke ingang te beëindigen. RealROOT BVBA is echter niet aansprakelijk voor enige schade of kosten van de Gebruiker, als gevolg van enige in dit artikel genoemde maatregelen.
zijn.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”