BTW, hoe werkt zo'n "glijdende volumebeperking"?

Plaats reactie
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Of met andere woorden, hoe weet je wanneer je terug op breedband komt, en hoe weet je wanneer je op smalband gezet gaat worden (vooropgesteld dat je je verbruik kent natuurlijk)

't is me niet helemaal duidelijk hoe dat systeem werkt.

Moomin
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

heel simpel zelfde hoe telenet vorige jaar was ,


smal band merk je wel zodra het surfen EXTREEM LAAG is


Dus stel u voor dat je op 1 dec trg op breed band bent en volledige 75 Gig nog op uw naam hebt staan . 2dec heb je bv 8 gig gedownload ,Die gaat echter er vanaf 2 Januari , heb je bv 3 dec 12 gig afgehaald , die gaat dus ook weg de 3 januari heb je 80gig samen afgehaald en het is nog geen 1 januari moogt ge zeker van zijn dat je moet wachten tot je trg onder uw limiet bent , en dat is dus 2 januari ,dan sta jij trg op 72 gig , :o) dus heb je nog 3 gig over . Om eigenlijk trg voledig uw 75 gig te bemachtigen is wel een oplossing ,GEWOON NIKs downloaden en uploaden , of je blijft in een cirkel rondlopen ,, Heb dat bij telenet meegemaakt , dat ik betaal voor 100´% en ik maar 60% van mijn betaald 100% kon gebruiken door die toestand , blijf er ver van weg ,


seeya
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Heumh waar kunnen wij dit controleren :eek:
Nergens dus...
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

Braincel schreef:Heumh waar kunnen wij dit controleren :eek:
Nergens dus...
Wij als Rdslers nergens want we zijn niks nu op dit moment , maar er is ene alternative oplossing eerder primitief , streepkes trekken bij elke gig dat je download lol
vanaf 76 weet ge dat je op smalband bent :)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Maar wanneer terug op breedband? Aangezien ik geen streepjes per dag getrokken heb?

Moomin
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden , omdat ik met dezelfde gebaken peren zit als u , maar daar ga ik me nu niet al te veel energie insteken, mij maakt het eigenlijk niet meer uit , ben er mee weg , de emmer is overgelopen :)) dommel heeft iest goed , zodra je over te 50 bne kun je drie toepasingen doen

net voor het bereiken van de 50 gb limiet zal u een e-mail ontvangen met de vraag om een keuze te maken uit 3 opties:
a) u kiest ervoor om uw lijn bij het bereiken van de 50 gb transfer om te schakelen op medium band (1 mbps down en 256 kbps up). in dit geval dient u niet te klikken op een van de opties in de e-mail. dit is dus de standaard optie. u kan aan deze 1 mbps zeer comfortabel verder surfen en e-mails ophalen. op de transfer aan deze snelheid is er een fup van toepassing, m.a.w. behoudens zware netwerk-overbelasting, kan u zoveel up- en dowloaden als u wil.
b) u kiest ervoor om de snelheid (4 mbps down en 256 kbps up) te behouden tot een maximum van 100 gb transfer door hiervoor op de betreffende link te klikken in de e-mail die u ontvangt. u betaalt voor deze eerste 50 gb 0,40 euro per begonnen gb aan overusage. voor de traffic die u verbruikt boven deze extra 50 gb, valt u onmiddellijk onder optie a.
c) u kiest ervoor om de snelheid (4 mbps down en 256 kbps up) te behouden tot het maandeinde door hiervoor op de betreffende link te klikken in de e-mail die u ontvangt. voor de transfer van de eerste extra 50 gb betaalt u 0,40 euro per begonnen gb aan overusage en voor de gb's daarboven betaalt u 1,00 euro per begonnen gb aan transfer.
alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% btw

denk dat ik bij dommel , ga tenzij epdnet iest beter heeft , iemand een idee of epdnet ook 100 gig heeft en prijs +-50 €
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6437
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 736 keer

Afbeelding

Want echt, deze thread s****!!!111oneeleven!
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”