Iemand ervaring voortijdig opzeggen contract?

Plaats reactie
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Met alle ellende rond de RealDSL verbinding en nu als laatste druppel de invoer van smalband hoor ik veel mensen zeggen dat ze weggaan bij Realroot.

Maar heeft er al iemand ervaring met opzeggen van het contract voor dat je eerste jaar om is? Lukt dat zonder dat je de rest moet betalen of is Realroot eerder ambetant.

Je kan nu wel argumenteren dat je reden genoeg hebt maar accepteert Realroot het wel?

Ik zou eens met de administratie bij Realroot willen praten erover maar zoals gewoonte wordt daar niet opgenomen.

Moomin
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

1.FUP is afgeschaft.
2.limiet is 75 GIG geworden.
3. Je kan je verbruik niet zien.
4.Ze zetten je dan op de smallband.
Ze voldoen echt niet aan de contractuele voorwaarde hoor je hebt gewoon het RECHT om je contract op te zeggen.
Of ze het aanvaarden ? Ik denk dat ze gaan proberen moeilijk te doen
Moomin.Als je twijfelt ga effe naar een dichtbijgelegen Wetswinkel.
maar als je voor appels betaald moeten ze je geen citroenen verkopen,
ga je als verkoper niet veel meer geld verdienen.
Denk eerder dat je moet denken aan een terugvordering van de offline
periode lol.
rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

Denk ook niet dat ze een been hebben om op te staan om het te weigeren. Ik zit er al 23 dagen zonder en nu is het weekend, ze verwachten eind volgende week, das 30 dagen, sorry, dan hebben ze geen enkele reden om dwars te gaan liggen... En dan veranderen ze na die periode het contract nog grondig zonder ons op de hoogte te brengen...
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Reden genoeg misschien wel zoals al gezegd, maar heeft iemand al ervaring gehad met voortijdig opzeggen? Deed Realroot toen moeilijk?

Moomin
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Ik heb mijn contract destijds vroegtijdig opgezegd, omdat ik reeds enkele maanden technische problemen had met mijn lijn. In samenspraak met Inez hebben ze toen mijn contract vroegtijdig beëindigd..dus dat was geen enkel probleem.
rdsl0361
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 nov 2006, 11:28

Nu gaan ze zo gemakkelijk niet meer doen vrees ik, er zijn veel te veel mensen die willen opzeggen, maar uiteindelijk hebben ze geen been om op te staan denk ik, in een andere topic heb ik wat bepalingen in het contract geplakt, volgens mij hebben ze inbreuken gedaan tegen die artikels en hebben ze dus geen enkele juridische basis om u tegen te houden.
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

sailormars2k schreef:Ik heb mijn contract destijds vroegtijdig opgezegd, omdat ik reeds enkele maanden technische problemen had met mijn lijn. In samenspraak met Inez hebben ze toen mijn contract vroegtijdig beëindigd..dus dat was geen enkel probleem.
Heb je dat via telefoon met Inez besproken, of heb je een aangetekende brief verstuurd? Wat waren je argumenten?

Moomin
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Moomin schreef:Heb je dat via telefoon met Inez besproken, of heb je een aangetekende brief verstuurd? Wat waren je argumenten?

Moomin
Dat was via mail. ik had al maanden problemen met mijn verbinding en kon nog amper mijn werk uitvoeren, ik had wel gelukkig nog een pressing middel maar dat ga ik hier niet uit de doeken doen.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”